"گزارش جنایت دیگر و تصویر تهاجمی با تیغ کشی رئیس باند مؤتلفه علیه ی رفسنجانی "

این گزارش هم فاش شدن سند جنایت دیگری علیه ی بشریت دیگری می باشد که مرتبط به فایع اتفاق افتاده پس از بر گزاری نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی 22 خرداد می باشد که بیش از گذاشته ماهیت جنایتکارانه ی لوطی جماران خامنه ای و آقازاده اش از پاسداران کودتا گران را نشان می دهد که اکنون از وحشت ادامه ی اینگونه گزارشات بیت رهبری لوطی جماران با تلاش مذبوحانه رشوه یک و دو میلیون دادن بعنوان قصاص به خانواده های داغدار و عزدار فجایع اخیر مجبور به سکوت شان کرده ند تا که دست به فاش کردن اینگونه گزارشات انواده نجفی برای بازگوئی صحنه ی جنایات علیه ی بشریت و پیگیری مجرمان نکنند.

پدر نجفي خطاب به مهدي کروبي: اجازه ندهيد خون فرزندم پاي‌مال شود

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=6174

این یکی هم تصویر صحنه ی ژست تهاجمی کروبی با آخوند احمد جنتی است که پادو وجارچی پاسداران کود تاگربه خصوص پا سدار احمدی نژاد در نهاد دست نشانده ی لوطی جماران شورای نگهبان است. البته با حضور یک آخوند بی حال و زوار در رفته ی دیگر است که در مراسم ختم ابوذلیل حکیم اتفاق افتاده است. که تصویر در این این لینک می باشد:

در مراسم ختم سید عبدالعزیز حکیم مهدی کروبی و احمد جنتی با هم روبرو شدند

http://www.fararu.com/vdchzvnx.23nzxdftt2.html

بالاخره پس از رأی اعتماد گیری 18 رأس از 21 رأس کابینه ی دهم نامشروع در خدمت پاسداران کودتاگر رئیس باند ما فیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه وارد صحنه شده است تا در دفاع کردن از یار نزدیک به این باند ما فیائی و قلمزن سابق ورق پاره دولتی انگلیسی رسالت پاسدار احمدی نژاد و با فاصله گرفتن از شریک دزد سابق این باند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه رفسنجانی علیه اش تیغ کشی کند و به وی انتقاد کند که چرا رفسنجانی قبل از نمایش خیمه شب برای 22 خرداد نامه ی سر گشاده به لوطی جماران نوشت ؟ بد تر اینکه چرا وی در خطبه ی نماز جمعه ی 26 تیر تهران برخی ناگفتنی ها را گفت ؟ البته این باند کثیف و خائن و مجرم و قاتل که در 30 سال گذشته در دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض و بی عدالتی و قانونی قضائیه نفوذ داشته و با اعضائی همچون اسدالله لا جوردی قصاب زندان اوین و بازجو وشکنجه و قاتل سعید مرتضوی قصاب مطبوعات مرتکب جنایت بیشمار شده و شریک جرم جنایت علیه ی بشریت می باشد. اکنون بطور همگامی کردن با پاسداران کودتا گر و رئیس جمهور نامشروع احمدی نژاد علیه ی رفسنجانی و حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی موضع گیری و پرونده سازی کرده است تا که مانع تراشی از حضور رفسنجانی در خطبه خوانی روز قدس و موجب انحلال دو تشکل نامبرده شود . ضمن اینکه جای غارت گری های سابق رفسنجانی را این باند انگلی و مافیائی انگلیس در دولت آلت دست کودتاگران پاسدار را بگیرد. بنابراین خوشرقصی کردن سر کرده ی این با ند مافیائی انگلیسی ما فیائی علیه ی رفسنجانی و حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی با تملق و چاپلوسی کردن از لوطی جماران پشتیبان پاسداران کودتا گر چنین گزارش شده است :

15 شهر یور ماه 1388