نگاهی به دو خبر و گزارش و یدئوئی""
هوشنگ – بهداد
شهریور21 ماه سال 1388

از زمانی که موضوع پرونده ی پروژه ی هسته ای بطور جدی افشا و مطرح شد صاحب این فلم چندین سال بطور مکرر تذکر و هشدار می داد که سپاه پاسداران فاشیستی همکاره می باشد و لوطی جماران معتاد یک مترسک اسیر چنگال این ساز مان فاشیستی – مافیائی می باشد که نقش بلند گو وفلش بیان و منتقل کننده ی اهداف این ارگان فاشیستی برای قبضه کردن کامل قدرت می باشد و ورق پاره ی کیهان و سر باز جو حسین شریعتمداری ار گان تبلیغاتی و سخنگوی اعلام نا شده این ار گان فاشیستی – تروریستی می باشد . زیرا که با پرونده سازی کردن بر ای رقبا و دگر اندیشان در بستر هموار سازی کودتای پاسداری حرکت و تبلیغ می کند . تا آنجائیکه حتی در یادداشت های روز این ورق پاره خط و خطوط جهت سخنرانی و موضع گیری های لوطی جماران تر سیم وتعیین می شود . اما اکنون که پس از نمایش خیمه شب بازی انصابی 22 خرداد و وقایع و فجایع ضد انسانی که اتفاق افتاد زنگ کودتای پاسداری به صدا در آمد . چونکه پس از 22 خرداد بلافاصله لوطی جماران مأموریت یافت تاکه بدون نظر شورای نگهبان آلت دستش نظر در مورد نتایج این نمایش خیمه شب بازی دهد و اعلام کند که 85% شرکت کننده و 40 میلیون رأی دهنده ی پشتیبان نظام ضد بشری کو دتائی با با 25 میلیون پاسدار گماشته احمدی نژاد رأی دادند و صحه بر کودتای پاسداری گذاشت .

بنا براین کودتا گران پاسدار و لوطی جماران هیچگونه انتظاری به جز پذیرش و تسلیم و اطاعت از سوی رقیب مغلوب را نداشتند . لذا مشخص بود که قاطعانه پاسخ و حشیانه و سر کوبگرانه ی ضد انسانی به معترضان داده خواهد شد تا که رهبران رقیب مغلوب ماست ها را کیسه کنند و جا بزنند . ولی چون اینگونه نشد می بایست که پس از باز داشت های گله ای و شکنجه و اعتراف گیری و تشکیل بی داد گاه های نمایشی و فله ای دنبال می شد که اکنون نه فقط خبر حکم باز داشت کروبی است، بلکه شامل حال خاتمی و موسوی و سایر باز داشت نا شدگان نیز می شود زیرا که حکم دستگیر شان صادر شده است . چونکه دیگر راهی برای کودتا گران نا مشروع و ضد مردم و در بحران محاط شده و در بن بست فرو رفته باقی نمانده است .

ااما رفسنجانی بساز و بفروش به جای اینکه همگام با کروبی و موسوی و خاتمی حرکت می کرد و آماده ی پرداخت هزینه می شد . ولی حفظ موقعیت خود و مصونیت ماندن اطرافیانش در تلاش نقش واسطه گری برآمد چون هوز احساس می کرد که نکند قدرت در اختیار لوطی جماران است ووی مترسک پاسداران فاشیست و تروریست کودتا گر نمی باشد. ولی با این بازی خوش بیانانه فرصت های مناسب به جز روز قدس را از دست داد که اکنون مجبور شده است این چنین اعتراف به بر کناری کند و هدف نهائی کودتا گران پاسدار را بر آورده سازد .

البته که رژیم کود تا گر در مانده بیش از هر زمان دیگر ضعیف و آسیب پذیر شده است . برای اینکه هم نا مشروع و هم ضد مردمی بودنش بدون هر گونه ابهام فاش شده است به ویژه اینکه جامعه در حالت طغیان و انفجاری می باشد که با اینگونه اقدامات ناشی از ترس و فرار به جلو نمی توان مانع از خطر فروپاشی اش شود.

دستورخامنه ای برای بازداشت کروبی
شبکه جنبش راه سبز(جرس): شنیده ها ازمنابع آگاه خبری تهران حاکیست خامنه ای دستور بازداشت کروبی را صادر کرده است.اکبر هاشمی رفسنجانی در دیدار با اعضای مرکز تحقیقات استراتژیک وابسته به مجمع تشخیص مصلحت نظام که ریاست آن را حسن روحانی به عهده دارد با اشاره به جلسه خودش و آیت الله خامنه ای گفته است: من از همه چیز کناره گیری خواهم کرد ،اجازه اقامت نماز جمعه را هم که نمی دهند.اوهمچنین از اینکه همه چیز در اختیار سپاه است و اوضاع توسط نظامیان سپاهی کنترل می شود اظهار نگرانی کرده است.وی در ادامه اشاره کرده که به آیت الله خامنه ای گفته: شما نباید دستور دستگیری مهدی کروبی را صادر می کردید.وی در پایان دیدارش اعلام کرده با ادامه این روند، اوضاع پیچیده تر خواهد شد و پاسخی که آیت الله خامنه ای به او داده تنها سکوت بوده است.

آیا اینگونه اعتراف کردن که در این فیلم و یدئوئی آمده است که از سوی محسن آرمین یکی تهیه شده است که یکی از اعضای اصلی باز داشت نا شده ی ساز مان مجاهدین انقلاب اسلامی می باشد که پیشینیه ی فرماندهی در سپاه پاسداران و عضویت فعال مجلس ششم دارد که نه تکذیب کننده ی سلطانیسم است که در اعتراف بیدادگاه نمایشی و فرمایشی فله ای از سوی سعید حجاریان نفی آن مطرح شد که اکنون تأئید کننده ی مضاعف آن می باشد . همچنانکه که در پایان پذیرش آمادگی مرگ خود را اعلام کرده است که فضای عمیق سرکوب و خفقان و ضرب و شتم و سرکوب و سانسور حاکم شده از سوی کودتا گران پاسدار و لوطی جماران است . زیرا که مرتبط یک سوگلی لوطی جماران و تهیه ی یک گزارش مستند است که پیرامون بازجو وشکنجه گر و قاتل سعید مرتضوی می باشد زیرا که اثبات گر این واقعیت می باشد که آنچه در نامه های افشاگر کروبی به خصوص محور جنایات اتفاق افتاده در باز داشتگاه کهریزک و سیاه چال پاسداران و زندان اوین بازتابداده شده است فقط مشت نمونه از خروار می باشد.

لطفا به ً این ضمیمه شده رجو وبا دقت گوش داده شود که دلیل صدور حکم باز داشت کروبی چیست و چرا یک ریز آخوند های امام جمعه ها و سایرحامیان آدمکشان حرفه ای و کودتا گر فریاد می زنند که چرا سران اغتشاش گران کروبی و موسوی و خاتمی دستگیر نمی شوند؟

فيلم : قاضی مرتضوی کیست؟ و زهرا کاظمی را چگونه کشت؟
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=6496