روزنامه ی کیهان شنبه 15 شهریور ماه سال 1388

نقد و بررسی " سالار كريمان " (يادداشت روز)

"مقدمه چینی برای متهم و محکوم کردن رقیب مغلوب قبل از شب های قدر و روز قدس"

با وجود نخ نما شدن ماهیت حکومت فاشیستی کودتائی مذهبی که 30 سال است که حاکمان ضد بشری مذهب و دین را تبدیل به ابزار سرکوب و خفقان و غارتگری و جنگ قدرت و ثروت کرده اند . آنهم در شرایطی که باز هم دین فروشان با ضرب دین ابزاری شده دست به کودتا برای حذف رقیب مغلوب از صحنه ی قدرت و حضور سیاسی اش زده اند که متعاقب این کودتا دست به جنایات و اعمال و اقدامات ضد انسانی در بازدشتگاه ها نسبت به معترضین زده شد. از جمله جنایات ضد انسانی باور نا کردنی که بازداشتگاه کهریزک اتفاق افتاده است که سند محرز جنایت علیه بشریت است . مهمتر اینکه در شریطی که فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای در جامعه طنین انداز شده است که نماد این رژیم دین فروش و کودتائی و فاشیستی مذهبی می باشد که مورد تهاجم مستقیم واقع شده است که بمنزله ی آشکار و علنی شدن بیزاری و تنفر و نا رضایتی عمومی نسبت به وی می باشد .

اما عجیب است که باز هم قلم بر دست پاسدار همکار سرباز جو حسین شریعتمداری و مدافع و جارچی تبلیغاتی پاسداران کود تا گر و رئیس جمهور نا مشروع و لوطی جماران خامنه ای دست به مداحی گری و روضه خوانی و تحریف گری و مانور تبیغاتی فرصت طلبانه ی دینی زده است . البته بدون آنکه توضیح دهد که شرایط کنونی چه ار تباطی با دورن امام حسن و معاویه دارد؟ به خصوص اینکه مگر شرایط کنونی ایران حاصل 30 سال حاکمان فاشیستی مذهبی بر ایران نیست چگونه می باشد که به جای پاسخگوئی به گزارشات جنایت آمیزی که روزانه از درون بازداشتگاه ها بازتاب داده و مخابره می شود که در تاریخ بی سابقه می باشد به سراغ بازگوئی داستان امام حسن و معاویه رفته شده است ؟ البته سئوال است که مگر در دوران امام حسن و در بار معاویه و یزید اثری از چنین اعمال و تزریق بطری و باتوم به جوانان بازداشتی در کاربود که شرایط مقایسه شده است؟

البته پاسدار قلم بر دست مأمور فقط برای پوشاندن آثار این جنایات ودفاع از اعمال پاسداران کودتا گر و انحصاری کردن کا مل قدرت و خفه و حذف با متهم کردن رقیب مغلوب آویزان به امام حسن شده است و برای ابزار و وسیله و اهرم چماق ساختن علیه ی رقیب مغلوب مجبور به بازگوئی خاطره از وی شده است. چونکه بدون مانور با دین ابزاری شده هیچگونه راه فرار از عدم پاسخگوئی و عدم پذیرش جنایات اتفاق افتاده در باز داشتگاه ها و رقیب مغلوب را متهم و محکوم کردن برای کودتا گران پاسدار و حامیان و شرکای شان وجود ندارد.

بنابراین قلم بر دست پاسدار مأمور که می بایست مطالب سفارشی دریافتی از بنیاد پژوهش های خمینی آخوند مصباح یزدی که تهیه و ارسال شده است . وی به جای سربازجو حسین شریعتمداری انجام وظیفه کند و باید بطور تشبیهی و مقایسه ای برای متهم کردن رفسنجانی و خاتمی و موسوی و کروبی و امام علی از لوطی جماران و هم امام حسن ساختن سفارشات دریافتی را اینگونه سرهم و ترکیب و نقل قول کند:

