"اثبات تعیین کردن سیاست امور خارجه آمریکا از سوی لابی های ایرانی و آمریکائی به نفع رژیم نا مشروع کودتاگران"
هوشنگ – بهداد
شهریور ماه11 سال 1388
وقتی که گفته شد که در 30 سال گذشته سیاست امور خارجه ی آمریکا را لابی های ایرانی و آمریکائی رژیم تروریستی ضد بشری ترسیم کرده و به پیش برده اند واقعیت داشت . زیرا که اکنون در شرایطی که تق رسوائی رژیم کودتائی پاسداری در آمده است آنگونه که فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای نه ایران گیر که جهانگیر شده است . از سوی دیگر هرروز اسناد بیشتری از جنایات ضد بشری از درون باز داشتگاه ها به بیرون درز می کند . بدتر اینکه نمایش اعتراف گیری در بیداد گاه های نمایشی و فر مایشی دستگاه جاسوسی آمریکا بیشتر بر زیر سئوال برده و افشا و متهم به دخالت گری می شود تا به جای حاکمان ایران مقصر و محکوم شود . مهمتر اینکه در شرایطی که هنوز هیچک از کشورهای غربی رئیس جمهور شدن پاسدار گماشته احمدی نژاد را بر سمیت نشناخته است .
از سوی دیگر رهبر و سایر مسئولان رژیم کودتاگر فریاد می زنند که هر گز از اهداف پروژه ی هسته ای خود عقب نشینی نمی کنند . همینطور عامل اصلی تنش و بحران آفرینی و جنگ افروزی و نا امن سازی خاورمیانه این رژیم جنگ افروز و دین فروش و نا مشروع می باشد و دشمنی سرسختانه با روند مذاکرات صلح خاورمیانه دارد و نقش اساسی در کشتن نظامیان آمریکائیان در عراق و افغانستان از طریق عوامل وابسته به پاسداران دارد و در دشمنی با آمریکا و مبارزه با شیطان بزرگ و اخراج نظامیتانش از عراق و افغانستان پافشاری و تأکید می ورزد . چگونه است که با زهم در این شرایط چهره ی شناخته ی شده ی لابی رژیم کودتاگران در آمریکا گری سیک اکنون حاضر به گفتگو با خبر گزاری فارس متعلق به پاسداران کودتاگر شده است؟
مگر اینگونه گفتگو ونظر دادن ها جز اثبات تعیین خط مش سیاست امور خارجه ی آمریکا در 30 سال گذشته از سوی لابی های ایرانی و آمریکائی رژیم تروریستی و ضد بشری حاکم بر ایران بوده است که اشاره شد و فقط به نفع تقویت حاکمان و مردم ایران و منطقه و آمریکا تمام شده است و ناامنی و بی ثباتی در عراق و افغانستان و لبنان و فلسطین و خاورمیانه دستأورد این سیاست شوم و پلید و خائننه بوده است تازه سر گنده ی دسترسی به سلاح هسته ای و تهدید صلح و امنیت جهانی نیز زیر لحاف است که بمرور دارد بیرون زده می شود.
خبرگزاری فارس پاسداران کودتاگر
گري سيك در گفت‌وگو با فارس:آمريكا براي داشتن سياست منسجم در منطقه نيازمند روابط با ايران استخبرگزاري فارس: عضو سابق شوراي امنيت ملي آمريكا با تاكيد بر ناكارآمد بودن تحريم‌ها عليه تهران و بعيد بودن توافق براي اعمال فشار بيشتر بر ايران در نشست امروز 1+5 گفت: آمريكا براي داشتن سياست منسجم در منطقه نيازمند روابط با ايران است .