"بازهم دهان کجی کردن به سخنرانی لوطی جماران در عید فطر از سوی کودتاگران"

پس از بازتاب نکته ی سربازجو حسین شریعتمداری در ورق پاره ی کیهان مورخ 31 شهریور که این نکته آشکارا نه در برابر عقب نشینی خطبه ی لوطی جماران در خطبه عید فطر است ، بلکه رقیب مغلوب و مطبوعات و ابسته به آن را تهدید کرده است که بشدت دچار اشتباه برداشت از سخنان لوطی جماران شده که تصور کرده اند ضرب و شتم و خفقان و سانسور و باز داشت و شکنجه و تجاوز و اعتراف گیری و محاکمه ی بیداد گاه های فرمایشی و نمایشی پایان پذیرفته است . اکنون همزمان با اجلاس خبرگان رهبری که در راستای اهداف و پیش گیری های خاص است از جمله سفر پاسدار احمدی نژاد به آمریکا و حضور در سازمان ملل برای سخنرانی است . خلاصه ناشی از ترس طنین انداز شدن فریاد مرگ بر دیکتاتور و نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران در تظاهرات روز قدس می باشد . به خصوص اینکه مصادف با باز گشائی مدارس و دانشگاه ها می باشد که با اتخاذ سیاست طرح آشتی این اجلاسخبرگان رهبری آغاز بکار نمود . گذشته از عام حضور شیخ محمد یزدی نایب رئیس این مجمع بدلیل اختلاف و تضاد جدی که با رئیسش اش دارد اما از طرف دیگر برای اینکه کودتا گران پیام به مخاطبان خود دهند . یعنی لوطی جماران و رقیب مغلوب و به ویژه رفسنجانی بساز و بفروش و اعضای ممع خبر گان را هشیار واز خواب خرگوشی بیدار کنند و دهان کجی به لوطی جماران کرده باشند . دست به پخش نمایش اعتراف گیری تلویزیونی 3 مهره ی مهم سیاسی جناح رقیب مغلوب زدند که اینگونه خبر گزاری پاسداران فارس این میز گرد ساختگی و نمایشی را با چاشنی خاطره ی یک مهره ی دیگر بازتاب داده است :

ميزگرد تلويزيوني حجاريان، عطريانفر و شريعتي- 3 و پاياني عطريانفر:تغيير بنيان‌هاي فكري ما به دليل شرايط زندان نبوده است.خبرگزاري فارس: عضو مستعفي شوراي مركزي حزب كارگزاران سازندگي در پاسخ به سؤالي مبني بر دليل تغيير جهت‌گيري و بنيان‌هاي فكري خود گفت: برخي مي‌گويند كه اين افراد چون در زندان هستند اين حرف‌ها را مي‌زنند ولي اينطور نيست

http://www.etemaad.ir/Released/88-07-01/150.htm

ميزگرد تلويزيوني حجاريان، عطريانفر و شريعتي- 2.حجاريان:رهبري در ايران ادامه ولايت پيامبر است خبرگزاري فارس: حجاريان گفت: رهبري در ايران داراي سه نوع مشروعيت است، يك نوع مشروعيت سنتي است، چرا كه بالاخره رهبر مرجع تقليد خيلي‌ها است و مرجعيت نوعي مشروعيت سنتي است، ثانياً رهبري رهبر انقلاب است و رهبري انقلاب نوعي رهبري كاريزماتيك است، ثالثاً رهبري، قانوني و منتخب خبرگان است و هم اينكه رهبري در ايران ادامه ولايت پيامبر(ص) است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8806311672

ميزگرد تلويزيوني حجاريان، عطريانفر و شريعتي- 1شريعتي: برخي دوستان بيرون از زندان ما هنوز دچار هيجانات سياسي هستند.خبرگزاري فارس: عضو مستعفي حزب مشاركت گفت: فكر مي‌كنم بسياري از دوستان ما كه در بيرون از زندان هستند و شرايط ما را طور ديگري تحليل مي‌كنند اگر شرايط ما را داشتند به اين مرحله كه ما رسيديم، مي‌رسيدند ولي آنان هنوز دچار فراز و نشيب‌ها و هيجانات سياسي هستند.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8806311665

خاطرات خواندني عضو ارشد حزب مشاركت از 2 ماه انفرادي در اوين خبرگزاري فارس: عضو ارشد حزب مشاركت روزنوشت‌هاي خود از زنداني بودن در اوين را منتشر كرده كه در آن نكات جالبي درباره واقعيت‌هاي زندان انفرادي، بازجويي و نوع رفتارها با خود را تشريح كرده است.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8806311055

" 25 تا 27 میلیارد دلار نفتی کا رفته است؟"

درج این مقاله که لینک آن ضمیمه شده است که در روز نامه ی اعتماد 1 مهر باز تاب داده شده که نوعی موچ گیری افشا کردن کلان دزد بودن دولت مدعی اصول گرائی و عاشق خدمتگزاری به مردم ایران به خصوص محرومان و تهی دستان می باشد . همچنین باز کردن تناقضات آمار ی دولت نا مشروع و کودتائی است . البته فاش کردن ماهیت لوطی جماران شیاد است که پیوسته از دولت گماشته عنترش احمدی نژاد دفاع و حمایت کرده است . بهر حال اکنون نوبت پاسخگوئی دولت نامشروع کودتائی ولی با ادعای ساده زیست بودن و حامی اش لوطی جماران است که می بایست جوابگوی این رقم کاهش 25 تا 27 میلیارد دلاری نفتی با ساده زیست بودن باشند.

اختلاف فاحش آمار فروش نفت بين بانک مرکزي و وزارت نفت پيدا کنيد 25 ميليارد دلار ر

http://www.etemaad.ir/Released/88-07-01/150.htm