روزنامه ی کیهان 18 چهار شنبه شهریور ماه 1388
نقد و بررسی "اولويت هاي دولت دهم (يادداشت روز)"
"سالی که نکوست از بهارش پیداست . ماستی که ترش است از تغارش پیداست"
گفته می شود کدخدای ده که مرغابی بود بر سر آن ده چه رسوائی بود . یا همچنین گفته می شود سالی که نکوست از بهارش پیداست . ماستی که ترش است از تغارش پیداست .اکنون دولتی که اساس و بنیانش نا مشروع می باشد . زیرا که رئیس آن با کودتا و تقلب و سرکوب خونین پس از نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد انتصاب شده است که با وجود اعلام نامشروع بودن و برسمیت شناخته نا شدنش از سوی رقبا ولی با تکرار اشتباه و اقدامات نامشروع و انتقادی دیگر مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری تشکیل شد تا که مهر تأئید مجدد بر نا مشروع بودن از سوی لوطی جماران نامشروع و مجلس ارتجاعی و کمدی و دکوری و انتصابی زده شود تا شرایط برای رأی اعتماد دادن به 18 وزیر کابینه ی نا مشروع در یک اقدام نا مشروع زد و بند پشت پرده آماده شود که با توصیه یا حکم حکومتی لوطی جماران نامشرو ع در بازار مکاره ی و وکیل الدوله های بی اراده و دست نشانده در مجلس کمدی و دکوری و انتصابی امکان پذیر شد البته با چاشنی ترساندن فرستادن وکیل الدوله های مترسک به باز داشتگاه کهریزک رأی اعتماد کسب شد . بعلاوه برای سیاهکاری و فریب دادن به حساب زنان در یک اقدام شیادانه و دغلکارانه یک زن هم وزیر بهداشت شد که همسر یکی از بد نام ودژخیم ترین سر بازجویان و شکنجه گران زندان است که مأمور پرونده سازی کردن برای منتقدان و رقبا و دگرا اندیشان در ورق پاره ی کیهان است و رابطه ی تنگاتنگی هم با کودتا گران پاسدار و تشکیلات موازی اطلاعاتی بخش اطلاعات پاسداران دارد .
اکنون این دولت نا مشروع چون در بحران فرو رفته و در مانده است . برای اینکه از یک سو در انزوای جهانی قرار دارد مجبور شده است که با باج دادن به عنصر منفور و دغلک و فرصت و قدرت طلب بنام هوگو چاورز را به ایران دعوت کند تا در کنار همتایش قرار گیرد ودر مشهد و حضور در صحن امام رضا که همزمان با تشکیل اولین نشست دولت نامشروع داشت همینطور با حضور این فیل و فنجان در پای سفره ی افطاری و نظر دهی در مورد امام ز مان این کمونیست دکوری بطور تاکتیکی همچون پاسدار گماشته احمدی نژاد نورانی و حامی امام زمان شد و بطور مشترک این فیل و فنجان نمایش مضحک هنرنمائی نورانی آقا امام زمانی را آنگونه اجرا کردند که خبر نگار خبر گزاری پاسداران فارس ذوق زده شده از نمایش هنری فرصت طلبی این فیل بعنوان یک مسیحی موحد نام برده است. نا گفته ماند که این نمایش تمرین طراحی آماده سازی اقدام مشابه فیل و فنجان در نشست آتی مجمع عمومی سازمان ملل است.
همچنین از سوی دیگر کودتاگران پس از یورش گسترده از طریق جانشین سعید مرتضوی بازجو وشکنجه گر و قاتل در دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائی که به کمیته دفاتر و ستاد های کروبی و مرتضی الویری و علیر ضا بهشتی و پلمب کردن دفتر کروبی شد که با بردن همه اسناد و مدارک ودستگیری الویری و بهشتی منجر شده است .حاصل و نتایج و پیامد نمایش شوی تلویزیونی باز داشتگاه کهریزک می باشد تا که اوضاع انفجاری ازکنترل خارج نشود. البته با اینگونه اقدامات و یورش ها کودتا گران پیش زمینه را هموار کردند تا که لوطی جماران را مأمور حضور در نمازجمعه ی این هفته نمایند تا که مدافع کودتاگران پاسدار و دولت نامشروع دهم شود و علیه ی سران رقیب مغلوب دوم خردادی ها به خصوص نامه های افشاگر کروبی و بیانیه ی جدید شماره 11 موسوی روضه و خطبه ولغز خوانی تهدید اینان تأئید دولت اجرا نماید.
