گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 21 شهریور 90

رفاقت ! (گفت و شنود)

گفت: یارو برای خام کردن و سیاه بازی

به طرف گفتبیا مثل دو کبوتر کنیم بازی

رفاقت کنیم پر بکشیم به بالای درخت

برای ساختن لانه به کوشیم سخت

تو تخم بزار ، منم میارم گوجه فرنگی

تا املت درست کنیم، بخوریم جنگی

گفت: يكي از روزنامه نگاران فراري به كديور افندي اعتراض كرده كه چرا مرا به فرار از كشور تشويق كردي و باعث بدبختي و در به دري من و امثال من شده اي؟!
گفتم: تقصير خودش است. كدام آدم عاقلي به حرف كديور افندي كه يك پايش اسرائيل و يك پايش انگليس است، اعتماد مي كند؟!
گفت: اين روزنامه نگار فراري نوشته؛ كديور و مهاجراني حسابي از من كار كشيدند ولي حالا كه آشوب هاي بعد از انتخابات به نتيجه نرسيده، زير قولشان زده اند.
گفتم: يارو براي خام كردن طرف به او گفت؛ بيا من و تو مثل دو تا كبوتر پر بكشيم و بريم روي يك درخت بلند لونه بسازيم و بعد، تو تخم بذار، من هم ميرم گوجه مي دزدم ميارم كه املت بخوريم!

گفت: سربازجوی منفور مکار

نقل قول کرده از یک روزنامه نگار

اعتراض کرده به آخوند کدیور افندی

چرا شیخ با شیادی ورندی و هنرمندی؟

مرا تشویق کردی از ایران کنم فرار؟

اما تو و مهاجرانی نیامدید رسر قرار

چرا مرا در بدر کردید و آواره؟

حیران و سر گردن و بیچاره

اما خود یک پایتان اسراییل است و پای دیگرتان انگلیس

جنبش سبزنشد پیروز، زیر قول زدیدشدید شریک ابلیس

گفتم : چرا با و تمسخر و حیله و فریب

همراه با توهین و تهدید و زدن نهیب

سربازجو همش هست در حال تعقیب

تا یابد در هر کنج و سوراخی رقیب

گفت: یارو برای خام کردن و سیاه بازی

به طرف گفتبیا مثل دو کبوتر کنیم بازی

رفاقت کنیم پر بکشیم به بالای درخت

برای ساختن لانه به کوشیم سخت

تو تخم بزار ، منم میارم گوجه فرنگی

تا املت درست کنیم، بخوریم جنگی