روز نامه ی کیهان 28 شنبه شهریور ماه سال 1388

نقد و بررسی " وجنگ يازدهم "(يادداشت روز)


تحلیل و تفسیر وارونه پیرامون تظاهرات روز قدس در ایران

بر خلاف ادعای کمدی و وارونه و هذیان گوئی که در ستون گفت و شنود همین ورق پاره ی پرونده و سناریو ساز شده چونکه ادعا شده است تظاهرات روز قدس امسال با شکوهتر از سال های پیش بر گزارشد . ولی با جا خالی دادن پرداختن به حضور مخالفان و معترضان در این تظاهرات که با سر دادن فریاد و شعار های شان آنهم پس از همه تهدید کردن و خط و خطوط کشیدن و مرز و حدود تعین و ترسیم کردن ها از سوی ارگان های سرکوبگر گفته شده که این تظاهرات با شکوه ادعائی بر گزار شد . البته لو دادن این دروغ بزرگ سر هم بندی شده در یادداشت روز دنبال شده است و ضمیمه ی آن در ورق پاره ی کیهان گزارش خبری " رسوايي جديد اصلاح طلبان همسر جواد امام ، ربوده شدن دخترش را تكذيب كرد"نیز چاشنی شده که در دنباله آورده شده است و با گیر دادن به سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و مانور تبلیغاتی علیه این سازمان برپا کردن البته با بهانه ی آزاد کردن جواد امام است که عضو این سازمان می باشد و با نقل قول کردن از همسر جواد امام پیرامون ربودن دخترش از سوی لباس شخصی های دژخیم اطلاعاتی های پاسدار که عاطفه امام پس از ربودن و باز داشت و رها شدنش در بهشت زهرا اعتراف کرد که قیافه ی یکی از اینان را شناسائی کرده است زیرا که وی گفت این همان پاسدار بازجو اطلاعاتی آدم ربائی می باشد که قبلاً همراه با چند دژخیم دیگر به خانه ی اینان رجوع کرده بود . اکنون برای ماستمالی کردن اعترافات تماس تلفنی عاطفه امام پس از ربوده شدن در خیابان و از درون باز داشتگاه صحبت گرفتن با مادرش گفته بود برای آزادی اش می بایست اعتراف به داشتن رابطه ی جنسی با چند جوان بازداشتی نماید. اما اکنون با زیر فشار گذاشتن همسر جواد امام به ازای آزاد کردن همسرش باید که آنچه را تکرار می کرد که به وی تحمیل و در خواست بیانش را کرده اند.

در صورتیکه نقل و قول و رله کردن این اعترفات سفارشی که همچون اعترافات متهمان در بیداد گاه های فرمایشی و نمایشی اخیر می باشد آنهم از سوی گزارشگر ورق پاره ی کیهان سر بازجو حسین شریعتمداری جالب می باشد . چونکه پس از وزیر بهداشت و درمان کابینه ی دولت دهم نا مشروع شدن همسرش مرضیه وحید دستجردی ضریب وامداری و بدهکاری اش به دولت و دفاع از کودتا گران پاسدار خیلی بیش از گذشته شده است.

پس بی جهت نیست که در روز برگزاری تظاهرات با شکوه و بی نظیر امسال روز قدس کشف شده است آقا زاده ابوالفضل شریعتمداری چه جالب تعلیم و آموزش دیده پدر است و تعلیمات ایشان را بسیار عالی فرا گرفته و درست با جای پدر گذاشته و وارد صحنه شده است و برای اینکه با شکوه بودن تظاهرات امسال روز قدس نسبت بهر سال ادعای پدرش در ستون گفت و شنود همین ورق پاره را ثابت کند با تفاق همکاران سازمان بندی شده اش حامی دولت کودتائی نامشروع در روز تظاهرات قدس با فریاد مرگ بر منافق و آمریکا و اسرائیل بسوی خاتمی حمله ور می گردد و موجب انداختن عمامه خاتمی از سرش می شود . بالاخره وی را مجبور به ترک صحنه ی تظاهرات روز قدس در تهران می کند تا هرچه بیشتر این تظاهرات با فریاد مرگ بر دیکتاتور خامنه ای و دیکتاتور کوتوله احمدی نژاد و خامنه ای قاتله ولایتش باطله و دولت کودتا استعقا استعفا با شکوهتر از سالیان گذشته بر گزار شود.

