روزنامه ی کیهان یکشنبه 5 مهرماه سال 1388

نقد و بررسی " پايان خاكستري ها "(يادداشت روز)

" متهم کردن رقیب به فتنه و اغتشاش و تهدید به ندامت و توبه کردنش در برابر کودتاگران"


به نظر می رسدکه فقط مشکل قلم بر دستان جارچی و دافع رژیم کودتاگر در فهم و شعور فلسفه ی هذیان و وارونه گوئی نیست ، بلکه ضعف در عدم آگاهی به دانش ریاضی و آمار و سوء استفاده کردن و مانور تبلیغاتی از آن می باشد. زیرا که آنگونه ادعا شده نه انگاری نه تقلب در صد شرکت کنندگان شده است، بلکه چپ و راست تعویض کردن اهداف شرکت کنندگان در نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی 22 خرداد با اتکای 85% شرکت کننده و 40 میلیون رأی دهنده به نفع کودتاگران حاکم و علیه ی رقیب مغلوب پیوسته تعبیر و تفسیر می شود که بلی اکثر آنانی که رأی داده بودند به امید تغییرات دمکراتیک در ایران نبوده اند، بلکه در بستر تقویت کودتا کران و تک پایه شدنش در راستای انحصاری کردن قدرت از سوی پاسداران و گسترش سرکوب و سانسور و خفقان و سرکوبگری اجتماعی بوده است. یعنی اینکه اگر چنانچه 85 % شرکت کننده ی جمعیت کشور و اقعیت داشته باشد . آنهم در شریطی که 80 % جمعیت کشور بر زیر خط فقر اقتصادی زندگی می کنند و رشد تورم و گرانی لجام گسیخته با فقر و بیکاری در جامعه بیداد می کند.این رقم ادعائی هرگز خواهان تغییرات دمکراتیک در ایران نمی باشند .

عجیب اینکه مشخص نیست مدعیان وارونه گو که 85 % شرکتکننده ی جمعیت کشور را به نفع حمایت از کودتاگران تفسیر و تبلیغ می کنند . چرا به جای پاسخ دادن به ریشه و علت سرکوبگری با ضرب و شتم و شکنجه و تجاوز و اعتراف گیر کردن و تشکیل بیداد گاه فرمایشی که شوی نمایشی تلویزیونی تدارک دیده می شود یک همه پرسی آزاد نمی شود؟

همچنانکه سئوال است که اگر چنانچه 85 % پشتیبان رژیم کودتائی می باشند . پس فریاد معترضان مرگ بر دیکتاتور وخامنه ای و احمدی نژاد و دولت استعفا ، استعفا برای چیست؟ تا جائیکه روز تظاهرات قدس هم تبدیل به روز تظاهرات گسترده ی علیه ی حاکمان کودتا گران شد؟ البته مشخص است که از رژیم ضد مردمی که بیش از 30 سال است که عوامفریبانه و دین فروشانه جنگ افروزی و غارتگری کرده است انتظاری غیر از ارائه داد ن آمار دروغ و تحلیل و تفسیر وارونه در یادداشت روز های ورق پاره ی کیهان نمی با شد. به خصوص در شرایطی که جنگ قدرت و ثروت باندی و جناحی بشدت وجود دارد و کودتا گران حاکم ضمن تلاش همه جانبه برای حذف رقیب مغلوب و بی اعتبار و بی ارزش کردنش می کنند. همینطور رقیب مغلوب متهم به انواع و اقسام اتهامات سنگین همچون جاسوسی برای بیگانه خیانت به ملت و نظام و انقلاب با طرح کودتای مخملین می شود.

