روزنامه ی پنجشنبه کیهان 12 شهریور ماه 1388
نقد و بررسی " دور برگردان واقعيت ! "(يادداشت روز)
"معلوم نیست وقتی ادعا شده که رژیم ضد بشری مردمی می باشد و امکان کودتای مخملی وجود ندارد ، اما برای چه رقیب مغلوب بازداشت و مجبور به اعتراف همین اتهام شده است؟!!"
اینکه اینهمه دار و هوار و فغان زدن و جیغ بنفش کشیدن ندارد و چپ و راست از کودتای مخملین گفتن نیاز نیست که دراین ایام پس از برگزاری نمایش خیمه شب بزی 22 خردادهرروز بطور سریالی و شیوه های گونان بصورت پرسش و سئوالی از کودتا یا انقلاب مخملین گقته و بیان می شود. زیرا که واقعیت این است که نه کودتای مخملین، که کوتای سرخ خونین ارتجاعی و ضد بشری که بیش ا ز 30 سال است که از سوی آخوندهای متحجر و دین فروش و غارتگر و جنگ آفروز با شرکای سابق حذف شده و پاسداران جایگزین شده علیه ی مردم ایران به وقوع پیوسته است .
بهر حال اکنون چون با ند های مافیائی غالب می خواهند قدرت و انباشت ثروت را بطور دربست و انحصاری در اختیار خودشان داشته باشند و رقیب مغلوب را هم بطور کامل از صحنه ی قدرت حذف و دسترسی اش به به رشوه و رانت خواری حکومتی را قطع کنند با تناقض گوئی آشکار متهم به طرح بر اندازی انقلاب یا کود تای مخملین اش کرده اند . البته هدف دیگر منحرف کردن اذهان عمومی از ضعف مدیریت دولت نا مشروع وعدم پرداخت مطالبات و نیازهای مردم ایران می باشد . زیرا که بیش از 2 ماه است که پیرامون همه موضوعات چگونگی پیرامون سرکوب کردن صدای اعتراضی مردم ناراضی و پرونده سازی کردن برای رقیب مغلوب شده است و به جای پاسخگوئی به مطالبات مردم ، فقط تهاجم و سرکوب و ضرب شتم و کشتن و مجروح نمودن و باز داشت های ا نبوه با شکنجه و اعتراف گیری و تشکیل بی داد گاه های نمایشی و کمدی و انتصابی داده می شود .
البته بموازات آنکه کودتا گران غالب وارونه گو سرکوبگری وحشیانه کرده اند ضمن پاس کردن مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور نا مشروع، سپس وزاری کا بینه ی دهم نیز به مجلس هشتم کمدی و دکوری و انتصابی معرفی نمودند تا که پس از 3 روز نمایش هنری نشان دادن جای دوست و دشمن از سوی موافقان ومخالفان در مجلس ارتجاعی هشتم انجام شد. امروز قرار است تا که رأی اعتماد به مشتی پاسدار و امثالهم به عنوان و زیر کابینه ی دهم با رئیس جمهور نامشروع داده شود. در صورتیکه یکی از دیگری بی عرضه تر هستند.
ولی قلم بر دست یادداشت روز نویس به جای بررسی و تحلیل این موضوع که وزری دوات نا مشروع کیستند وچه نوع تخصص و توانائی و همآهنگی با پست و مقام شان دارند و یا چه بر نامه هائی برای برآوردن مطالبات مردم وآباد کردن و توسعه ی کشور دارند؟ درعوض با دور زدن مطالبات مردم و پاک کردن صورت مسئله و برای متهم و محکوم کردن رقیب مغلوب به کودتای مخملین پرداخته و سئوال کرده است که آیا کودتای مخملی شدنی می باشد یا نه؟ البته چون خط و خطوط در پشت پرده و از سوی بر نامه ریزان کودتا گران طراحی شده است . بنا براین امثال اینگونه قلم بر دست یادداشت روز نویس چاره ای جز اجرای رله و بیان و نشخوار کردن نکات دیکته شده ندارد. یعنی پس از به حساب افشا گری و تهدید کردن موسوی خوئینی ها و خاتمی از سوی رئیس گزمکان و داروغه چیان پاسدار محمد علی جعفری متهم شدند سپس تحلیل مشابه و تکمیلی و تهدید پاسدار یدالله جوانی رئیس بخش اداره ی سیاسی پاسدران فاشیستی دیکتاتور گر انجام گرفته است . اکنون می بایست که یا دداشت روز نویس هم توی همین مایه ها قلم فرسای کند و یا تحلیل ارائه دهد.
بنابراین بی جهت نیست که در یک سیکل چرخشی برای اینکه ثابت شود زمین گرد است همانگونه که تذکر داده شد بیش از دو ماه می باشد که کل خبر رسانی مهم محورهمین موضوع انقلاب یا کو دتای بر اندازان ی مخملین شده است که اکنون قلم بر دست یادداشت روز نویس در ابتدای شروع یادداشت روز خودش اینگونه با پرسش کردن از کودتای مخملی آغاز کرده است:
"آيا انجام كودتاي مخملي در نظام جمهوري اسلامي ايران امكان پذير است؟ اين پرسشي است كه اين روزها برخي از فعالان سياسي كه هم حزبي ها و دوستانشان را در دادگاه و درجايگاه اتهام براندازي نرم عليه نظام مي بينند به ميان آورده اند و با ارايه مباحثي به اصطلاح تئوريك و آكادميك در مقام پاسخ برآمده اند."
