روز نامه ی جمهوری اسلامی شنبه 4 مهر ماه سال 1388
نقد و بررسی سرمقاله " تحريم زمين گير يا زمين گير شدن تحريم"

مگر از رژیم کودتاگر نامشروع، انتظاری جز دروغ و هذیان ووارونه گوئی می باشد؟"

ضرب المثلی است که گفته می شود به گدا چه یک قرص نان داده یا ازش گرفته شود به حالش فرق نمی کند. اکنون بیش از 30 سال است که مردم محروم ایران که طبق ادعای وارونه و عوامفریبانه ی خمینی شیاد قرار بود حکوت از آن اینان باشد . ولی اکنون 80% جمعیت کشور به یمن سیاست غارتگری و جنگ افروزی و دین فروشی در شرایط بسیار طاقت فرسائی زندگی می کنند . در اصل در وضعیت تحریم و فقر و روزه داری اجباری بسر برده و می برند.
پس در چین شرایطی می بایست که سر مقاله نویس بدون توجه فریاد های اعتراضی مردم ناراضی در روز قدس که واکنش اعتراضی ناشی از سیاست سرکوب و خفقان و سانسور و تفتیش عقاید و عوامفریبی و دروغ و کتمان کردن حقایق 30 ساله همراه با فقر و بیکاری رو به گسترش و شکاف عمیق طبقاتی می باشد ویا اینکه بدون پاسخگوئی یا توضیح سئول بی پاسخ مانده که 300 میلیارد دلار در آمد ناشی از فروش نفت و گاز در 4 سال گذشته ی کجارفته است . در صورتیکه دولت مدعی ساده زیست اصول گرای عاشق خدمت گزاری به مردم ایران می باشد . از طرف دیگر شاهد بودیم در شرایط افزاایش بهای نفت و در آمد هنگفت، نه اینکه هیچگونه گشایش و بهبودی در وضعیت اقتصادی کشور و یا امور معیشتی مردم ایران به خصوص محرومان جامعه به وجود نیامد، بلکه روند لجام گسیخته ی تورم و گرانی و فقر و بیکارری هم در جامعه همچنان بیداد می کند. لذا این دیگر تراژدیک و کمیک است که سرمقاله نویساز موضع هذیان ووارونه گوئی و انکار کردن حقایق ادعاکرده است" تحریم زمین گیر یا زمین گیر شدن تحریم" پاسخگوی درمان ریشه ای برون رفت بحران های درونی و بیرونی شده است . به خصوص اینکه فضا آنگونه منقبض و بسته و انحصاری و تحمل نا پذر شده است که ستون جهت اطلاع همین ورق پاره پیرامون سیاست بر کناری امام جمعه های نا همآهنگ با سیاست و اهداف لوطی جماران و پشتیبان کودتاگران حاکم اینگونه نقل قول کرده است :

"
سايت راديو معارف نوشت : به زودي حجت الاسلام حسيني بوشهري به عنوان امام جمعه موقت قم معرفي خواهد شد. درحال حاضر حضرات آيات جوادي آملي استادي اميني و حجت الاسلام سعيدي امام جمعه موقت قم هستند و حجت الاسلام حسيني بوشهري به عنوان پنجمين امام جمعه موقت قم منصوب خواهد شد"

البته برای رژیم کودتائی نامشروع که سخت در گیر جنگ قدرت و ثروت باندی و حذف و تسویه کردن و یکپایه شدگی می باشد مشخص است در شرایط بن بست و متزلزل بودنش همچون گذشته مردم ایران و مطالبات شان هیچ محلی از اعراب ندارد . به خصوص اینکه دومین مکان راه اندازی تأسیسات هسته ای اش برای دسترسی به بمب اتمی لورفته و موجب مضاعف شدن فشار های بیرونی و افزایش ضریب احتمال تحریم های سخت تری در پیش روی شده است که این قلم بر دست باید از موضع فرار به جلو وبا ضرب سیلی صورت سرخ کردن اینگونه ادعای مضحک وارونه ای کند.

بهر صورت نباید منکر این واقعیت شد که این پیآمد بخشی از سیاست خائنانه ی کثیف مماشات گری و مذاکرات هسته ای تجارت خون و نفت غرب با کودتا گران نا مشروع حاکم بر ایران می باشد.

جالب است شرایط اکنونی تداعی کننده ی این ضرب لمثل است که گفته می شود بخت که بر گردد فالوده دندان می شکند . زیراکه تق مانور تبلیغاتی تو خالی و پوچ نوورانی شدن و صدور عدالت با دانش بومی هسته ای به بند گان خدا در سراسر جهان در آمده است. همچنین پیشنهاد تقاضای انحلال سازمان ملل کردن و فتوای بنای سازمان ملل جدید بدون حضور نمایندگان آمریکا و اسرائیل و انگلیس دادن هم فاش رسوا ونخ نما شده است که ادعا شده بود رژیم کودتائی نامشروع صاحب حق وتو در سازمان ملل جدید شود . همینطور ادعای کمدی صدور فرهنگ و اقتصاد بسیجی برای رفع مشل بحران مالی و اقتصادی و رشد تورم جهانی دادن و خواهان تغییر ساختار مدیریت جهانی شدن و مدعی قدرت بر تر جهان بودن هم تبدیل به فریاد مرگ بر دیکتاتور شده است . بعلاوه تأکید بر نابودی اسرائیل و دفاع تاکتیکی و دروغین ووارونه از فلسطین کردن که نشان داده شد که در روز تظاهرات قدس در خیابنا نها تهران و سایر شهر ها ی بزرگ چه اتفاقی افتاد؟

در خاتمه اینکه خلاصه جمع بندی حاصل اینگونه اقدامات اشاره شده در کنار سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بنیاد گری با مداخله گری در امور داخلی کشور های همجوار و منطقه و دشمنی با روند صلح مذاکرات صلح منطقه کردن و برای ناامن و بی ثبات کردن منطقه جنگ حزب الله لبنان و حماس فلسطین با اسرائیل بر پا کردن و بالاخره توطئه برای از صنه ی رقابت و قدرت رقیب دوم خردادی که نیاز به تدارک کودتا و تقلبات گسترده بود که پیآمدش با معترضان ناراضی با گلوله و شکنجه و تجاوز و زندان و شکنجه و اعتراف گیری بر خورد کردن بود . بهر حال نتیجه ی این اقدامات خائنانه آنگونه شده است که روز تظاهرات قدس تبدیل به تظاهرات سراسری علیه ی حاکمان کودتا گر نامشروع با فریاد بلند مرگ بر دیکتاتور و..در داخل ایران شد و در سازمان منجر به ترک اکثریت نمایندگان سایر کشور ها هنگام روضه خوانی پاسدار گماشته گشت و دستأورد این روضه خوانی انحرافی و تهدید آمیز بدون اشاره داشتن به پروژه ی هسته ای منجر به اتقادات گسترده ی جهانی و لغو کنفرانس مطبوعاتی پاسدار گماشته احمدی نژاد در واشنگتن و افزایش تصویب تحریم های بیشتر شده است که مقاله نویس آن را وارونه تعبیر و تفسیر و تحلیل نموده است تا هم بیشتر دهان کجی به محرومان کرده و هم خاک بر چشم شان پاشیده باشد .
هوشنگ � بهداد
شنبه 4 مهر ماه سال 1388
تحريم زمين گير يا زمين گير شدن تحريمhttp://www.jomhourieslami.com/1388/13880704/index.html