بنا براین پر واضح است بدفعاتی که ادعای 85 % شرکت کننده ی پشتیبان رژیم تروریستی کود تائی می شود. بهمان نسبت نیز بر صحت دروغ و وارونه گوئی این ادعا مهر تأئید زده می شودکه چگونه برای عبور بحران از موضع فرار به جلورقیب مغلوب ومعترضان ناراضی متهم به فتنه واغتشاش گر می شوند . در صورتیکه هنوز فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و احمدی نژاد و ... در فضای ایران طنین انداز است . بطور نمونه در روز تظاهرات روز قدس ناقوس مرگ بر دیکتاتور در سراسر ایران بصدا در آمد . پس اینگونه تلاش های مذبوحانه برای کمرنگ یا محو کردن همین فریاد مرگ بر دیکتاتور است که نگرانی و وحشت از ادامه ی این فریاد مرگ با دیکتاتور به محیط دانشگاه می باشد . لذا قلم بر دست یادداشت روز نویس ادعای فروکش کردن صدا و فریاد اعتراضات کرده و آن را کاهش و آرام شدن هیجان و فتنه و اغتشاش گری نامیده است . در حالی که نتایج وارونه ی تقلبات کودتای 22 خرداد و عواقب آن منجر بر روی صحنه ماندن مردم معترض نا راضی به خصوص دانشجویان معترض می باشد.

بنابراین عنوان مأموریت شبکه ی خاکستری کودتا که مترادف همان کودتای مخملین است که قلم بر دست یادداشت روز نویس مدعی شده است که 100 روز پس از کودتای پاسداری 22 خرداد که تجربه ی عینی فتنه های احزاب ... جمل و صفین است تا اینکه چاشنی کوبیدن و متهم کردن رقیبب مغلوب با ابزاری کردن دین شود و لوطی جماران هم جای پیامبر و علی نشانده شود . همچنین در شرایط کنونی که برای ماستمالی کردن مکان دوم تأسیسات هسته ای لو رفته و موجب بحران جدیدی برای حاکمان کودتا گر شده است .

بنابراین قلم بر دست یادداشت روز نویس که از قصور و تقصیر هاو اصرار به اعتراف به تقصیرها گفته است یعنی اینکه پیگیری متهم کردن رقیب مغلوب پیرامون افشای وقایع و جنایات اتفاق افتاده پس از اعلام نتایج نمایش خیمه شب بازی 11 خرداد است که نا راضیان معترض دست به راهپیمائی اعتراضی زدند. اما اکنون برای وارونه کردن و اقعیات نقل قول از جنگ های صدر اسلام و حضرت علی شده است تا با شبیه سازی لوطی جماران نامشروع ای علی معرفی شود و این چنین تفهیم شود که رقیب و مغلوب و منتقدان دشمن علی هستد که شایسته مجازات می باشند.

در خاتمه اینکه یادداشت روز می بایست همزمان که رقیب مغلوب را متهم به همبستری با آمریکا و اسرائیل و کودتای مخملین می کند توصیه هم نماید که باید رهبران رقیب مغلوب توبه کنند و بدامان نظام باز گردند . از سوی دیگر کودتا گران دست به آزمایش موشکی زده اند تا که یک تیر و چند هدف زده باشند . یعنی هم از موضع ضعف قدرت نمائی کررده باشند . هم نشان دادن شود که رژیم کودتائی در حالت آماده باش است و از اهداف پروژه ی هسته ای نه عقب نشینی نمی کند، بلکه آماده ی دفاع با آرایش جنگی می باشد . هم اینکه در آستانه ی باز گشائی دانشگاه با اینگونه آزمایش موشکی پاسداران ضمن دفاع از کودتا گران حاکم بطور غیر مستقیم قرار است که زهر چشم هم از دانشجویان ناراضی در آستانهی باز گشائی دانشگاه ها گرفته شود . همینطور نمایش نوعی آماده باش دفاعی – تهاجمی در برابر حمله نظامی اسرائیل است.زیرا که احتمال حله ی نظامی به تأسیسات هسته ای داده می شود.

هوشنگ - بهداد

یکشنبه 5 مهرماه سال 1388