گزیده خبرهای 25 شهریور 90

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در گفت و گو با فارس:عاملان اختلاس 3 هزار ميليارد توماني تروریست‌ و مستحق سنگين‌ترين مجازات هستند.خبرگزاری فارس: نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: عاملان اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی تروریست‌های اقتصادی هستند که باید به شدت مجازات شوند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900623000960

وقتی که ولی وقیح نا مشروع ومنفور همکاره وبدون پاسخگوی باشد و آخوند متملق و چاپلوس مصباح یزدی که گفته می شود زانو زده و پای ولی وقیح منفور ونا مشروع را بوسه زده است وآشکارا فتوای خشونت ومرگ و دروغ صادر می کند .چرا نباید که سایر حامیان و پیروان ولی وقیح منفور ونامشروع قاضی نباشد وحکم اعدام صادر نکند . تازه بر اساس فتوای وی حکم اعدام شامل خیلی ها از جمله مجتبی خامنه ای می شود زیرا که یک قلم بیش از 2 میلیارد دلار پول حساب پس انداز وی در لندن مسدود شده است.

عباس رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: محاربان با خدا و کسانی که در جامعه به عنوان مفسد فی‌الارض شناخته می‌شوند صرفا کسانی نیستند که قتل نفس می‌کنند،‌ بلکه کسانی که مشکلات عدیده اقتصادی برای مردم به وجود می‌آورند و چنین حرکات غیرعقلانی انجام می‌دهند نیز به عنوان مفسد شناخته می‌شوند.وی تصریح کرد: اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی از یک بانک کمتر از قتل نفس توسط یک تروریست نیست که باید برخورد قضایی لازم با عاملان آن صورت گیرد و به اشد مجازات برسند.‌نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت برخورد با عاملان این حرکت مفسدانه بیان داشت: برخورد شدید قضایی باید با تمام کسانی که به نوعی در این اقدام همکاری و مباشرت داشته‌اند نیز صورت گیرد تا دیگر شاهد چنین اقداماتی نباشیم.رجایی مجازات عاملان اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی را اعدام دانست و گفت: باید در کوتاه‌ترین زمان پرونده این افراد که حکم آنان کمتر از اعدام نباید باشد، مورد رسیدگی قرار گیرد.وی ادامه داد: انجام این اختلاس ثابت کرد که سیستم بانکی باید تکلیف خود را با منافع مردم مشخص کند، اینکه هر از چندی در جامعه یک جریانی مثل جریان اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی در بانکی مشاهده شود، قابل قبول نیست و سیستم بانکی باید به درستی از مال و پول مردم که به صورت امانت در اختیار دارد صیانت و نگهداری کند.نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر ضرورت جدی‌تر شدن نظارت بانک مرکزی بر عملکرد سیستم بانکی گفت: باید نظارت بانک مرکزی بر عملکرد سیستم بانکی جدی‌تر شود و بانک مرکزی به صورت حرفه‌ای‌تر به این مسائل بپردازد.نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس باید با جدیت ریشه این مسئله را پیگیری کرده و تا حصول نتیجه مسئله را پیگیری کند.رجایی اظهار داشت: برخورد با عاملان این اختلاس باید بدون در نظر گرفتن وابستگی افراد به گروه‌ها و جریان‌ها صورت گیرد.

حاشیه دیدار تیم‌های راه‌آهن و فجرسپاسی/درگيري‌هاي بازيكنان و اعتراض‌هاي دايي به داورخبرگزاری فارس: بازیکنان تیم‌های راه‌آهن و فجر سپاسی در چندین صحنه با یکدیگر درگیر شدند.

وقتی که جنگ قدرت و ثروت وشکاف و اختلاف در رأس رژیم ضد بشری و قرون وسطایی و سایر سطوح با شدت ادامه دارد چرا نباید که جنگ و جدال در میادین ورزشی فو تبال وجود نداشته باشد و تبدیل به جولانگاه گلادیاتور ها نشود؟

