"سران و عوامل اصلي فتنه، به دليل جنايات و خيانت هايي كه به نفع مثلث آمريكا، اسرائيل و انگليس مرتكب شده اند، مصداق بارز و بي چون و چراي «مفسد في الارض»، و «ستون پنجم» دشمنان بيروني نظام و مردم پاكباخته اين مرز و بوم هستند"

برای یقه گیری ودراز ومتهم و محکوم کردن ارگان های تبلیغاتی رقیب مغلوب و کار شناسان برون مرزی و رسانه های فارسی زبان سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری با نکته اش در دروغ نامه ی کیهان وارد صحنه شده است تا برای آب پاک بر روی دست رقبای مغلوب خوش باور ریخته باشد و ثابت کند که بی خودی بر دلتان صانون نزنید و ذوق زده نشوید. چونکه بویی که به مشام تات رسیده نه بوی کباب که بوی داغ کردن حمار می باشد . بنابراین با نقل قول کردن شیوه ی ساکت یا خاموش کردن کودک البته از موضع ضد آمریکایی از خمینی شیاد یاد کرده است تا پیش مقدمه ی آویزان شدن به اقدام عفو زندانیان امنیتی ولی وقیح نا مشروع و منفور شود که به مناسبت عید فطر داده شد . برای همین آشکارا اعتراف کرده است که هدف این عفو تاکتیکی و تبلیغاتی ترساندن رقیب مغلوب ونه از موضع دلجویی از اینان بوده است که 100 زندانی وابسته به جریان مدعی اصلاح طلبان مورد عفو واقع و آزاد شدند. تازه به مدعیان پاسخ داده است که این اقدام نه پاسخ به خطبه ی نماز جمعه 26 تیر رفسنجانی 88 نمی باشد بلکه پایان دادن به تحلیل و ذوق زدگی های فرافكنانه ي مشترك و هماهنگ مديران بيروني فتنه 88 و عوامل داخلي آنها می باشد . برای اینکه تمامي آزادشدگان جزو توابان و نادمانی هستند که ضمن اعتراف به فريب خوردگي خود و بازي ناخواسته و ندانسته در ميدان فريب بيگانگان و سران وطن فروش و خيانتكار فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88، خواستار عفو و بخشش از سوي رهبر رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی ايران شده اند به خصوص اینکه اینان نفرت و انزجار خود شان رااز سران و عوامل اصلي فتنه و مثلث آمريكا، انگليس و اسرائيل به صراحت اعلام داشته اند. مهمتر اینکه سربازجو پاسدار شکنجه گر شریعتمداری فاش ساخته است که اين عده همكاري صادقانه با مسئولان امنيتي براي كشف برخي از سرنخ ها و رد پاهاي بيگانگان در فتنه 88 داشته اند و در مواجهه با اعترافات شماري از عوامل اصلي فتنه به فريب خوردگي خويش پي برده و از اين كه سران آشكار و پنهان فتنه آنها را در ميدان فريب دشمنان بيروني و تابلودار نظام به بازي گرفته و قرباني كرده اند احساس ندامت دارند. جالب تر اینكه تمامي آنها از موضع دژخیمان زندان و دستگاه آلوده ی قضایی خواستار بازداشت، محاكمه و مجازات سران فتنه هستند و معتقدند افرادي مثل موسوي و كروبي و خاتمي و برخي ديگر از دست هاي پشت پرده فتنه 88 از احساسات و بي خبري آنها سوءاستفاده كرده اند که به عنوان پياده نظام بيگانگان به ميدان آشوب و بلوا كشانده اند بالاخره سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در پایان نکته یا کیفرخواست خود علیه ی رقیب مغلوب پیرامون عفو جدید چنین تأکید بر اتهامات وارده ی خود کرده است :

"اكنون به آساني مي توان قضاوت كرد كه عفو و آزادي اين عده از فريب خوردگان، اقدام آشتي جويانه نظام براي دلجويي از عاملان اصلي فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 بوده است يا بخشش كساني كه به وطن فروشي و خيانت سران فتنه پي برده و با ابراز نفرت و انزجار از آنان، خواستار بازگشت به چرخه سالم و طبيعي زندگي و خدمت به نظام و مردم وطن خويش بوده اند؟ عفو و آزادي كساني كه آشكارا نسبت به سران فتنه اعلام نفرت و انزجار كرده و براي اين نفرت و انزجار خود، ده ها دليل و علت مستند و غيرقابل ترديد آورده اند چگونه مي تواند اقدامي همسو با خواست فتنه گران باشد. ضمن آن كه سران و عوامل اصلي فتنه، به دليل جنايات و خيانت هايي كه به نفع مثلث آمريكا، اسرائيل و انگليس مرتكب شده اند، مصداق بارز و بي چون و چراي «مفسد في الارض»، و «ستون پنجم» دشمنان بيروني نظام و مردم پاكباخته اين مرز و بوم هستند. آنها در جريان فتنه 88 به طور كامل در اختيار دشمنان تابلودار نظام بودند و به گواهي اسناد موجود كه نمونه هاي فراواني از آن در كيهان آمده است دستورالعمل و فرمول ديكته شده آنان را بي كم و كاست دنبال كرده اند، تا آنجا كه تمامي اقدامات آنها نظير تشكيل كميته صيانت از آراء، ادعاي تقلب در انتخابات، دعوت به آشوب هاي خياباني، پرهيز جدي از پذيرش راهكارهاي قانوني و... مستقيما برگرفته از فرمول قبلا اعلام شده برنامه ريزان كودتاهاي مخملي نظير جين شارپ، ريچارد رورتي، جرج سوروس، مايكل لدين و... بوده است و دقيقا به همين علت بود كه كيهان تمامي مراحل حركت فتنه گران را قبل از انجام آن پيش بيني و اعلام كرده بود"

در خاتمه اینکه وقتی نماینده ی ویژه ی ولی وقیح نامشروع و منفور در دروغ نامه ی کیهان سران رقیب مغلوب را متهم به مصداق مفسد فی الرض و ستون پنجم دشمن بیرونی می کند و تعداد 100 عفو وآزاد شدگان اخیر را توابان همکاری کننده با بازجویان و دژخیمان معرفی کرده است و افزوده که اینان اعتراف نموده اند که جزو فریب خوردگانی هستند که در دام فتنه گران سال 88 افتادند . برای همین خواهان محاکمه و مجازات سران فتنه شده اند . اکنون سئوال است که مشخص نیست برای چه حامیان مدعی جنبش سبز خودشان را به نادانی زده اند و دچار خوش بینی مفرط شده اند که این عفو را علائم عقب نشینی ولی وقیح منفور و نا مشروع می دانند و باور دارند که گویا قرار است مدعیان اصلاح طلبان در نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره به بازی گرفته شوند . عجیب تر اینکه لابی های مقیم آمریکا برای اینکه فشار برروی سران جنبش سبز کاهش یابد و بقول خودشان مشکل این جنبش بر طرف شود تقاضای عدم اخراج نام سازمان مجاهدین از توی لیست سیاه تروریستی وزارت امور خارجه ی آمریکا کرده اند که اکنون دستمزد خوشرقصی اینان هم در کنار سایر مدعیان جنبش سبز از سوی پاسدار سربازجو پاسدار شریعتمداری بطور شفاف داده شده است که جزو کدامین متهمانی هستند؟ و خواب پنبه دانه دیدن شان چقدر تخیلی وپوچ می باشد؟

هوشنگ بهداد

از شما مي ترسند ! (نكته) ازحسين شريعتمداري
http://www.kayhannews.ir/900612/2.htm#other204