"سناریو وپرونده سازی و تهدید و تحقیر کردن کروبی، تا که تسلیم شود و سکوت کند"
سربازجو حسین شریعتمداری شکنجه گر دروغ ووارونه و هذیان گوی گویا فراموش کرده است که چزمانی نه چندان دور گونه از کروبی علیه دوم خردادی ها و خاتمی و سپس علیه رفسنجانی و موسوی به روش و تا کتیک بازجوئی برج در بر ابر بارو استفاده ی تبلیغاتی می کرد و تأکید می نمود که این شیخ کروبی ساده دل محال است که در برابر رژیم فاشیستی مذهبی و لوطی جماران قرار بگیرد . اما اکنون پس از نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی – تقلباتی 22 خرداد همه چیز تغییر کرده و وارونه شده است . زیرا که طبل رسوائی از بام بر زیر فتاده و ماهیت نا مشروع رژیم ضد بشری دین فروشان عوامفریب و کودتاگر بطور عریان فاش شده است . چونکه برای حذف رقیب از صحنه سپاه پاسداران و لوطی جماران و آقا زاده اش مجتبی خامنه ای و آخوند طائب بسیجی و وحید و ریس گزمکان پاسدار محمدعلی جعفری دست به کودتا زدند. البته بازجو و شکنجه گر و قاتل خانم زهرا کاظمی در زندان اوین و قصاب مطبوعات سعید مرتضوی بد نام و دژخیم در کنار کودتا گران است . مهمتر اینکه برای اینکه کروبی تحقیر شود آرای 5 میلیون نمایش خیمه شب بازی دوره نهم وی به 230 هزار رأی افول و کاهش داده شد . بنابراین وی بدلیل دفاع کردن از حق پایمال شده و اهانت و تحقیر شده اش چون هنوز تسلیم نشده ودر صحنه مانده است پس دست به افشای ماهیت و عملکرد کودتا گران زده است . از سوی دیگر چون فجایع و جنایاتی که پس از اعلام نتایج نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد اتفاق افتاد . به خصوص اقدامات و جنایات علیه ی بشریت در بازدشتگاه کهریزک که رخ داده است . آنگونه همه گیر شده است که اکنون تبدیل به جوک و مترسک علیه ی وکیل الدوله های منتقد مجلس کمدی و دکوری و انتصابی شده است . اما سربازجو حسین شریعتداری سخنگوی پاسدار کودتا گر به شیوه ی بازجوئی و تهدید و تحقیر و متهم کردن کروبی در بخش های گوناگون ورق پاره ی کیهان که تصور کرده که گویا قرار است چاقو دسته ی خودش را ببرد و آدم کشان حرفه ای درون دستگاه آلوده ی قضائیه نظر و حکم به نفع افشاگری های کروبی بدهند .

همچنین برای مالیده کردن لیست افشا شده جانباختگان باز داشتگاه کهریزک و سایر سیاه چال های ضد بشری سر باز جو حسین شریعتمداری مدعی شده است که اسامی جانباختگان مندرج شده در سایت خبری نوروز واقعیت ندارد . البته جائیکه رئیس گزمکان کودتاگر پاسدار محمد علی جعفری هم ادعا کرده است که 27 نفر کشته شده که تعداد 20 نفر شان بسیج و حامیان بی نام و نشان شان می باشند. چرا این ورق پاره ی کیهان نباید اینگونه گزارش دروغین نکند؟

بهر حال همگام و نقل قول کردن از سایت لات و لمپنان و موجی ها و ترکش خوردگان حامی دولت نامشروع دهم رجا نیوز همچون وکیل الدوله شکنجه گر باز داشتگاه کهریزک محمود فدائی تلاش مذبوحانه می کند تا هر طوری شده ست کروبی را وادار به تسلیم و خاموشی نماید.

بنابراین ورق پاره ی کیهان بطور سیستماتیک گزارش و خبر های دروغین و فرمایشی همچون دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض کاخ مخروبه ی قضائیه علیه کروبی را باز سازی و باز تاب می دهد که جدیدترین سناریوئی که در ورق پاره ی کیهان مورخ 15 شهریور طراحی و سر هم بندی شده که به سبک گفتمان لمپنی بازجوئی تیتر زده شده چنین است :


هوشنگ - بهداد
یکشنبه 15 شهریور ماه سال 1388