روزنامه ی کیهان 24 شهریور ماه سال 1388

فرق لوبيا با دل و جیگر (گفت و شنود)

گفتم : یارو داشت دل وجیگر می کرد کبا ب

داد می زد آی نخود و لوبیای خوشمزه نا ب

عابری که رد می شد سئوال کرد از این یارو

بابا تو کیستی، جنین احمقی ، هم هالو!

نمی دانی چیست ، فرق میان دل و جیگر

با نخود و لوبیا با آزادیخواه و پاسدار کودتاگر

یارو به پرسشگرگفت هیس،باش صنم و بگم

برای نفهمیدن گربه، من دارم رد می کنم گم


گفت: ديروز در جلسه دادگاه متهمان آشوب ها چه خبر بود؟ مثل اين كه چيزي كف زمين افتاده و گم شده بود؟ مثلاً دسته كليدي؟ مدادي؟ خودكاري؟...
گفتم: نه بابا! چطور مگه؟!
گفت: آخه دوربين تلويزيون برخلاف دادگاههاي قبلي، به جاي جلسه دادگاه، يكسره از كف سالن دادگاه فيلم مي گرفت و تصوير متهمان رو هم از كمر به پائين نشون مي داد!
گفتم: تلويزيون تقصيري نداره، دستور دادستاني است و تازه اسامي متهمان هم به صورت اختصاري مطرح مي شود.
گفت: ولي 4 جلسه قبلي اينطوري نبود! اگر قانون ملاك است كه اين قانون قبلاً هم بوده و اگر سليقه ملاك است كه چرا اين سليقه ها عليه نظام و مردم و به نفع آشوبگران چرخيده؟!
گفتم: چه عرض كنم؟! معلوم نيست قرار است چه چيزي ناگفته بماند؟!... يارو دل و جگر كباب مي كرد ولي فرياد مي زد آي نخود لوبيا... رهگذري پرسيد؛ يعني تو فرق دل و جگر و نخود لوبيا را نمي داني؟ و يارو گفت؛ هيس!! دارم رد گم مي كنم كه گربه متوجه نشه!

گفت :معلوم نیست دستگاه صدا وسیما

آیا با کودتاگران است ، یا با حامیان اوباما؟

چون در بخش 4برنامه بیدادگاه نمایشی

هم کمدی بود ، هم اینکه فرمایشی

انگار ی فعال نیستند بازجویان زندان اوین

یا فبلمبردار،چیزی گم کرده بودکف زمین

چون فیلمبردار بر خلاف دفعات پیشین

تصویر متهمان نشان داد از کمر به پائین

البته فیلم بردار تقصیر ندارد ، نکرده گناه

چون داستان دستوره داده، کرده اشتباه

سه جلسه قبلی بیدادگاه نبود این چنین

قانون بود، نه مانور دادن سلیقه این چنین

گفتم : مگر در رزیم عاشق جنایت و خون؟

بقدرت خزیدگان کودتاگر پاسدار ان مجنون

علیه مردم و رقیب دست نزدندبه شبیخون

مگر رژیم کودتاگر هست پای بند قا نون؟

چون متهمان به جاسوسی و آ شوبگرا ن

گرفتار شدنددر دست بازجویان پاسدارا ن

مجبورند تا بازداشت شدگان بطور گله ا ی

حضور یابنددر بیدادگاه نمایشی،بطور فله ای

تا اتهاماتی که در بیرون زندان می کردند انکار

کنون طوطی وار با ا عتراف آن را کنند تکرار

گفت :آخه کجا چنین رژیم کودتائی کس دیده؟

مدعی شود قانون به نفع آشوبگران چرخیده

گفتم : یارو داشت دل وجیگر می کرد کبا ب

داد می زد آی نخود و لوبیای خوشمزه نا ب

عابری که رد می شد سئوال کرد از این یارو

بابا و کیستی، جنین احمقی ، هم هالو!

نمی دانی چیست فرق میان دل و جیگر؟

با نخود و لوبیا با آزادیخواه و پاسدار کودتاگر

یارو به پرسشگرگفت هیس،باش صنم و بگم

برای نفهمیدن گربه، من دارم رد می کنم گم

گفت : ای بابا اینگونه مثال زدن بااندرز وپند

بیش رو کرده تقلب با کودتا ،چگونه زده گند؟

چون لو داده جایگزین شده گر یه جای لبخند

مردم عزادار و دغدار نموده، بهشان زده گزند