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های راه‌آهن و فجرسپاسی از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 18:30 در ورزشگاه اکباتان با حضور حدود یک هزار تماشاگر برگزار شد. * در این دیدار 50 هوادار شیرازی نیز در ورزشگاه حضور داشتند و تیم فجر را تشویق می کردند.* علی دایی در چندین صحنه نسبت به قضاوت محسن قهرمانی اعتراض داشت. * محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه راه‌آهن پس از گل زدن بهادر عبدی از روی صندلی بلند شد و برای بازیکنانش دست زد.* در یک صحنه‌ امید علیشاه، بازیکن راه‌آهن روی دروازه‌بان فجر تکلی زد. این امر باعث شد تا علیرضا جلیلی، مدافع فجر با علیشاه درگیری لفظی پیدا کرد. * در پایان بازی نیز علیرضا عباس‌فرد به سمت سیروس سنگچولی، دروازه‌بان فجرسپاسی رفت و ضربه‌ای به صورت وی زد. سنگچولی پس از این ضربه روی زمین افتاد و درگیری لفظی بین بازیکنان رخ داد.

تاکید آیت‌الله لاریجانی بر عدم دخالت افراد غیر مسئول/محسني اژه‌اي ناظر پرونده اختلاس 3 هزار ميلياردي شد.خبرگزاری فارس: رییس قوه قضاییه ضمن انتصاب دادستان کل کشور به عنوان مسئول پرونده اختلاس اخیر تاکید کرد: به همه مسئولین اجرایی خصوصا مدیران بانکها تذکر داده می‌شود به جای اظهارنظرهای غیرمسئولانه به وظایف قانونی خود در حفظ اموال عمومی و نظارت بر عملکرد مدیران اقدام نمایند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900624000346

وقتیکه رئیس دستگاه آلوده به فساد قضایی یک آخوند انتصابی از سوی ولی وقیح منفور و نا مشروع باشد. به خصوص هنگامی که جنگ قدرت وثروت میان ولی وقیح نامشروع و منفور و پاسداران کودتا گر و حامیان شان با پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور و مشاوران ویاران نزدیک وی در دولت سخت بالا گرفته باشد . مهمتر اینکه داستان 3 هزار میلیارد تومان اختلاس بانکی مطرح باشد که به جریان انحرافی درون دولت نسبت داده شده است در صورتیکه رئیس دفتر ریاست جمهوری این اتهام را تکذیب کرده است . معلوم است که در این اوضاع آشفته و بحرانی که جنگ قدرت و ثروت ادامه دارد واگذاری مسئولیت پیگیری این پرونده به جانور آدم وگوش خوار انسان نمایی داده شود که پرونده ی کلکسیونی از جنایت دارد و یکی از آمرین اصلی قتل های زنجیره ای می باشد . به خصوص اینکه زخمی هم می باشد چون جزو اخراجی های دولت مدعی اصول گرا و ساده زیست است. بنابراین نتیجه ی پیگیری مشخص است که چگونه می تواند باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه با صدور حکمی دادستان کل کشور را مسئول نظارت بر رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی تعیین کرد. 1 ـ رسیدگی سریع، قاطع و همه جانبه به پرونده و شناسایی و تحقیق از کلیه متهمین در هر رده و مقام و کسانی که به هر شکل در تخلفات صورت گرفته دخیل می‌باشند.2 ـ درخواست اشد مجازات برای همه کسانی که اتهام آنها براساس تحقیقات بعمل آمده محرز می‌باشد.3 ـ دادستان عمومی و انقلاب تهران با ارجاع پرونده به احد از قضات مجرب شخصاً به کلیه مراحل رسیدگی در دادسرا نظارت و نهایت همکاری را با دادستان محترم کل کشور معمول دارد.4 ـ هرگونه بررسی، تحقیق و پیگیری در رابطه با موضوع و متهمین پرونده منحصراً در قوه قضاییه و تحت نظارت قاضی پرونده صورت گرفته و از دخالت افراد و مقامات غیرمسئول اکیداً جلوگیری و با متخلفین وفق موازین قانونی به شدت برخورد شود.5 ـ کلیه دستگاههای مسئول اعم از اجرایی، امنیتی و انتظامی موظف به همکاری همه جانبه با دستگاه قضایی بوده و متخلفین تحت پیگرد قانونی قرار گیرند.6 ـ رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی در رسیدگی به اتهامات متهمین و اجتناب از افشای نام آنها قبل از صدور حکم قطعی و نظارت دقیق بر عملکرد کلیه ضابطین در انجام وظایف قانونی.7 ـ پیشگیری از نشر شایعات و اخبار ناصحیح ازطریق اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و به موقع به ملت شریف و در عین حال اجتناب از هرگونه بزرگنمایی.در پایان به همه مسئولین اجرایی خصوصا مدیران بانکها تذکر داده می‌شود به جای اظهارنظرهای غیرمسئولانه به وظایف قانونی خود در حفظ اموال عمومی و نظارت بر عملکرد مدیران در رده‌های مختلف اقدام نمایند.به ملت عزیز ایران هم اطمینان داده می‌شود که دستگاه قضایی ذره‌ای از وظیفه ذاتی خویش در کشف جرم و تعقیب مجرمان خصوصا مفسدان اقتصادی کوتاه نخواهد آمد و علی رغم همه کارشکنی‌ها از ناحیه صاحبان قدرت و ثروت به مبارزه بی‌امان با چپاولگران اموال عمومی ادامه خواهد داد.

