گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 20 شهریور 90

جاري -گفت و شنود

گفت : خانمی با یک چک رفت بانک، پرسیدمسئول

می خواهی به حساب جاری واریز شود این پول؟

خانم گفت، جاری کیست وی را ببرد مرده شور؟

نمی شناسم به حاب خودم واریز کن چک مزبور

گفت: اين روزها برخي از تحليل گران آمريكايي و انگليسي به گونه اي تلويحي و گاه با صراحت به مدعيان اصلاحات پيشنهاد مي كنند كه زمينه بازگشت خود به نظام را فراهم كنند!
گفتم: آفتابه ندزديده اند كه قابل گذشت باشد! وطن فروشي كرده اند، آدم كشته اند، با آمريكا و اسرائيل و انگليس براي مقابله با نظام همكاري كرده اند، با بهايي ها و منافقين و سلطنت طلب ها ائتلاف كرده اند و ده ها جنايت ديگر مرتكب شده اند.
گفت: امروزه بايد گفت آرزو بر پير و پاتال هاي وطن فروش عيب نيست! ولي كار گروه هاي ضد انقلاب خارج نشين خنده دار است كه در مقايسه با سران و عوامل فتنه خيلي بيشتر از مرحله پرت هستند.
گفتم: چطور مگر؟!
گفت: به سران و عوامل فتنه اعتراض مي كنند كه چرا در پي توبه و بازگشت به نظام هستند! يكي از اين گروه ها نوشته است؛ غرب نبايد روي كساني كه قصد توبه دارند حساب كند!
گفتم: حيوونكي ها!... خانمي يك چك را به بانك برد. مسئول باجه پرسيد؛ نقد مي خواهيد يا به حساب جاري شما بريزم! و خانم با دستپاچگي گفت؛ نه آقا! مرده شور جاري منو ببرن، جاريم كيه؟ بريز به حساب خودم!

گفت : تحلیل گران آمریکایی و انگلیسی داده اند پیشنهاد

نباید مدعیان اصلاحات بازگشت به صحنه را ببرند از یاد

گفتم: خوب نظر سر بازجو چیست؟

چگونه اتهامات رقیب را کرده لیست؟

گفت : سربازجو ی منفور مدعیست

اتهامات رقیب اینه که هستند تروریست

نه آفتابه دزد که هستند وطن فروش

پس علیه شان شده پر خروش

گفته آرزو بر پیر وپرتال عیب نیست

به ویژه موضع حامیان شان حاکیست

خیلی پرت اند و هست خنده دار

نمی دانند توبه شان قبول نداره پاسدار

پس غرب نبایدروی توبه کنندگان کندحساب

چون متهم اند به همکاری با ضد انقلاب

گفتم: ولی رژیم قرون وسطایی ضد بشر

می داند فاش شده نا مشروع بودن رهبر

قبلاً هم مرگ بود برد یکتاتور بودنش در خبر

چنانکه عصبانیت اش بیان می کند سرمنبر

گفت : خانمی با یک چک رفت بانک، پرسید مسئول

می خواهی به حساب جاری واریز شود این پول؟

خانم گفت، جاری کیست وی را ببرد مرده شور؟

نمی شناسم به حاب خودم واریز کن چک مزبور