" سند ا فشا و رسوا کننده ی تکذیب ووارونه کنندگان جنایات ضد انسانی با شکنجه های جسمی و تجاوزات جنسی اخیر"

به نظر نمی رسد که اکنون دیگر شکی باقی مانده باشد تاکه مشخص نشده باشد علی خامنه ای یا لوطی جماران کیست وچه می کند و رابطه اش با پاسداران کودتا گر و اطلاعاتی و امنیتی ها و لباس شخصی ها یا در حقیقت شکنجه گران و آدمکشان دژخیم چیست؟ یا اینکه هنوز معلوم نشده باشد که چگونه رئیس دستگاه قضائیه ی آلوده به فساد و رشوه و تبعیض و بی قانونی و دشمن عدالت و مدافع کلان دزدان و مفسدان انتصابی می باشد . بنابراین مسئول مستقیم اعمال و احکام و اقداماتش لوطی جماران می باشد ؟ یا اینکه هنوز ثابت نشده باشد که این نهاد وابسته و آلوده به فساد در 30 سال گذشته چگونه در خدمت سرکوبگران و علیه ی مردم ایران بوده و حکم صادر کرده است ؟ بطور یکه نه اینکه هیچ حکمی از سوی این نهاد آلوده و دست نشانده تا کنون به نفع مردم ایران صادر نشده است ، بلکه با وجود امثال بازجو وشکنجه گر و قاتل و دژخیمی همچون سعید مرتضوی قاتل مقتول در این نهاد آلوده احکامی صادر و اجرا شده است که بطور مستقیم در دفاع از سانسور و ممیزگری مطبوعات و شکستن قلم ها و دو ختن دهان ها و خاموش نمودن صد اها و ایجاد رعب و وحشت و خفقان در جامعه بوده است . آنگونه که صدور حکم دار زدن برای 29 نگون بخت در یک روز در زندان اوین عین حقوق بشر خوانده شدو در پیگیری سرکوب گری و خفقان و رعب و وحشت در جامعه و صدور اقدام جنایات آمیز به نفع قاتلان و مفسدان حاکم و شرکای شان این نهاد آلوده به فسادو رشوه و تبعیض تا کنون لحظه ای درنگ و سکوت نداشته است .

بنابراین اکنون که یک قلم در شرایط فضای خفقان کودتائی و حکومت نظامی تعداد 90 شاکی از مجرمان باز داشتگاه کهریزک وجود دارد که جنایت ضد انسانی اتفاق افتاده در آن در پخش بر نامه ی تلویزیونی اعتراف به دست داشتن جنایت ووحشی گیری نمودن از رده سرهنگ تا سطح درجه دار پذیرفته شده است که هر گز انکار شدنی نمی باشد . اما از سوی دیگر وقتی 3 آدمکش حرفه ای که 2 تن شان سابقه ی دخالت در جنایت یا سند جنایت علیه ی بشریت قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان 67 در سراسر سیاه چال های ایران دارند که در کمیته ی 3 نفره دستگاه آلوده ی قضائیه قرار است که پیگیر نامه ها و شکایت کروبی پیرامون شکنجه ها ی جسمی و آزار و تجاوزات جنسی باشند مگر می توان انتظار داشت که به جای انکار و تکذیب کردن مدارک ارائه شده از سوی کروبی وتهدید کردن و بر خورد قاطعانه یا دستگیری کردنش وی متهم به دروغگوئی نشود؟ یعنی اینکه بزبان ساده مگر توقع است که چاقو دسته ی خودش را ببرد و اینان خطاب به محمد صادق لاریجانی رئیس انتصابی و دست نشانده ی دستگاه آلوده ی قضائی غیر از این چنین و ارونه با هذیان گوئی نظر و حکم ندهند و اسناد معرفی شده از سوی کروبی را جعلی و دروغین ننامند. آنهم در شرایطی که ماهیت نا مشروع و ضد مردمی بودن رژیم کودتائی و تروریستی تقلباتی آشکار و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای بلندشده است که نیاز شدید به چنین نظر دادن وارونه می باشد .

بهرحال این لینک و فیلم یدئوئی ضمیمه شده که مربوط به یکی از قربانیانی می باشد که جزو مدارک و اسناد و شهود اعلام شده از سوی کروبی است به وضوح فاش و روشنگری می کند که چگونه لوطی جماران و گماشته پاسدارش احمدی نژاد و پاسداران کودتا گر و دستگاه قضائیه ی آلوده به فساد و رشوه و تبعیض و به خصوص کمیته 3 نفره اش و همینطور مطبوعات و ابسته و صدا و سیما دروغگو وارونه گوی می باشند؟

هوشنگ - بهداد

22 شهریور ماه 1388

فيلم : تجاوز در زندان های ایران، شاهد سوم
سندی تازه از رضا علامه زاده در مورد تجاوز به زندانیان حوادث پس از انتخابات.

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=6572