الهیان در واکنش به اتهام‌زنی دفتر رئیس‌جمهور به رسانه‌ها؛گناه رسانه‌ها چیست که پشت هر فساد اقتصادی جریان انحرافی است.خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در خصوص متهم کردن رسانه‌هایی که به افشای ارتباط اختلاس‌گران با جریان انحرافی پرداخته‌اند، گفت: رسالت اصلی رسانه‌ها این است که بلندگوی دفاع از حقوق ملت باشند و گناه رسانه‌ها چیست که پشت هر فسادی جریان انحرافی قرار دارد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900624000398

خطاب به این مدعی صورت مسأله پاک کن که عضو بازار مکاره است وخود ش جزو حامیان سینه چاکان جریان انحرافی درون دولت بوده است . ولی اکنون بدلیل شدت جنگ قدرت وثروت فاصله گرفته است و مخالف جریان انحرافی درون دولت شده است باید گفت که مگر امکان دارد اگر چنانچه در خت ازریشه پوسیده وفاسد نباشد. یا آب از سرچشمه آلوده نباشد . همچنین آلودگی و انحراف در رأس رژیم ضد بشری وقرون وسطایی وجود نداشته باشد. مگر می توان انتظاری به جز این داشت که محصولش جریان انحرافی درون دولت نباشد که تولید کودتایی خود مدعیان مخالفش می باشد؟

زهره الهیان نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس "توانا" با اشاره به فرافکنی دفتر رئیس‌جمهور و متهم کردن رسانه‌ها برای تخریب دولت اظهار داشت: نقش جریان انحرافی در اختلاس بانک صادرات مشهود است و مستندات نشان می‌دهد اختلاس‌گران با پشتوانه جریان انحرافی توانستند به منابع ملت دست‌اندازی کرده و از بیت‌المال سوءاستفاده کنند.وی ادامه داد: پیش از رسانه‌ای شدن ارتباط اختلاس‌گران با جریان انحرافی، با وزیر اقتصاد جلسه‌ای داشتیم و در آن دیدار متذکر شدیم که معضلات بانک صادرات، اختلاس اخیر و سوءاستفاده‌ها باید به‌شکل جدی پیگیری شود.

حاشیه‌های سياسي مراسم ختم پدر یک اصلاح‌طلبخبرگزاری فارس: بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت دولت اصلاحات در حاشیه این مراسم از خدمتش برای جمهوری اسلامی به شدت ابراز ندامت کرد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900624000605

جمع توابان و زندانیان مدعیان اصلاح طلب در مسجد جواد تهران که شبیه سالن اجتماعات است برای تسلیت گویی به ابراهیم اصغرزاده حضور داشته اند که دانشجوی سابق پیرو خط امام شیاد است که از دیوار سفارت آمریکا در 13 آبان 58 تهران بالا رفت . سپس جزو مدعیان اصلاح طلب وصاحب ثروت های کلان باد آورده شد . در ادامه تبدیل به حامی همشهری اش ولی وقیح نا مشروع شد و بشدت علیه ی مدعیان اصلاح طلب موضع گیری می کرد. آنگونه که از سوی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری بعنوان چماق علیه ی رقیب دوم خردادی ها در دروغ نامه ی کیهان حلوا حلوا می شد . اما پس از کودتای 22 خرداد 88 خبری از وی نیست . بهر حال این یاران سابق اکنون دور هم به مناسبت تسلیت جمع شدند تا زیر چتر خرما وحلوا خوری نشست داشته باشند .چون در غیر اینصورت برای شان دور هم بودن بسیار پر هزینه است. اما چون زنگنه وزیر نفت سابق حامی رفسنجانی به جای گفتگو کردن با خبر نگار خبر گزاری دروغ پرداز فارس به وی گفته است مزدور. بنابراین برای تلافی کردن این گزارش تصویری تهیه و بازتاب داده شده است.

