عصبیت و خشم ورق پاره ی کیهان پیرامون روشنگری یک سند جنایت علیه ی بشریت""

معلوم نیست آنگونه که ورق پاره ی کهیان پرونده ساز مدعی شده است اگر چنانچه آمریکا دشمن شیطان بزرگ است که علیه اش فریاد مرگ داده می شود و خیلی خیلی بد بد است. آنگونه که اخیراً ادعا شده است آمریکا از طریق رقیب مغلوب دوم خردادی ها طرح کودتای مخملین برای نابودی رژیم تررویستی کودتائی داشته است . بطوریکه برای خنثی کردن این طرح کودتای مخملین رقیب طرح کودتای پاسداری با تقلبات گسترده اجرا شد و برای تثبیت آن دست به سر کوبگری و ضرب و شتم گسترده در دستور کا ر کودتا گران قرار گرقت و باز داشت های گسترده با شکنجه و اعتراف گیری و تشکیل بیدادگاه های فله ای به نمایش گذاشته شد . حتی در باز داشتگاهی همچون کهریزک تجاوزات جنسی همراه با شکنجه های جسمی اقدام و منجر به مرگ چندین قربانی شد که بر جای گذاشت . آنگونه که یک موردش را رضا علامه زاده از طریق شبکه ی اینترنتی عرضه کرد که اکنون در این مورد از سوی ورق پاره ی کیهان سربازجو حسین شریعتمداری مورد انتقاد شدید واقع شده است . حتی فیلمساز رضا لامه زاده متهم به پیمانکار محافل اطلاعاتی آمریکا شده است .

البته هانگونه که تذکر داده شده اگر آمریکا خیلی شیطان و دشمن و بد و خطر ناک می باشد پس چرا چهره های بد نام و جاسوسان چند جانبه و تابلو ولابی های لو رفته ی مقیم آمریکا وارد صحنه و فعال شده اند و همچون هوشنگ امیر احمدی و ترینا پارسی در کنار حمید مولانا قرار گرفته اند که شهروند آمریکائی و مشاور ویژه ی پاسدار احمدی نژاد رئیس جمهور قلابی و تقلبی و نا مشروع است که بطور مشترک و همآهنگ مشغول دعوت و گرد آوری سیاهی لشکر از برخی ایرانیان مقیم آمریکا برای شرکت در مراسم پذیرائی لوکس و تشریفاتی رئیس دولت مدعی ساده زیست در آمریکا می باشند که قرار است که در حاشیه ی حضور این پاسدار در مجمع عمومی سازمان ملل انجام گیرد.

ولی حال با فاکتور گرفتن این موضوع از سوی گزارشگر ورق پاره ی کیهان پرونده ساز گزیدگی و سوزش نسبت به افشاگری شکنجه ی جسمی و جنسی از سوی دژخیمان در خدمت کودتا گران پاسدار علیه ی رضا علامه زاده این چنین در بخش خبر ویژه به نمایش گذاشته شده است :

هوشنگ – بهداد

پنجشنبه 26 شهریور ماه سال 1388