"کنار زدن رفسنجانی از خطبه خوانی نماز جمعه روز قدس در تهران"

عجیب است که سرزمین فلسطین مردمش تبدیل به گوشت قربانی شده اند. چونکه ظاهراً مدعیان گوناگونی دارد که فرصت طلبانه مدافع فلسطین شده اند . البته هر مدعی بر اساس منافع و اهدافی که دارد بدنبال سهم خواهی از این گوشت قربانی می باشد . آنگونه که تا حال حتی به ملت فلسطین حتی استخوان این گوشت قربانی نرسیده است .

یکی از این مدعیان حاکمان جنگ افروز و دین فروش و عوامفریب و کودتائی ضد بشری بر ایران می باشند که اکنون پس از کودتای پاسداری سخت درون خود در گیر جنگ قدرت و ثروت هستند و مشغول پاک سازی و حذف و تسویه حساب با هم دیگرند . اما چون دامنه ی این جنگ قدرت و ثروت عجیب گسترده و کشدار شده است تا جائکه حتی یاران و پیروان نزدیک خمینی شیاد از جمله ی رفسنجانی بساز و بفروش هم تخمل نمی شود . زیرا که پس از 30 سال حضور پررنگ وی در صحنه و جایگاه بالای رژیم کودتائی و ضد بشری و به خصوص با بیش از 25 سال سابقه ی مداحی و خطبه خوانی کردن در روز قدس برای فلسطین اکنون پس زده شده است . بطور یکه مجبور شده با شیوه ی چوب و پیاز خوردن اعتراف کند که کنار گذاشتن وی و عدم حضور خطبه خوان روز قدس اش ناشی از اقدام سیاسی و عدم اختلاف وی با لوطی ججماران علی خامنه ای نمی باشد . البته بدون اینکه رفسنجانی توضیح دهد که چرا اینگونه اتفاق مشابهی برای سایرین همچون لوطی جماران و آخوند احمد جنتی فسیل و امثالهم نیفتاده است ؟ولی برای توجیکاری ا ذعان کرده که قرار نیست همچون 30 سال گذشته وی خطبه خوان نماز روز قدس باشد و افزوده که موضوع اختلاف را قدرت های بزرگ دامن می زنند . همینطور وی نگفته است که تهدید کردن اعضای خانواده اش و متهم کردن شان در فساد اقتصادی ونقش طراحی اغتشاشات و آشوب های اخیر که از سوی کود تا گران پاسدار مطرح می شود آیا اینهم جزو اقدامات و شایعات و دامن زدن قدرت های بزرگ می باشد یانه؟

آری در شرایطی که کیفی ترین مهره های وابسته به جناح رقیب مغلوب نه تحمل نمی شوند ، بلکه مورد بدتر ین توهین و اتهامات واقع می شوند و به جاسوسی برای بیگانه و دست داشتن در طرح کودتای مخملین بر اندازی متهم شد اند . حتی دامنه ی اتهامات و تهدیدات به آنجا رسیده است که از سوی سر تیپ پاسدار عراقی بر توی گوش جانباز 40% پاسداری زده می شود که چرا به کشته شدن فرزندش اعتراض کرده و رضایت نداده است؟حال پرسش است که این جانیان آدمکش و کودتائی پاسدار چگونه می توانند مدافع منافع و دلسوز مردم فلسطین باشند که برای دفاع از حق و حقوق و سر زمین اشغال شده اشان که در جمعه ی آخر ماه رمضان روز قدس تعیین شده و برای شان تظاهرات بر پا می کنند؟ مهمتر اینکه چگونه می شود پذیرفت که کنار گذاشتن رفسنجانی بساز و بفروش از خطبه خوانی روز قدس در نماز جمعه ی تهران سیاسی نمی باشد؟ وهدف نهائی به وی فرصت حضور ندادن برای عدم تجمع اعتراضی حامیان رقیب مغلوب بوده است که خبرش اینگونه در ورق پاره ی کیهان مورخ 26 شهر یور باز تاب داده شده است :

رئيس ستاد نمازجمعه تهران اعلام كرد برگزاري نماز جمعه روز قدس امسال به امامت آيت الله خاتمي" نماز جمعه روز قدس امسال به امامت آيت الله سيداحمد خاتمي اقامه مي شود.حجت الاسلام مسعود مرادي رئيس ستاد نمازجمعه تهران در گفت وگو با فارس با اعلام اين خبر افزود: پيش از آغاز خطبه هاي نمازجمعه هم دكتر محمود احمدي نژاد رئيس جمهور و رمضان عبدالله دبير كل جنبش جهاد اسلامي فلسطين به ايراد سخن خواهند پرداخت"

در خاتمه اینکه کدام عنصر سیاسی می باشد تاکه نداند ماهیت آخوند احمد خاتمی و پاسدار گماشته احمدی نژاد چیست و رابطه این دو نفربا مرشد شان آخوند انگلیسی دزد محمد تقی مصباح چگونه می باشد؟ همچنین رابطه ی این آخوند متحجر انگلیسی مصباح یزدی با پاسداران کودتا گران و دشمنی اش با رفسنجانی بساز و بفروش چگونه است که اکنون این دو مریدان این مرشد مصباح یزدی یکی خطبه خوان روز قدس و دیگری سخنران پیش از خطبه خوانی نماز روز قدس فردا در زمین چمن دانشگا ه تهران هستند ؟ البته این دو مبتکر و مکمل نابود کردن اسرائیل و مدافع تا کتیکی فلسطین هستند. در صور تیکه هدف موضع گیری و پیام تهدید آمیز به رقیب مغلوب دادن به اتخاذ سیاست سکوت و خاموشی و دشمنی آشکار با روند مذاکرات صلح خاور میانه و اسرائیل و آمریکا کردن و دفاع از پروژه ی هسته ای و سیاست جنگ افروزی و بحران آفرینی و صدور تروریسم و ارتجاع به منطقه می باشد. فراموش نشود که اینگونه اشک تمساح ریزی کردن برای مردم فلسطین کردن نه اینکه همچون 30 سل گذشته به نفع مردم فلسطین و دفاع از صلح و امنیت و ثبات سیاسی در منطقه نمی باشد ، بلکه تلاش مذبوحانه برای صدور بحران راه اندازی جنگ دیگر مشابه 33 روزه ی حزب الله لبنان و 22 روزه ی حماس با اسرائیل می باشد.

هوشنگ – بهداد

26 شهریور ماه سال 1388