روز نامه ی کیهان 22 یکشنبه شهریور ماه سال 1388

نقد و بررسی " فراتر ازخطا ! " (يادداشت روز)

"مقدمه چینی حذف رفسنجانی از خطبه خوانی روز قدس و دستگیری میر حسین موسوی "

پس از خطبه خوانی خامنه ای لوطی جماران در نماز جمعه ی تهران و تأکید پیرامون رو قدس و فلسطین کردن و مانور تبلیغاتی دادن تا اینکه به رفسنجانی پیام داده شود در صورت موافقت با حضور تو در روز قدس می بایست فقط در مورد فلسطین صحبت شود ونه موضوعی دیگر. بنابراین پس از حضور و انجام مأموریت لوطی جماران از سوی پاسداران کودتا گر اکنون شرایط برای مانور دادن و تهدید نمودن و پیگیری پرونده ی رقیب و گشودن و کالبد شکافی کردنش از سوی سربازجو حسین شریعتمداری فراهم شده است تا که وارد صحنه ی نبرد علیه ی رقیب مغلوب شود و با شیوه ی بازجوئی توبره و آخور خوری و یک تیر و چند نشان زدن دست به پرونده سازی با تحریف گری علیه ی سران رقیب مغلوب دوم خردادی بزند و با متهم کردن شان زمینه ی دستگیری کردن شان را هموار سازد . بهمین دلیل با بلند کردن چماق پرچم دفاع از فلسطین و اشک تمساح ریزیبرای شان کردن به جنگ میر حسین موسوی بر خاسته و وی را متهم به تبلیغ کننده ی دید گاه صهیو نیستی و دفاع از اسرائیل و آمریکا در نطق انتخاباتی تلویزیونی اش کرده است که چرا گفته بود زمانی ما می توانیم از آرمان فلسطین دفاع کنیم که ابتدا خودمان قوی باشیم که اکنون سر بازجو اعتراف کرده است که همزمان که موسوی این پیام یا نطق تلوزیونی را داد و حامیانش تأئید کردند بلافاصله ستاد کود تاگران تشخیص دادند که این کد دوستی ارسال کردن برای اسرائیل و آمریکا می باشد که در یادداشتی در ورق پاره ی کیهان باز تاب داده شد.

یعنی اینکه سربازجو شریعتمداری اعتراف کرده و لو داده است که در همان زمان و آن یادداشت روز ورق پا ره ی کیهان اخطار داد که کودتای پاسداری در پیش روی می باشد و قرار نیست که به جز نامزد کودتاگران یعنی پاسدار گماشته احمدی نژاد نامزد دیگری رئیس جمهور دوره ی دهم شود و نقش بقیه ی نامزدان سیاهی لشکر و مترسک تنور داغ کردن نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد می باشد تا که سپس تبدیل به ابزار تبلیغاتی مشروعیت تراشی برای رژیم کودتائی نا مشروع شود تا که لوطی جماران مدعی شد 85% جمعیت کشور در این نمایش خیمه شب بازی حضور یافت و با 40 میلیون رأی دادند تا که ضمن ابراز وفا داری خودشان به رژیم کودتائی نامشروع با 25 میلیون رأی پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور شود.

ولی چون موسوی و کروبی حاضر نشدند نقش سیاهی لشکر و بازار گرم کنی مشروعیت کاذب برای کودتا گران را اجرا کنند داستان کشدار و پیچیده و خطری شده که پیآمدهای خونین و خیانت و جنایت آمیزی بهمراه داشته است که باید اذعان کرد مسئول مستقیم لوطی جماران و آقا زاده مجتبی خامنه ای و سا یر کودتاگران پاسدار و بسیج و امنیتی و سعید مرتضوی بازجو وشکنجه گر و قاتل خانم زهرا کاظمی و به خصوص سر باز جو حسین شریعتمداری وورق پاره ی کیهان پرونده ساز می باشند.

سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری که همچون ملای از گرده ی خر افتاده و گردو جسته مشغول شکستن آن می باشد . زیرا که از یک سو با وزیر بهداشت و درمان شدن همسرش وامدار دولت نامشروع کود تاگران پاسدار شده است. از طرف دیگر برای خالی کردن کامل زیر پای رفسنجانی از عدم حضور خطبه خوان روز قدس و اخطار اتهام آمیز زدن به شرکت کنند گان روز قدس اگر چنانچه با سر دان شعار های به جز علیه ی اسرائیل متهم به مزدور بودن اسرائیل هستند . البته برای رد گم کردن و ماستمالی کردن دوستدار اسرائیل در کابینه به نام رحیم مشائی است که به مدت 10 سال همکار اطلاعاتی سابق سعید امامی در وزارت بد نام اطلاعات بوده است . همچنین برای بفراموشی سپردن فاش شدن اسناد دیدار زاهدی وزی علوم دولت نهم با مقامات اسرائیل در اردن است که در سایت علیر ضا زکانی و کیل لدوله باز تاب داده شد که مسئول سابق دانشجوئی بسیج می باشد . ولی اکنون سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری در بند 8 یا آخر کیفر خواست تنظیم شده ی خود علیه ی موسوی و مدعیان اصلاح طلبان این چنین خواهان محو اسرائیل و متهم کردن دیگران در صورت فریاد های غیر از علیه ی اسرائیل همچون مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای دادن در روز قدس می باشند:

" بالاخره اگرچه درباره روز قدس گفتني هاي ديگري نيز هست كه به موقع بايد گفته شود ولي در اين وجيزه اشاره به اين نكته ضروري است؛ تمامي كساني كه روز قدس با شعار و نشانه هاي تفرقه انگيز در صحنه حاضر مي شوند، چه بدانند و چه ندانند و چه بخواهند و چه نخواهند، مزدور اسرائيل هستند و در اين ميان، آنها كه دانسته آمده اند، در جنايات وحشيانه اسرائيل سهيم مي باشند و آنان كه به فريب آمده اند، اگرچه، جرم كمتري دارند ولي مقابله با آنها ضرورتي اجتناب ناپذير است. مگر ديوانه ها مصداق «ليس علي المجنون حرج» نيستند؟ ولي اگر ديوانه اي با دشنه قصد كشتن كودك معصومي را داشته باشد، مقابله با او به هر قيمتي كه تمام شود ضروري است، هرچند كه دستگاه قضايي او را به اين علت كه ديوانه است، مجرم نشناسد. "

در خاتمه اینکه سربازجو حسین شریعتمداری در دفاع از وضعیت بحرانی و شرایط کنونی بسیار پاسداران کودتا گر متزلزل شده وبه خصوص جایگاه پشتیبان اش لوطی جماران که با فریاد های ادامه دار مرگ بر دیکتاتو و خامنه ای دیگر نه هیچگونه اعتبار و آبروئی برای این لوطی نا مشروع شده باقی نمانده است ، بلکه رژیم کودتا گر پاسداری بیش از وی نامشروع شده و ماهیت ضد مردمی بودنش عریاان شده است . بنا براین سر باز جو پاسدار حسین شریعتداری می بایست که همگام با سیاست تهدید و متهم کردن و خفه و خاموش نمودن معترضان داخلی که روزانه در ورق پاره ی کیهان دنبال می کند آویزان به سیاست بیرونی صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز و دخالت گری در امور داخلی سایر کشور ها در جمله فلسطین شده و آن را نیز دنبال کند و با حزب الله لبنان و حماس و جنگ پاساران از طریق اینان دفاع تاکتیکی از فلسطین تهدید به نا بود کردن اسرائیل با روز قدس مانور داده است تا با علنی کردن دشمنی با روند مذاکرات صلح خاور میانه و به اثبات رسانیدن عامل اصلی آشوب و جنگ افروزی و بحران آفرینی خاورمیانه کجاست . البته که ناشی از چاشنی و حاشیه ی مکمل دفاع از پروژه ی هسته ای و دسترسی به سلاح هسته ای می باشد به امید آنکه با اینگونه تهدید و پرونده سازی و جنگ افروزی و باج گیری کردن ها راهی عبور از بحران کودتا گران پاسدار به وجود آید.

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/880622/2.htm#other202 22 یکشنبه شهریور ماه سال 1388