روز نامه ی کیهان 22 شهریور ماه سال 1388

كوپه خرس و وک ها (گفت و شنود)

گفت : شخصی در انگلیس شد وارد قطار

به مسافران داخل کوپه قطار داد اخطار

فریادزد آهای خوک هائی که درون کوپه نشسته اید

باخرس های عقبی که مشغول مذاکره هسته اید

ناگهان خرس عقبی مأمور بیت رهبری بر آوردفر یاد

گفت من خرس نیستم،در جا یارو بهش داد پیشنهاد

خوب گر تو خرس نیستی، بنشین قاطی خوک ها

تا خود را جدا کرده باشی از گله ی کله پوک ها

گفت: «جان كين» جاسوس انگليس و نظريه پرداز كودتاهاي مخملي از كيهان به شدت انتقاد كرده است.
گفتم: براي چي؟
گفت: مي گويد برخلاف ادعاي كيهان، من جاسوس نيستم.
گفتم: ولي اسناد موجود نشان مي دهد كه در لندن و تهران با برخي از سردمداران جبهه اصلاحات ملاقات هاي مخفيانه داشته و براي مقابله با اسلام و انقلاب به آنها دستورالعمل هايي داده است.
گفت: راست ميگي ها!... اگر از سوي سازمان اطلاعاتي انگليس مأموريت نداشته، چرا با برخي از سران فتنه اخير ملاقات هاي پنهان داشته و براي مقابله با نظام اسلامي به آنها آموزش داده است.
گفتم: شخصي در انگليس وارد قطار شد و فرياد زد آهاي خوك هايي كه در كوپه جلو نشسته ايد و خرس هايي كه در كوپه عقبي هستيد،... در اين هنگام شخصي از كوپه جلو به او نزديك شد و گفت؛ خوب چشمهايت را باز كن! من خوك نيستم و يارو با خونسردي گفت؛ پس برو توي كوپه عقبي!

گفت : جان کین جاسوس انگلیس و نظریه پرداز

تئوری پرداز کودتای مخملین، زبانش شده دراز

چون از ورق پاره ی کیهان سر باز جو کرده انتقاد

گفته اتهام زده این ورق پاره حامی احمدی نژاد

گفتم : داشته باش وقتی شهروند انگلیس

انتقاد کرده از سر بازجوی بد تر از ابلیس

چرا ا این ورق پاره ، الکی می زند اتهام

حال داشته باشدچگونه سربازجو با الهام

متهم می کندباشیوه بازجوئی می دهدپیام

چقدروارونه بادروغ و هذیان می گوید واوهام؟

مهم اینکه چقدر لوطی و کودتاگر هستند بد بخت؟

نیاز به این جا رختی دارندتا آویزان کنندبه آن رخت

گفت : شعبه ی اطلاعات سپاه و اوین ورق پاره کیهان

اسناد جاسوسی با اصلاح طلبان دارد که بطور نهان

جاسوسان و آدمکشان ارسال کردند درسراسرجهان

گردآوری شده برای پرونده سازی علیه رقیب از پنهان

این مدارک در حضور لوطی باز تولیدشددر بیت جماران

تا علیه ی رقیب بکار گرفته شود از سوی کودتا گران

اکنون چون سفر به انگلیس آقا زاده مهدی رفسنجانی

دیدار باابوالفضل فاتح داشته نزدوی شده است مهمانی

کنون برای اینکه دستگاه آلوده قضائی کروبی کنددستگیر

خطبه خوان نباشدروز قدس رفسنجانی کشیده شودبر زیر

گفتم : سربازجو شریعتمداری که علیه ارباب فخیمه می کند تبلیغات

پشتوانه اش بردار زنش هست که در بیت رهبر یست مسئول اطلاعات

ازطریق وی با همکاری پنهانی با لوطی و آقا مجتبی می کنند سند سازی

تا با زد وبند پشت پرده با دولت فخیمه علیه ی رقیب کنند پرونده سازی

گفت : شخصی در انگلیس شد وارد قطار

به مسافران داخل کوپه قطار داد اخطار

فریادزد آهای خوک هائی که درون کوپه نشسته اید

باخرس های عقبی که مشغول مذاکره هسته اید

ناگهان خرس عقبی مأمور بیت رهبری بر آوردفر یاد

گفت من خرس نیستم،در جا یارو بهش داد پیشنهاد

خوب گر تو خرس نیستی، بنشین قاطی خوک ها

تا خود را جدا کرده باشی از گله ی کله پوک ها

گفتم : سربازجو نشئه بیش از حد خنگ مشنگ

این بلبل درخت عرعر رژیم کودتائی آلوده به ننگ

عجب این سربازجو ی گیج زیادیشده دراز گوش!

نمی دانداین چرند را قبلا ً گفته چرا کرده فراوش؟

چگونه در مورد آمریکائیان گفته بود در رستوران

کنون تصور کرده این روضه داردپشگل سطوران

تسبیح کردهبار گردش آن هی می کند دعا و راز

به امید آنکه شایدروزی برایش برآورده شود نیاز