آنگونه مدعی یادداشت روز نویس تئوری پر دازی پیرامون انقلاب مخملین کرده و زیر بنای آن را تز معروف را کیالیسم و ما تریالیسم دانسته است که انگاری حاکمان با این مقولات نه بیگانه هستند و آشنائی ندارند گویا که حتی دشمن و ضدش می باشند و هر گز بیش از 30 سال نمی باشد که با ابزار و وسیله کردن دین، دست به جنایت و خیانت و جنگ افروزی و غارتگری و دین فروشی و نیرنگ و عوامفریبی و سرکوب و خفقان نزده اند و در این مدت هیچگونه جنگ و نزاع قدرت و ثروت جناحی و باندی هم در کار نبوده است و اکنون نیز به خاطر انحصاری کردن قدرت و ثروت با شیادی و دروغ گوئی و عوامفریبی و هذیان و و ارونه گوئی کودتای پاسداری نشده است که قلم بر دست خطاب به رقیب مغلوب چنین برایش روضه ی پند آموز وارونه خوانده است :
"انقلاب رنگين بر پايه نظريه ها و ايده هاي ماكياوليستي و ماترياليستي بنا نهاده شده است تا با فريب و تدليس توده ها بروز و ظهور نمايد ليكن در نظامي كه بر مبناي ماهيت ايدئولوژيك شكل يافته است و اين ظرفيت و پتانسيل را داراست كه الگوي حكومت هاي شرقي و غربي را نيز به چالش بكشاند به طريق اولي قادر است و اين توانمندي را دارد كه در برابر هجمه ها و شبيخون هاي فرهنگي به قوت و قدرت ايستادگي نمايد و در جبهه «ناتوي فرهنگي» دشمنان با آگاهي و بصيرت ترفندها و لطايف الحيل آنها را شناسايي كند و مغلوب نشود"
بهر صورت چون جیره خواران و مزد بگیران و جار چیان و پادوهای متملق و دست بقلم بخدمت کود تاگران پاسدار در آمده که عناصر سر سپرده و بی اراده و غیر مستقل می باشند. بنا براین وظیفه و مأموریت دارند که بایدهمچون رهبر لوطی جماران و گماشته پاسدارش احمدی نژاد و رسانه های خبری تلو یزیونی و رئیس گزمکان پاسدار و داروغه چیان انتظامی و تفتیش گران عقاید و سانسور چیان ار شاد و اطلاعات چیان خراطی کنندگات تفکر و عقاید و مطبوعات وابسته مداح کودتا گر باشند و حقایق را کتمان نمایند و تبلیغ گر وارونه و هذیان گویان دین فروشان حاکم باشند . بدتر اینه همچون طوطی دست آموز تعداد لغات و کلمات آموخته شده را آنگونه که آموخته یا دیکته و تزریق به اینان نموده اند را باید بیان و تکرار و نشخوار کنند . مثلاً بطور زنجیره ای از انقلاب و کودتای مخملین و بر اندازی نرم افزاری اصطلاح متضاد سخت افزار و امثلهم استفاده کنند . البته آن طرف این معادله برای سنگین تر کردن پرونده ی رقیب مغلوب وابستگی و همسوئی و همکاری با دستگاه جاسوسی بیگانه هم چاشنی می شود .
مضحکه اینکه با اینهمه گریز به کربلا زدن ها و صغرا و کربلا چیدن ها آخرش نتیجه گیری می شود که چون رژیم کودتائی فاشیستی و ضد بشری مردمی می باشد و دارای پشتوانه ی عظیم مردمی می باشد پس انقلاب مخملین اتفاق افتادنی نمی باشد. البته بدون آنکه توضیح داده شود پس اینهمه تناقض گوئی و رقیب را باز داشت و شکنجه و وادار کردن به اعتراف طرح انقلاب مخملین نمودن و بصورت شوی بیداد گاه سریالی از تلویزیون پخش کردن و به اینگونه اعترافات استناد کردن برای چیست؟ مشروط بر اینکه کدام حکومت مدعی مردمی می باشد که این چنین دست به اینگونه نمایشات تفتیش عقاید و جراحی و خراطی کردن عقیده و بی هویت کردن متهمان در بستر قبضه و حفظ و انحصاری ووراثتی کردن قدرت و انباشت ثروت می زند؟
در خاتمه اینکه مثل همیشه تأکید می شود که پس از تجربه بسیار پر هزینه و طاقت فرسای 30 ساله وبرای رها شدن از این شرایط مرگ بار غیر متعارف حاکم شده به مردم ایران، می بایست تلاش همگانی از سوی همه ی اقشار مردم ایران تغییرات دمکراتیک و جدائی دین از حکومت در ایران شود. زیرا که در 30 سال گذشته همه جنایات و خیانات و غارتگری ها و دزدی ها و جنگ افروزی ها با پوشش دین ابزار و وسیله شده از سوی حاکمان ضد دین و ضد بشرو دشمن مردم و آزادی و عدالت و زندگی و داشتن روابط مسالمت آمیز با دیگران انجام گرفته شده است .
هوشنگ – بهدادhttp://www.kayhannews.ir/880612/2.htm#other205
پنجشنبه 12 شهریور ماه 1388