روز نامه ی کیهان چهار شنبه 1 مهر ماه سال 1388

تاملي در داستان «مظلوميت» (يادداشت روز)

"باز هم تلاش مذبوحانه برای وارونه کردن حقایق و پاک نمودن صورت مسئله "

با در نظر گرفتن عنوان " یادداشت روز تأملی در داستان مظلومیت و این جمله ادعائی قلم بر دست یادداشت روز که چنین است :

" بر نظام اسلامي فرض است كه حامي قدرتمند مظلوم ترين و ضعيف ترين طبقات جامعه باشد و كنار آنها بايستد تا قدرتمندان و توانگران خود را مصون از تعرض و بازخواست تلقي نكنند و ظلم آسان نشود"

پیرامون این ادعای وارونه می بایست گفت با داشتن بیش از 30 سال تجربه ی دروغ و شیادی و عوامفریبی که ازهمان ابتدای بنیانگذاری این رژیم عوامفریب و دین فروش شروع شد و همچنان ادامه دارد . برای اینکه خمینی شیاد گفت حکومت آینده از آن مستضعفان و پا برهنگان است و افزود اقتصاد از آن خر است و جنگ خانمان بر انداز و ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق که پس از بر جای گذاشتن 1000 میلیارد دلار خسارات ملی و ادامه داشتن عوارض جانبی نا بسامانی های گسترده ی اجتماعی و اقتصادی این جنگ که نعمت الهی نامیده شد و موارد مشابه نا هنجاری های فراوان دیگر که وجود دارد به خصوص وقایع و فجایعی که پس از بر گزاری نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد رخ داده شده است چگونه می بایست طبق تیتر یادداشت روزمحور تأمل مطرح و پاسخ داده شده تعمق و اندیشه نکرد؟مسخره تر اینکه ثقلم بر دست در ادامه ادی مضحک خود و خاک بر توی چشمان مردم آگاه و معترض و نا راضی همیشه در حال مرگ بر دیکتاتور فریاد زن پاشیدن اینگونه نمک پاشی هم بر روی زخممردم داغدار و خشمگین و ناراضی کرده و جواب داده است :

"معلوم است كه حق بر زمين مانده مظلومان دامان هيچ دولت و حكومتي را رها نخواهد كرد و استيفاي آن بر هر كسي كه داراي مسئوليت و اختيار است، فرض واجب است. كارنامه نظام جمهوري اسلامي در همين چند ماه بعد از انتخابات اگر به انصاف نگريسته شود، به خوبي گوياي آن است كه اين نظام آماده است بر خود سخت بگيرد تا مردم آسوده باشند و از آبروي خويش هزينه كند تا آبروي ديگراني كه شايد چندان حرمت و احترامي هم براي نظام قائل نيستند، صدمه نبيند و آسودگي شان به هم نخورد. بزرگترين تهمتي كه اساساً مي توان به يك نظام سياسي دموكراتيك زد، يعني دستكاري در آراء مردم و بيرون آوردن نام كسي از صندوق كه در واقع اكثريت مردم به او راي نداده اند پس از انتخابات به نظام جمهوري اسلامي وارد آمد و با بسامدي باورنكردني از جانب همه افراد و رسانه هايي كه ديگر مرزي ميان خود نمي ديدند- از واشنگتن و تل آويو تا تهران- تكرار شد. در مقابل، نظام چه كرد؟ "

گذشته از اینکه اتهام دمکراتیک بوودن نظام و غیر تقلباتی بودن نمایش خیمه شب بازی و پیگیری اعتراضات از راه قانون در رژیم دیکتاتوری نا مششروع که ولی فقیه همکاره دارد که ماورای قانون اساسی حکم و فتوای حکومتی صادر می کند اینگونه ادعای کدی کردن نوعی توهین به فهم و درک و شعور آگاهی مردم ایران است که فقط فتمان شان با کودتا گران دین فروش حاکم عوامفریب با فریاد مرگ بر دیکتاتور می باشد. اما از سوی دیگر اینگونه ادعای وارونه کردن تداعی کننده ی کوسه ریش پهن می باشد. معلوم نیست با تتهاجم کردن به ستاد انتخابت ریاست مهوری نامزدان ریاست جمهوری و دفاتر شان و کمیته پیگیری شکایات قربانیان متهم و بردن اسناد و مدارک و دستگیری گسترده و شکنجه و اعتراف گیری کردن و تشکیل بیداد گاه های نمایشی و فرمایشی اعتراف کردن تشکیل دادن و به معترضان اتهام جاسوسی برای بیانه و طرح کودتای مخملین از سوی کودتا گران زدن ز کدام قانون صحبت می شود؟ آنهم زمانی که قبل از اعلام نظر شورای نگهبان دست نشانده این لوطی جماران بود که بفرمان پاسداران کود تاگر وارد صحنه شد و نتایج کودتای تقلباتی را با شرکت 85% و 40 میلیون رأی و 25 میلیون رأی برای گماشته اش احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور رقم زد و وی را برنده را اعلام کرد و رئیس جمهور شدنش را برسمیت شناخت.