از سوی دیگر همکار سرباز جو حسین شریعتمداری قلم بر دست وارد میدان شده است و با فلسفه ی حوزه ی علمیه ی قمی صغرا و کبرا چیدن به حساب خودش اشاره به تاریخچه ی 10 جنگ بزرگ آمریکا و صهیونیست نموده تا که به جنگ یازدهم رسیده است . یعنی اعتراف به طراحی و بر پائی جنگ 33 روز ی حزب الله لبنان و جنگ 22 روزه ی نوار غزه ی حماس با اسرائیل از سوی پاسداران کودتا گر نموده است و در دنباله نتیجه گرفته است که این جنگ یازدهم برای تضعیف مرکز ثقل و کانون ترور و جنگ افروزی و بحران آفرینی در خاور میانه یعنی ام القرای جهان اسلام در تهران است که بر گزاری اینگونه نمایشات تظاهرات روز قدس در دفاع تا کتیکی از فلسطین و مبارزه با اسرائیل برای دفع کردن خطر بیرونی و حذف کردن رقیب داخلی متهم شده به همگام با آمریکا و اسرائیل بودن از صحنه ی قدرت و سیاست می باشد . در نهایت این چنین تأکید کرده است که جنگ تمام نشده و هنوز ادامه دارد:

"اكنون جنگ يازدهم آغاز شده است. وقتي در جنگ 33 روزه لبنان، خار حزب الله در چشم رژيم صهيونيستي و مثلث استكبار رفت و پس از آن كه غزه كوچك اما عزيز در جنگ 22 روز به لقمه اي گلوگير- آزاردهنده تر از استخوان- تبديل شد و به شكست هاي فضاحت بار در افغانستان و عراق علاوه شد، سرويس هاي جاسوسي موساد، سيا و اينتليجنس سرويس و اتاق جنگ هاي ناتوي فرهنگي را به ارزيابي و تامل واداشت. 4 شكست بزرگ و خواركننده در آغاز قرن جديد ميلادي؟! با اين روند دير نيست كه اسرائيل فروپاشد و حتي زمزمه انقلاب اسلامي در اروپا سر زبان ها بيفتد. آنچه ماحصل هفته ها ماه ها بررسي در سرويس هاي اطلاعاتي و اتاق هاي فكر بود،براساس مدل كثيف و صهيونيستي «تئوري بازي» و هل دادن آنها به سمت رفتارهاي انتحاري و برگشت ناپذير و... سرانجام ، سرمايه گذاري چند هفته اي براي روز 18 سپتامبر 2009، يعني همين ديروز، 27 شهريور 1388، آخرين جمعه ماه مبارك رمضان، روز جهاني قدس. آنها كه عرصه رسانه ها و اينترنت و ماهواره را در هفته هاي اخير رصد كرده اند تاييد مي كنند كه دشمن در اين اردوكشي براي جنگ يازدهم چيزي كم نگذاشته بود. قرار بود از دل راهپيمايي روز جهاني قدس، فاز دوم كودتاي شكست خورده مخملين بجوشد. قرار بود صهيونيست هاي زخمي و متحدان خبيث آنها در آمريكا و انگليس، آرمان فلسطين و آرمان «حاكميت اسلام» را در خيابان هاي تهران سر ببرند. اين فراخوان و قشون كشي بي سابقه بود. دوربين ها را كاشته و به سمت ام القراي جهان اسلام نشانه رفته بودند. چه غرش ها كه نكردند. فرعون ها ملت ايران را دسته دسته و فرقه فرقه مي خواستند. «تفرقه بينداز و نابود كن»، مصوبه انگليسي و آمريكايي كه به تاييد اسرائيلي ها هم رسيده بود. خيز برداشتند. هياهو كردند و... اما نيمروز جمعه- روزي از روزهاي بزرگ خدا- در حالي كه آسمان خدا، دانه هاي رحمت باران را به نرمي بر تن و جان ملتي بزرگ ارزاني مي داشت- ناگهان ميليون ها انسان عزيز و شرافتمند در همين خيابان هاي پايتخت سيل راه انداختند و خاشاك ادعاهاي ماشين جنگ نرم دشمن را از ميان روبيدند. ديروز يكي از كم نظيرترين راهپيمايي هاي روز قدس - وشايد بي نظيرترين آنها- در تهران نقش بست. حماقت دشمن كار خود را كرده بود. اگر هم قبلا كساني فكر مي كردند راهپيمايي روز قدس واجب كفايي! است- و حالا كه الحمدلله ملت در آن شركت مي كنند پس ما هم در آن حاضر نشويم، طوري نمي شود- با فكر احمقانه دشمن دريافتند كه حضور در اين رزم و رزمايش بزرگ، واجب عيني است. ديروز همان ملتي كه ركورد 40 ميليوني را در انتخابات 22 خرداد زده بود، نصابي تازه براي راهپيمايي روز قدس برجاي گذاشت. ديروز براي دومين بار در طول سه ماه، رفراندوم پرشكوه جمهوري اسلامي برگزار شد و عيار حقيقي ملت ايران را نشان داد. اين چند ده ميليون مردم خروشان كجا و آن چند هزار غافل كجا؟! بگو!به دشمنان ملت ايران بگو! بگو «موتوا بغيظكم. از اين خشم و غضب رو به انفجارتان بميريد.»جنگ البته باقي است، تا ستم و استكبار و استضعاف باقي است. تا دشمن هست، جنگ هست و تا جنگ هست، ملت ما هم هست.اما هرگز لطف و رحمت و هدايت ويژه الهي را در اين ميان فراموش نخواهيم كرد"