● گزارش تصويري مرتبط.به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مراسم ختم پدر اصغرزداه از چهره‌های اصلاح‌طلب عصر امروز پنج شنبه در مسجد الجواد تهران برگزار شد.* در این مراسم برخی چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب نظیر موسوی خوئینی‌ها، مرتضی مبلغ، خسرو قنبری(تهرانی)، سید محمد صدر، حبیب الله بیطرف، جواد امام، رضا تهرانی، علی ربیعی(عباد)، عباس عبدی، فیض الله عرب سرخی، علی اکبر محتشمی پور، محمود دعایی، اشرف بروجردی، محمد رضا تابش، هادی خامنه‌ای، سراج الدین موسوی، محمد علی ابطحی، بیژن زنگه، حسین کاشفی، سعید لیلاز، جواد امام، عبدلله ناصری، علی رضا علوی تبار، فاضل میبدی، هادی خانیکی، محمد جواد حق شناس، جواد اطاعت، علی تاجرنیا، شهاب الدین طباطبایی، احمد خرم، محمد زارع فومنی، محسن امین زاده، محمد نوری زاد، رضا خاتمی، محمود واعظی، حسین مرعشی، اکبر اعلمی، محسن صفایی فراهانی، حسین نورانی نژاد ، برخی از روزنامه نگاران اطلاح طلب و نیز سعید حاجی میری و بهروز شعیبی از چهره های سینمایی حضور داشتند.* در مراسم ختم پدر اصغرزاده که روزی از منتقدان جدی جریان افراطی اصلاحات بود، پیام تسلیت محمد خاتمی رئیس بنیاد باران قرائت شد.* موسوی خوئینی‌ها که به مرد خاکستری جریان اصلاحات شهره است، با حضور در این مراسم حاشیه‌های عزداری را به محفلی برای رایزنی‌‌هایی سیاسی مبدل کرده بود به طوری که سیاسیون اصلاح‌طلب تمایلی زیادی برای گفت‌وگو با وی داشتند اما وی تمایلی به پاسخگویی سؤالات متعدد خبرنگاران درباره برخی فعالیت‌های جریان متبوعش همچون گروه موسوم به 1+7، فعالیت‌های انتخاباتی مجمع روحانیون نداشت و از آن امتناع کرد.* بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت دولت اصلاحات که هم‌اکنون عضو بنیاد خاتمی است، در حاشیه این مراسم از گفتگو با خبرنگاران فارس خودداری کرد و با عبارتی موهنی چون "مزدور" آنها را مورد خطاب قرار داد و وقتی خبرنگاران ما به وی گفتند که شما هم زمانی در این نظام کار می‌کردید ، نسبت به خدمت در جمهوری اسلامی شدیداِ ابراز ندامت کرد.* محمد علی ابطحی رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات که پیش از این در مجامع اصلاح‌طلب به دلایل معلومی مورد استقبال هم‌طیفان خود قرار نمی‌گرفت، در این مراسم برای لحظاتی در آغوش رضا خاتمی قرار گرفت.* احمد خرم وزیر راه خاتمی که این روزها ادعای عجیبی‌ مبنی برنظارت سه کشور بر انتخابات مجلس! را مطرح کرده است در گفت‌‌وگویی علت این اظهار نظرش را تشریح کرد که خبرگزاری فارس به زوی آن‌را منتشر می‌کند. * در پایان مراسم ختم گعده‌های سیاسی اصلاح‌طلبان داغ بود. گعده سه نفره موسوی‌خوئینی‌ها، هادی خامنه‌ای و محتشمی‌پور تا گعده‌های فیض‌الله عرب‌سرخی با محسن امین زاده، رضا خاتمی با فاضل میبدی، عباس عبدی با روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب و...