از طرف دیگر طلبه پاسدار قلم بر دست یادداشت روز نویس ورق پاره ی کیهان که مدافع سر سخت پاسدار گماشته احمدی نژاد است و بطور چشم بسته مأمور است تا که با دهان کجی به مردم به خصوص محرومان وتهی دستان کردن و خاک بر توی چشمان شان پاشیدن بطور سیستمااتیک از دولت نام شروع و برنامه های شکست خورده اش دفاع کند . در مقابل بدون بررسی ریشه ای و علت و معلول موظف است تا رقیب منتقد را متهم و محکوم نماید و عامل و مقصر شرایط نا بسامانی های کنونی معرفی اش کند. اما از عدالتی نام برده که هر گز در این رژیم کودتائی نمی تواند وجود داشته باشد . همچنین غارتگری را فقط مختص رقیب دانسته و متهم به مانع تراشی مسیر عدالت کرده است . همینطور از انقلاب ضد فرهنگی دوم با یورش به دانشگاه ها و مراکز فرهنگی برای تغییر فرهنگ دفاع کرده و آن را جزو وظایف مبرم دولت نامشروع قلمداد کرده است. بالاخره اینکه بر جنگ نرم و شل و سفت و سخت تأکید کرده است که بر گردان همان انقلاب یا کودتای مخملین است که این روز ها بازارش داغ شده است . البته مخاطبان و متهمانش رقیب مغلوب با اتهام وابستگی به بیگانه می باشد . بهرحال گزیده ای از تحلیل اشاره شده ی طلبه پاسدار قلم بر دست مدافع دولت دهم نا مشروع چنین است :
"
عدالت يكي از آرمانهاي بلند انقلاب اسلامي است. اگرچه اين شعار محوري در برنامه دولت هاي قبل از دولت نهم نيز همواره مطرح بوده است اما نگاه به مفهوم عدالت و چگونگي برقراري آن در جامعه متفاوت بوده و اجراي برخي از برنامه ها در ادوار گذشته، نه تنها به گسترش عدالت كمكي نكرده بلكه گاه به بسط اشرافي گري و شكاف عميق تر بين فقر و غنا نيز انجاميده است. ايجاد و گسترش عدالت در جامعه همواره از سوي كساني كه از بي عدالتي سود مي برند، با مقاومت روبرو شده است. اين افراد ممكن است برخي از مناصب اقتصادي و حتي سمت هاي حكومتي را نيز در اختيار داشته باشند و در خفا از وضعيت تبعيض آميزي كه وجود دارد، حمايت هم بكنند. هرچند احمدي نژاد نشان داده كه در مسير تحقق عدالت با كسي تعارف ندارد اما مردم توقع دارند «مبارزه با فساد اقتصادي» و «حذف مفسدان و ويژه خواران» از حد شعار فراتر رفته و جامه عمل بپوشد. با توجه به تعدد مراكز تصميم گيري و موثر در امور فرهنگي و اجتماعي جامعه بايستي با تدوين نقشه جامع فرهنگي كشور، دست به مهندسي فرهنگي زده و با ايجاد نظامي هماهنگ و يكسان سازي هدف گذاريهاي فرهنگي و همچنين تمركز برنامه ها روي يك استراتژي مشخص و واحد، از چندباره كاري و برنامه هايي كه گاه در تقابل با يكديگر «فرصت»ها را مي سوزانند و راه را براي نفوذ فرهنگي دشمن باز مي كنند، پرهيز كرد. هدف عمده «جنگ نرم» كه امروز كراراً در فرمايشات مقام معظم رهبري به آن اشاره شده و درباره آن هشدار مي دهند، چيزي جز فرهنگ جامعه و اعتقادات مردم نيست"
در خاتمه اینکه اکنون پرسش است وقتی که فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای مردم سرمی دهند و هر روز گزارش جنایات جدید ضد انسانی و نقض حقوق بشر بیشتری مخابره می شود . به خصوص اینکه رژیم کودتا گر تمام عیار بی اعتبار و نا مشروع شده است . صد البته با وجود جمعیت 80% کشور که در زیر خط فقر اقتصادی هستند و شرایط طاقت فرسا و کمر شکنی را تحمل می کنند و روند رشد تورم و گرانی و فقر و بیکاری بیداد می کند . ولی بعنوان راه حل پاسدار دلقک احمدی نژاد در مصاحبه ی مطبوعاتی در پاسخ خبر نگار زن خودی فقر اقتصادی را سرکاری خطاب می کند با این حساب وضعیت رئیس جمهور قلابی و تقلبی احمدی نژاد و کابینه ی نا مشروع تر ازخودش بارهبر لوطی جمارانش مشخص است که چگونه می باشد ؟ البته اگر عملکرد 30 سال گذشته ی دولت مردان و به خصوص کارنامه ی دولت در 4 ساله ی گذشته در نظر گرفته شود که شرایط حاکم کنونی محصول عملکرد مشترک شان می باشد دیگر قوز بالا قوز می شود که بطور منطقی تأکید کننده ی این و اقعیت است که نه هیچگونه چشم انداز گشایش و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی وجود ندارد ، بلکه افق بس تیره و تار و نا امید کننده تر از گذشته می باشد
.
هوشنگ - بهدادhttp://www.kayhannews.ir/880618/2.htm#other200
چهار شنبه شهریور18 ماه 1388