گزیده خبر های 20 شهریور 90

مدیر مؤسسه فرهنگی مشعر:بيداري در كشورهاي اسلامي حج امسال را متمايز مي‌كند.خبرگزاری فارس: مدیر مؤسسه فرهنگی مشعر گفت: با توجه به بیداری در کشورهای اسلامی حج تمتع امسال از سایر سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900619000672

فاش ساختن توطئه تدارک دیده شده برای ایجاد اغتشاش وناامنی در مراسم حج تمتع در عربستان که زیر پوشش بیداری اسلامی دنبال می شود . البته ادامه سیاست صدورتروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه و همسایه می باشد . همچنینه مرتبط به انتقام گرفتن از حضور عربستان در بحرین نیز می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، حشمت‌الله قنبری همدانی در نخستین نشست هماهنگی گروه رسانه‌ای مؤسسه مشعر در مورد حج تمتع امسال گفت: با توجه به اینکه دنیای اسلام دچار تحول و خیزش بیداری اسلامی شده و مردم مسلمان از کشورهای مصر، لیبی، تونس، یمن، بحرین و سایر کشورها که به حج مشرف می‌شوند، بنابراین حج امسال با سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود.وی افزود: کنگره عظیم اسلامی مسلمانان در حج تمتع که با حضور حدود 2.5 میلیون زائر از سراسر جهان و حدود 100 هزار زائر ایرانی برگزار میشود، فرصت استثنایی است که مسلمانان با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و از احوال کشورهای اسلامی و حوادث آن مطلع شوند.قنبری تاکید کرد: امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در واقع نقطه امیدی ایجاد کردند که خیزش بیداری اسلامی در کشورهای منطقه حاصل همان حرکت امام خمینی در 32 سال قبل بود.وی تاکید کرد‌: حج تمتع که نمادی از رستاخیز قیامت در دنیا به شمار می‌رود، باید با شکوه‌تر برگزار شده و مسلمانان از آن درس وحدت و یکپارچگی بگیرند.وی افزود: اطلاع‌رسانی برای 100 هزار زائر ایرانی کار سنگینی است که امیدواریم با هماهنگی با ستاد اجرایی حج، گروه پزشکی و گروه خدماتی به نحو مطلوب انجام شود.وی شعار امسال حج را «حج، وحدت اسلامی و بیداری اسلامی» ذکر کرد.

فهرست مواضع ۴۷۴ مقام سیاسی در آستانه انتشار جناح مصباح یزدی تهدید به افشاگری کرد

اینگونه تهدید که نشان از اعتراف عمق رانت و رشوه خواری و اختلاس گری در رژیم از رأس تا ذیل آلوده می باشد. مشخص است زمانی تهدید به افشاگردن یا باجگیری برای سکوت می شود که جنگ قدرت و ثروت میان باندهای مافیایی بالا می گیرد. اکنون برای وادار به خموشی و سکوت یا حذفش از صحنه مطرح شده است . به خصوص که رقابت میان گروه 7+8 آخوند مهدوی کنی ویلچری با باند مافیایی جبهه ی بیداری به ریاست آیت الله تمساح یزدی بالا گرفته است بنابراین اینگونه تهدید به این افشا گری هم بیان شده است.

