روزنامه ی کیهان پنجشنبه 19 شهریور ماه سال 1388
نقد و بررسی " الگوي حكومت علوي " (يادداشت روز)

"مردم مردم کردن و رژیم کودتائی را جانشین حکومت علی دانستن هم توهین به مردم ، هم بی احترامی به علی است"

مردم اسم جمع است که از رقم دو به بالا تا جمعیت یک کشور را در بر می گیرد و شامل می شود. منظور این است که 30 سال است که این نام مردم همچون ملت و دین و مذهب و پروژه ی هسته ای و منافع ملی و.... تبدیل به ابزار و وسیله ی تبلیغاتی شده است که در بستر اهداف مشخص ترسیم شده ی حاکمان جنگ افروز و دین فروش و کودتاگران حاکم مورد استفاده واقع شده است. به ویژه هر زمان که در بحران و بن بست و فشار واقع شده اند از این ابزار ها به شیوه های گونا گون بهره بردری شده است. به خصوص در شرایطی که سخت حاکمان کودتا گر مستأصل و در مانده شده اند همچون وضعیت کنونی که بد جوری تق نا مشروع بودن شان علنی شده است آنگونه که شبیخون همه جانبه علیه ی رقیب مغلوب زده شده است و بهر دلیل و بهانه سران و رهبران شان را تعقیب و متهمش می کند و با بازداشت کردن حامیان شان و شکنجه اعتراف گرفتن بصورت فله ای داد گاه نمایشی و فرمایشی برای شان تشکیل می دهد تا که متهم به انقلاب و کودتای مخملین ووابسته به بیگانه ی آمریکا و اسرائیل و همکار دستگاه های جاسوسی نمایند تا اینکه مقدمه ی چینی باز داشت کروبی و موسوی فراهم گردد.

بنابراین عجیب نیست در این ایام قدر که کود تاگران پا سدار و لوطی جماران و پاسدار گماشته احمدی نژاد از طریق شورای عالی امنیت ملی مراسم سنتی سخنرانی و سو گواری بر سر قبر خمینی را تعطیل کرده اند . همینطور منبریان همین ایام صحن حضرت معصومه را نیز تغییر داده اند . بهرحال فضا آنگونه آلوده و تحمل نا پذیر شده است که حتی علیر ضا بهشتی فرزند بهشتی معروف اولین رئیس قوه ی آلوده ی قضائی هم تحمل نمی شود و باز داشت شده است. زیرا که پیش مقدمه ی بازداشت موسوی و کروبی می باشد.

بنابراین با این اوضاع و احوال بحث حضرت علی و شب های قدر و مردم کردن آنهم از سوی قلم بر دست یادداشت روز نویس ورق پاره ی کیهان سربازجو حسین شریعتمداری پرونده ساز دولت، هم بی حرمتی به علی و هم توهین به مردم می باشد. برای اینکه ابزاری کردن نام حضرت علی و مردم در بستر اهداف گوناگون کود تا گران حاکم نا مشروع و دین فروش است. زیرا که این دو تبدیل به اهرم چماق و متهم کردن رقیب مغلوب می باشد، ضمن اینکه حاکمان کودتا گر دین فروش حسین و علی کش حکومت لوطی جماران و نوچه عنترش پاسدار احمدی نژاد تبدیل به حکومت مشابه و دنبال روی حکومت علی شده اند و رهبران رقیب مغلوب متهم به معاویه و ابی وقاص و .... ضد و دشمن علی شده اند . بهمین دلیل است که با زهم تأکید بر جدائی دین از حکومت می شود و تغییرات دمکراتیک در ایران امری ضروری و قطعی و منطقی می باشد.

