گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 17 شهریور 90

رفوزه (گفت و شنود)

گفت:چه عرض کنم دانش آموزی شده بود رفوزه

باباش به پسر رهنمود داد باید تو به بندی پوزه

لازمست برای حفظ آبرو نگویی به کسی شدی رد

تا هم برای خودت ، هم ما درست نشود سر درد

پسر گفت پدرجان خیالت باشد راحت

چون بهمه تأکید کرده ام با صراحت

هشیار باشند نکند بزنند گریزی

در این مورد به کسی گویند چیزی

گفت: يكي از نمايندگان فراكسيون اقليت مجلس گفته است «اصلاحات صاحب دارد»!
گفتم: بر منكرش لعنت! حالا مگر كسي گفته است كه اصلاحات صاحب ندارد؟
گفت: دعوا سر اين است كه بالاخره چه كسي صاحب اصلاحات است؟!
گفتم: نتانياهو كه با صراحت گفته بود «اصلاح طلبان بزرگترين سرمايه اسرائيل در داخل ايران هستند» و شيمون پرز هم گفته بود «اصلاح طلبان به نمايندگي از اسرائيل با جمهوري اسلامي درگير هستند».
گفت: اوباما و ساركوزي و نخست وزير انگليس هم كه براي جبهه اصلاحات سنگ تمام گذاشته اند.
گفتم: راستي! چرا تاكنون هيچيك از اصلاح طلبان، ادعاي مالكيت آمريكا و انگليس و اسرائيل بر جبهه اصلاحات را نفي و تكذيب نكرده اند؟!
گفت: وقتي همه مي دانند كه سران فتنه جبهه اصلاحات را فروخته و قبضش را هم گرفته اند، ديگر انتظار داري چه بگويند؟!
گفتم: چه عرض كنم؟! بابايي به پسرش گفت؛ حالا كه رفوزه شدي به كسي نگو كه آبرويت نرود و پسرك گفت؛ چشم بابا! به همه سفارش كرده ام كه به كسي نگويند!

گفت : سربازجو بیرون داده مستند اطلاعات

تا به رخ کشیده باشد زیادی داره معلومات

گفتم : بازچگونه باشیوه بازجویی وتقلبات؟

برای که، سربازجوی کرده است تبلیغات؟

گفت : سربازجوی منفور داده است تحلیل

جریان اصلاح طلبی هست محصول اسراییل

برین روشنگری ضمیمه کرده این همزاد ابلیس

تعلق داره مالکیت اصلاحات به آمریکا و انگلیس

گفتم : مگرفراموش شده، رفته از یاد؟

چگونه مدام زده می شود فریاد؟

تشکیل می شود احزاب باد

تا داد زنند اسراییل نابود باد

مگر همسو با این شعارداده نشدپیامی؟

بادفاع تاکتیکی ازفلسطین تأییدنکردخاتمی؟

تازه مگر لوطی جماران خاتمی نکرد تأیید؟

با توشیح بر رئیس جمهوری اش نکردتأکید

مگر خاتمی نیست رئیس اصلاح طلبان؟

چگونه اسراییلی بودنش آمده به میان؟

سئوال است چرا اصلاح طلبان زبان بسته

به اسراییل و انگلیس و آمریکا شدند وابسته

چرا سربازجو با دلیل و منطق و استدلال

فاش ساخته رژیم ضد بشری، ندارد استقلال

گفت:چه عرض کنم دانش آموزی شده بود رفوزه

باباش به پسر رهنمود داد باید تو به بندی پوزه

لازمست برای حفظ آبرو نگویی به کسی شدی رد

تا هم برای خودت ، هم ما درست نشود سر درد

پسر گفت پدرجان خیالت باشد راحت

چون بهمه تأکید کرده ام با صراحت

هشیار باشند نکند بزنند گریزی

در این مورد به کسی گویند چیزی