دیگربان : «جبهه پایداری» به رهبری محمدتقی مصباح یزدی برای نخستین‌بار از «سکوت» و مواضع «دو پهلوی» ۴۷۴ مقام سیاسی در وقایع پس از انتخابات خبر داد و اعلام کرد نام این افراد را در صورت لزوم منتشر خواهد کرد.حمید رسایی یک عضو «جبهه پایداری» روز شنبه (۱۹ شهریور) این مطلب را در گفتگو با خبرگزاری فارس اعلام کرده است.آقای رسایی گفته در این فهرست نام افرادی همچون محمدرضا باهنر٬ علی مطهری و حمیدرضا کاتوزیان وجود دارد که «در صورت لزوم» منتشر خواهد شد.وی تهدید کرده است چنانچه «مسیر حرکت» محافظه‌کاران در انتخابات آتی مجلس به سمت کسانی برود که «فاقد شرایط لازم» هستند٬ این فهرست منتشر می‌شود.فهرست یادشده پس از آغاز تنش‌های انتخاباتی میان مصباح یزدی (جبهه پایداری) و محمدرضا مهدوی کنی (کمیته ۸+۷) تهیه شده است.مهدوی‌کنی که مسئولیت اداره کمیت ۸+۷ را برعهده دارد شروط «جبهه پایداری» مبنی بر اخراج نمایندگان علی لاریجانی و محمدباقر قالیباف از این کمیته را رد کرده استجبهه پایداری» که از سوی گروهی از اعضای سابق کابینه احمدی‌نژاد شکل گرفته٬ قالیباف و لاریجانی را محافظه‌کارانی می‌داند که در وقایع پس از انتخابات سال ۸۸ سکوت کرده، مواضع مبهمی داشته‌ و بنابراین صلاحیت حضور در جمع محافظه‌کاران را ندارند.این تنش و اختلاف نظر میان محافظه‌کاران منجر به افشای این مسئله شده که حدود ۵۰۰ مقام سیاسی و ملی در جمهوری اسلامی حاضر نشده‌اند با قرائت رسمی حاکمیت از وقایع پس از انتخابات همراهی کنند.علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی از وقایع پس از انتخابات با عنوان «فتنه» یاد کرده و بار‌ها از خواصی که آنها را «بی‌بصیرت» و «مردود» نامیده به خاطر همراهی نکردن با وی انتقاد کرده است.با گذشت حدود دو سال از انتخابات سال ۸۸ و وقایع پس از آن٬ گروهی از محافظه‌کاران تحت عنوان «جبهه پایداری» به صراحت اعلام کرده‌اند که بخش عظیمی از شخصیت‌های سیاسی و ملی حاضر به همراهی با حاکمیت در سرکوب اعتراض‌ها مردمی نبوده‌اند.آقای رسایی در پایان گفته است: ‌«کسانی که در دوران فتنه موضع‌گیری‌هایی داشته‌اند و بعدا از مواضع خود پشیمان شده‌اند، مورد قبول بدنه جریان اصولگرایی نیست

مشایی رییس شورای عالی سینما شد

این اقدام پاسدار احمدی نژاد نه دهان کجی کردن ولی وقیح نا مشروع منفور که تو پوزی کردن همه منتقدان و مخالفان وتهدید کنندگان و پرونده سازان رحیم مشایی می باشد.

جلسات شورای عالی سینما كه به ریاست رئیس جمهور برگزار می شد از این به بعد بدون حضور وی برگزار می شود.آقای احمدی نژاد اعلام كرده از این به بعد ادامه جلسات به ریاست مشایی برگزار خواهد شد.در جلسه گذشته این سازمان به بحث درباره بیمه و وام هنرمندان پرداخته شد كه از وظایف ذاتی وزارت ارشاد است.

متكي دبير اجرايي كميته7+8 شد

با ورود وزیر آدم ربای وزارت ترور و جاسوسی امور خارجه در گروه 8+7 نشان از بازیگر شدن اخراجی های دولت های نهم در دو گروه های 8+7 آخوند ویلچری و جبهه ی پایداری آخوند تمساح رقبا می باشد که ادامه جنگ قدرت و ثروت و شکاف و ا0ختلافات می باشد

منوچهر متکی نماینده جبهه پیروان خط امام و رهبری در کمیته 7+8 به عنوان دبیر اجرایی این کمیته انتخاب شد. بر اساس این گزارش، قرار است منوچهر متکی برنامه‌های کمیته7+8 را برای پیگیری وحدت حداکثری در جبهه اصولگرایان را که از سوی اعضای این کمیته اعلام خواهد شد، را پیگیری کند.