همچنین یادداشت روز نویس مدعی بدون آنکه بگوید پس آن ادعای 85% حامی رژیم کودتائی و یا 25 میلیون رأی پاسدار گماشته احمدی نژاد همچون 300 میلیارد دلار در آمد نفت 4 سال پیش به کجا رفته است ؟ ولی خطاب به رقیب مغلوب به خصوص موسوی چنین گفته است:


"در مرحله بعد كار از تهمت تقلب فراتر رفت. با استناد به ادعايي كه خود قبل از هر كس به نادرستي اش واقف بودند مردم را به خيابان ها فراخواندند و آنها را تحريك كردند كه «بايد به هر روش ممكن رأي خود را از نظام پس بگيرند»! اگرچه اكنون ديگر حتي در تهران هم كه موسوي بيش از دو ميليون رأي داشته بيش از چند هزار نفر باقي نمانده اند كه خيالات آقايان را جدي بگيرند و اين از عدد حاضران سبزپوش در قشون كشي هاي خياباني اخير پيداست
، گذشته از ناامن شدن شهر و وارد آمدن خسارت به مردم بي گناه و اموال عمومي، آبرو و اعتبار نظام در چشم ناظران بيروني كه خود را براي مواجهه با ايراني مقتدر و برخوردار از سرمايه وسيع اجتماعي آماده كرده بودند زخمي عميق برداشت كه جبران آن محتاج زماني طولاني خواهد بود"

در دنباله قلم بر دست وارونه گو وتحریف گر به سبک سربازجو حسین شریعتمداری بدون آمار کشته های اخیر و مورد تجاوز و شکنجه واقع شد و سوزانیده شد گان که اسناد و مدارک و نام های شان اعلام و بازتاب داده شده است . ولی با کمال پرروئی ووقاحت اینگونه دست به وارونه گوئی زده و طلبکاری زده که در سرکوب و کشتن و اتهام زدن مسامحه شده است :

" باز هم در مقابل، «نظام» تا مي توانست شكيبايي ورزيد. سران و آمران اغتشاش همچنان مصون از هرگونه برخورد و عقاب باقي مانده اند و به آزمودن قوه نطق و تخيل خويش در نوشتن بيانيه هاي هيجاني و ساختن دروغ هاي متنوع ادامه مي دهند. از ميان خيل دستگير شدگان در روزهاي اول بعد از انتخابات كمتر از چند ده نفر در زندان باقي مانده اند كه اكنون در ميان آنها حتي يك نفر هم نيست كه از آشوب گري و فتنه انگيزي دفاع كند يا ادعاي تقلب را واجد كوچكترين حقيقتي بداند. خوشمزه است كه در آن ايام اصلاح طلبان ادعا مي كردند همه تلاش آنها برگزاري تجمعات آرام و مسالمت آميز است اما اجازه همان را هم نمي يابند. شايد اشكال از قوه فاهمه ما باشد "

نفی و کتمان کردن اعترافات جنایات اتفاق افتاده در باز داشتگاه کهریزک که حتی در بر نامه ی شوی تلویزیونی اعتراف به این جر ائم شد و عاملین و مقصرین از رده ی سرهنگ نیروی انتظامی تا در جه دار معرفی و شناخته شدند . اما اکنون دربست تجاوز و شکنجه و سوزانیدن انکار شده است تا پاسخگوی اثبات مظلوم نمائی باشد

"جزئيات مرحله اخير از «دوران مظلوميت»(؟!) حضرات را گمان مي كنم همگان مستحضر باشند. كساني را اجير كردند يا بازداشتي هايي خيالي ساختند و ادعا كردند در بازداشتگاه به آنها تجاوز شده است.
چه كسي مظلوم است؟ به چه كسي تهمت زده اند و معلوم شده اين تهمت ها ناروا بوده است؟ چه كسي ماموران خطاكار خود را به سخت ترين وجه مجازات مي كند و در عين حال با دشمنان كينه توز خود مهرباني مي ورزد؟ به چه كسي دروغ بسته اند و در حالي كه تشت رسوايي دروغگويان از بام افتاده در حالي كه قدرت برخورد دارد، آنها را فقط به تقوا مي خواند؟ عليه چه كسي توطئه كرده اند و او در عين اقتدار حالا كه توطئه ها شكست خورده حاضر به شنيدن نداي رياكارانه وحدت و آشتي از جانب توطئه گران است؟ اين قصه را بايد طور ديگر نوشت. نظام چنين مقتدر و مظلوم چند مشابه در طول تاريخ دارد؟"

در خاتمه اینکه همانگونه که گفته و تأکید و تکرار شده است که بدلیل ساختار ار تجاعی و قرون و سطائی و ضد مردمی رژیم دین فروش و عوامفریب، نه تغییر ونه اصلاح پذیر نمی باشد. همچنین هر گز نمی توان انتظار داشت که از افعی کبوتر آزادی زائیده شود . بنابراین اکنون نیز قلم بر دست می بایست که با صدای بلند هوار بزند و اعتراف کند که هر گز امکان ندارد که چاقو دسته ی خودش را ببرد و نباید توقع ازر ژیم کودتائی پاسداری داشت که در شرایط خطری که در بحران عمیق قرار گرفته و در بن بست فرو رفته است و هر سو که می نگرد با اعتراض عمومی معترضان فریاد زن مرگ بر دیکتاتور و افشای اسناد جنایات مستند مواجه می شود به جز ادامه ی سیاست 30 سال گذشته انکار و کتمان کردن و پاک کردن صورت مسئله و آدرس غلط دادن روی نیاورد و به سیاست سرکوب و سانسور و خفقان و ضرب و شتم و باز داشت معترضان و دگر اندیشان و رقبا و شکنجه و اعتراف گیری و اتهام سنگین زدن و بی داد گاه های لو رفته ونخ نما شده ی فرمایشی و نمایشی و تحمیلی برای شان تشکیل دان برایبقای ننگین اش ادامه ندهد و تناقض ووارونه و هذیان گوئی و قدرت نمائی کاذب نکند.

هوشنگ – بهداد

چهار شنبه 1 مهر ماه سال 1388