ناگفته نماند اکنون که شرایط با حکومت دوران علی مقایسه و ادعا شده که حاکمان خرافه پرست ووابسته به دولت فخیمه ی انگلیس کودتائی جانشین حضرت علی می باشند با ید قلم بر دست مدافع شان سئوال شود که آیا در دوران حکومت علی باز داشتگاهی همچون کهریزک و جود داشت و در آن از متهمین با بطری و باتوم و ... پذیرائی می شد که اکنون از سوی مدعیان جانشینان حضرت علی در باز داشتگاه کهریزک اینگونه بر خورد می شود؟ همچنین علی چگونه شیوه ی برخورد یا تقاصی را برای ضارب خود و صیت و توصیه کرد؟ واکنون از سوی مدعیان جانشینان وی چگونه رفتار می شود؟

بالاخره اینکه سئوال است که آیا علی هم اهل منقل و دود و قدرت طلبی و ثروت اندوزی و فریب و نیرنگ بود و پیوسته دود سفید از دود کش بیت اش به آسمان می فرستاد و چپ و رست فتوای حکومتی همچون لوطی جماران نا مشروع صادر می کرد و لی در مقابل برای بیش از 30 سال با ادعای کاذب مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد و قاچاقچی کردن احکام اعدام وقطع اندام صادر می شد که همگی جزو قربانیان محروم و تهی دستان دست پروردگان همین رژیم ضد بشری دین فروش بوده وهستند که خمینی شیاد وده ی حاکم شدن را به اینان داده بود؟
در خاتمه اینکه مگر گفته نمی شود که دهان با حلوا حلوا گفتن شیرین نمی شود؟ اکنون سئوال است که اگر چنانچه مدعیان مردم مردم گفتن و دلسوزی برای شان کردن و نماینده و سخنگوی انحصاری و تضمینی شان شدن و به نمایندگی از جانب شان تئوری و نظریه و پیشنهاد دادن واقعیت دارد و این مدعیان و اقعاً در ادعای خودشان مبنی بر جانشین حکومت علی بودن صادق می باشند و تاکتیکی و وارونه عوامفریبانه هذیان گوئی نمی کنند و راستی راستی باور دارند که 85% مردم این کشور برای مشروعیت بخشیدن رژیم تروریستی کودتائی تعداد 40 میلیون رأی دادند که میزان رقم 25 میلیونش تعلق به پاسدار احمدی نژاد دارد که این رئیس جمهور نه نا مشروع و قلابی و تقلباتی که واقعی و مردمی و مکتبی و اصول گرائی می باشد. پس چرا به جای اینهمه سیاه سفید کردن و گریز به صحرای کربلا زدن و تصویر مار کشیدن و مار نشان دادن ها از طریق یادداشت روز ها و منبر ها رفتن ها و نماینده ی تسخیری مردم ایران شدن ، یک روش منطقی و علمی و همه کس پسند و پاسخگو بر ای ابها م زدائی بر گزیده نمی شود . یعنی اینکه چرا و یک همه پرسی آزاد بر گزار نمی شود تا که مشخص شود این مردم کیستند وچه می گویند و نظرشان نسبت به کودتا گران غالب و رئیس جمهور به اثبات برسد که آیا تعداد فریاد زنان مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و احمدی نژاد گفتن ها بیشتر است یا نه درود گویان بر اینان افزون تر می باشد ؟ همینطور برای اینکه رفع ابهام شود که ریشه و دلیل و عامل وحشت از مردم چیست و معلوم گردد که آیا نگرانی از قیام و خیزش سراسری و همه گیرشدن اعتراضات مردم ناراضی با بگیر و بند و ضرب و شتم ها و کشتن و مجروح نمودن و شکنجه و تجاوز و تعدی و اعتراف گیری ها و تشکیل بیداد گاه های نمایشی فرمایشی ناشی از عدم مشروعیت رژیم کودتاگر نمی باشد که پیوسته تلاش مذبوحانه شده تا حقایق وارونه باز گو شود؟

هوشنگ - بهداد http://www.kayhannews.ir/880619/2.htm#other205
روزنامه ی کیهان پنجشنبه 19 شهریور ماه سال 1388