درخاتمه اینکه اکنون ثابت شده است که از یک سو رژیم کودتاگر آنقدر منفور و نا مشروع و بی اعتبار شده است از طرف دیگر آنقدر فضای نارضایتی و تنفر و خشم مردم افزایش یافته است که دیگر سرکوب و ضرب و شتم و بگیر و ببند و بکش بکش و مجروح ساختن و باز داشت و شکنجه های جسمی با تجاوزات جنسی و اعتراف گرفتن و بیداد گاه های نمایشی و فرمایشی تشکیل دادن تا متهمان طوطی وار اتهامات تحمیل شده را تکرار کنند. همچنین همزمان سانسور و ممیز گری را گسترش دادن و مطبوعات را توقیف و تعطیل کردن و روز نامه نگار را بازداشت و زندانی کردن و وبلاگ ها را فیلتر کردن و و یلاگ نویسان را زندانی نمودن و دانشجویان را سر کوب و باز داشت کردن خلاصه با انواع و اقسام تهدیدات دیگر بکار بردن تا اینکه حکومت کودتائی دیکتاتوری نامشروع جا انداخته شود. به خصوص با بر کنار کردن رفسنجانی از خطبه ی خوانی روز قدس و تلاش مذبوحانه کردن تا ایجاد موانع و محدودیت از حضور ناراضیان در روز قدس اعمال شود تا که حضور نیابند. ولی شاهد بود یم که چگونه با فضای خفقانی حاکم و تحمیل شده مردم ناراضی سیل وار وارد خیابان ها شدند و با فریاد های مرگ بر دیکتاتور شان و دولت کودتا استعف استعفا و هو کشیدن نیر وهای گارد ویژه و تحقیر کردن شان نه بزرگ و دندان شکن به کودتاگران پاسدار و لوطی جماران پشتیبانش دادند . اکنون دیگر نوبت غرب است که می بایست تعیین تکلیف کند و وضعیت خودش را در برابر رژیم کودتاگر نا مشروع روشن کند ودست از سیاست کثیف مماشات گری مذاکرات هسته ای تجارت خون و نفت بر دارد ودر کنار مردم ایران برای تغییرات دمکراتیک در ایران قرار گیرد.

http://www.kayhannews.ir/880628/2.htm#other200

هوشنگ – بهداد

28 شنبه شهریور ماه سال 1388