مردم مصر به سفارت عربستان در قاهره حمله کردند

به نظر می رسد آنچه که حاکمان تهران و پاسداران نتوانستند با تحریک کردن حماس وحزب الله لبنان علیه ی اسراییل و راه اندازی جنگی دیگر در خاور میانه بدست آورند اکنون از طریق دنبال کردن نفوذی های درون معترضان مصری علیه ی اسراییل و عربستان در مصر پیگیری می کنند . مشروط بر اینکه جریان راست حاکم بر اسراییل م بدلیل مواضع ضد صلح با فلسطین شرایط را آماده می کند

این پایگاه افزود: تظاهرات‌کنندگان بدون این‌که خسارتی ایجاد کنند، از سفارت خارج شدند فارس: پس از تصرف سفارت اسرائیل در قاهره؛ تظاهرات‌کنندگان خشمگین مصری به سفارت عربستان در قاهره حمله کردند.به گزارش پایگاه خبری الفجر، این پایگاه در خبری فوری اعلام کرد که پس از تصرف سفارت اسرائيل مردم مصر به سفارت عربستان در قاهره حمله کردند.الفجر اعلام کرد، دقایقی پیش تعدادی از تظاهرات‌کنندگان مصری به محل سفارت عربستان در قاهره رسیده و این سفارت را تصرف کردند.این پایگاه افزود: تظاهرات‌کنندگان بدون این‌که خسارتی ایجاد کنند، از سفارت خارج شدند.شب گذشته تظاهرات‌کنندگان مصری دیوار حائل اطراف سفارت اسرائیل در قاهره را تخریب كردند و سفارت این رژیم را به تصرف خود درآوردند که منجر به فرار سفیر اسرائیل به همراه خانواده‌اش و تمام اعضای سفارت به تل‌آویو شد.

کوچک زاده خبرگزاری «ایلنا» را نوکر چپاولگر نامید

یقه گیری رفسنجانی و چپاولگر نامیدنش با اینگونه موضع گیری که از سوی عضور بازار مکاره کوچک زاده مطرح شده است . اما نظرات داده شده بیشتر عمق جنگ قدرت و ثروت را فاش ساخته است

به گزارش شفاف، مهدی کوچک زاده در آخرین یادداشت وبلاگ شخصی اش در نقدی به ایلنا نوشت: روز جمعه به دعوت دفتر تحکیم وحدت برای دانشجویان عضو این مجموعه در دانشگاه الزهرا سخنرانی داشتم که در سایت های مختلفی منعکس گردیده است (فارس- مهر و . . . ) البته اغلب خبرگزاریها و سایت ها بر طبق روال معمولشان خلاصه ای از کل مطالب را به تشخیص و میل خود نوشته اند که ممکن است از نظر من شکل دیگری از درج خلاصه مطلوب تر بود و این مورد اشکال نیست اما سایت خبرگزاری ایلنا که سالهاست یقین کرده ام با استفاده از امکانات متعلق به جامعه کارگری نوکری سرمایه داران چپاولگر و دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی را می کند مطلب را با تقطیع و تحریف و حتی در مواردی افزودن دروغ منعکس کرده که شیوه قوم یهود است. من کامنتی به شرح زیر برایشان نوشتم که تقریبا محال می دانم آن را منعکس کنند لذا در اینجا نیز به عنوان یک مطلب درج می نمایم.کامنت نوشته شده در ایلنا:کسی که مجوز نشر این مطلب سراپا دروغ که عمدا تحریف و تقطیع شده را داده نه سواد دارد و نه شرف . این برای من از قبل هم مشخص بود که در ایلنا و به اسم جامعه کارگری نوکران سرمایه داران چپاولگر کارگردانی می کنند . شما به راستی مستحق نسبت هایی هستید که مدعی بودید من گفته ام.اما بدانید دریای حقیقت با پوزه سگ نجس نمیشود.تنها یک راه برای رد مطالب بالا دارید و آن اینست که متن صوتی من را برای مردم در سایت قرار دهید تا خود مردم و جامعه کارگری بفهمند تا چه حد کاسه لیس چپاولگرانید.