"هرچه اردوگاه شام پس از ماجراي حكميت در صفين بر قدرت و نفوذ خود افزوده، در اين سو خودرأيي و پريشاني و رخوت موج مي زند. گروهي از جهاد فراري اند و طايفه اي ديگر مدعي جنگ. اولي، شعارشان «البقيه، البقيه» است در وسط ميدان جنگ، يعني كه ما زنده ماندن را بر جنگ ترجيح مي دهيم و هرگز حاضر نيستيم بجنگيم ولو براي عزت و امنيت خود. و گروه دوم بقاياي خروج از حاكميتي هاي صفين و نهروانيان به سردستگي اشعث بن قيس و چند تن ديگر كه در زبان امام را متهم به سازش و فرار از جهاد مي كنند، در عمل آن هنگام كه جنگ جدي مي شود پشت امام را خالي مي كنند و در پنهان- سران آنها- با معاويه ساخته اند تا آن حد كه جاسوسي او را مي كنند و تعهد كرده اند امام را به زهر يا زخم شمشير و خنجر ترور كنند. مواضع آنها صرفاً در تقابل با امام حسن(ع) است چه آنگاه كه مردم را به جهاد فرا مي خواند و سپاه مي آرايد و چه آن زمان كه با ديدن خيانت خواص و ضعف و پريشاني و اضطراب عوام، مصلحت را در پيمان صلح مي يابد.تاريخ شهادت مي دهد كه معاويه نه تنها هنگام لشكركشي دوباره جاسوساني به عراق فرستاده بود، بلكه كساني را نيز به كوفه نزد جمعي از منافقان و خوارج حاضر در ميان اصحاب امام روانه كرده بود. اشعث بن قيس، عمرو بن حريث، شبث بن ربعي و حجار بن ابجر- كه اغلب آنها 10 سال بعد، پايه گذار خيانت كربلا و عاشورا شدند"

فراموش نشود که اینگونه مقدمه چینی کردن همزمانی با ایام شب های قدر دارد که امسال بدلیل فشار کودتا گران بر خلاف سالیان گذشته مراسمی بر گور خمینی شیاد بر گزار نمی شود تا که خاتمی و ناطق نوری نتوانند سخنرانی داشته باشند و کروبی و موسوی هم حضور داشته باشند. خلاصه بهانه ای برای از حضور مخالفان بر ای تظاهرات در این شب ه وجود نداشته باشد . البته از سوی یگر هنوز خطر حضور رفسنجانی بساز و بفروش و زد و بند چی در روز قدس یا جمعه ماه آخر ماه رمضان وجود دارد که می بایست از قبل و با تهیه و تنظیم کردن اینگونه دداشت های روز در ورق پاره ی کیهان و گزارشات خبر گزاری پاسداران فارس نوک وی نیز آنگونه چیده شود که در صورت حضور به طوطی سخنگوی لوطی جماران پشتیبان پاسداران کود تا گر تبدیل شود .

در خاتمه اینکه ممانگونه که اشاره شد فقط در پرده ی دین اینگونه می توان همچون مرشدان وبچه مرشدان معرکه گیر وپرده باز سر گورستان ها علیه ی رقیب مغلوب دست به معرکه گیری و شعبده بازی زد و حقایق را وارونه کرد . یعنی در بستر جنگ قدرت و ثروت و انحصاری کردنش فقط پرونده گشائی رقیب مغلوب پیگیری می شود. در صورتیکه کار نامه ی حاکمان کود تاگر اگر سیاهتر از پرونده ی رقیب مغلوب نباشد هر گز سبک تر هم نیست . ولی چون دست به کود تا زده و در قدرت است و همه نهادهای سرکوبگر و ابزارهای تبلیغاتی و رسانه ا ی خبر رسانی را در اختیار خودش دارد هرگونه که می خواهد یکه تازی می کند و دست به تهدید و پرونده سازی و ضرب و شتم و کشتن و مجروح نمودن و بازداشت و شکنجه و اعتراف گیری می زند و تشکیل شوهای نمایشی و فرمایشی محاکمه ی بیداگاه ها بصورت فله ای می دهد و از طوطیان دست آموز می خواهد هر آنچه را که به اینان به شیوه های گونا گون دیکته و تزریق کرده رله و نشخوار کنند . بنابراین باز هم مثل همیشه اکیداً تأکید می شود که پس از تجربه ی خونین و بس سنگین و بسیار پر هزینه ی پرداخت شده ی 30 ساله تنها راه رهائی از شرایط اسف بار کنونی که شرکای سابق در قدرت هم تحمل نمی شوند و مورد بد ترین توهین و اتهامات واقع می شوند . تلاش و مبازه همگانی برای تغییرات دمکراتیک در ایران و جدائی دین از حکومت می باشد و فشار بر روی غرب وارد ساختن که دست از سیاست کثیف و خائنانه ی مماشات گری و تجارت خون و نفت خود بر دارد . زیرا که در صورت ادامه ی این سیاست و با دسترسی رژیم کودتائی پاسداری به سلاح هسته ای دود این سیاست خائنانه و پلید تجارت نفت و خون و پایمال وفدا کردن سیاست عدم رعایت به حقوق بشر آنگونه بر چشمانتان خواهد رفت که شاید هر گز باز نشود.

هوشنگ – بهداد

شنبه 15 شهریور ماه سال 1338http://www.kayhannews.ir/880614/2.htm#other200