"نامه ی تهدید و اتهام آمیز احمد توکلی به موسوی و خاتمی"

پس از برگزاری جمعه روز قدس که این روز بطور آشکار تبدیل به تظاهرات اعتراضی گسترده علیه ی کودتا گران نامشروع حاکم شد. احمدتوکلی که نماینده ی رئیس کمیسیون پژوهش استراتژیک ارتجاعی و دکوری و کمدی و انتصابی هشتم است و یک عنصر متزلزل و معلوم الحال و متحجر و فرصت طلبی می باشد که هر گز جایگاه ثابتی نداشته وندارد . زیرا که پیوسته در حال چرخش و نوسان و دگر دیسی با تناقض و هذیان گوئی می باشد. زیرا که عادت دارد خر و خرما را با هم داشته باشد . یعنی اینکه تظاهر و وانمود می کند که هم منتقد دولت نا مشروع می باشد و هم اینکه مدافع لوطی جماران است که نا مشروع تر از پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد . آنهم در شرایطی که سراسر ایران همصدا فریاد مرگ بر دیکتاتو0خامنه ای طنین انداز شده است و مردم ناراضی خواهان تغییرات دمکراتیک در ایران می باشند. وی شیپور را از در گشادش نواخته است . البته وی که همچون رهبران کودتا گران از حضور مردم معترض و فریاد های رادیکال های شان به خصوص شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران در روز قدس و مرگ بر دیکتا تور سخت گزیده و وحشت زده شده است .

بنا براین در چنین شرایطی وی مأموریت یافته است تا که از موضع معلم اخلاق و موعضه نامه ی سرگشاده توبه و اطاعت و باز گشت برای مشروعیت دادن و در خدمت کودتا گران حاکم بودن برای خاتمی و موسوی بنویسد و اینان را متهم و محکوم کند که بنگرید چه کسانی به حمایت شما در روز قدس به صحنه وارد شدند و چگونه فریاد و شعار هائی چون مرگ بر .... سر دادند که مخالف رژیم کودتائی و خمینی شیاد و روز قدس است . در صورتیکه خمینی شیاد روز قدس را روز اسلام نا میده بود؟

البته احمد توکلی همکار نزدیک باند مافیائی غارتگر انگلیسی عسگر اولادی و دانشوی بورسیه ای به دولت فخیمه ی انگلیس است که اکنون بدون آنکه توضیح دهد دلیل حضور گسترده ی مردم نا راضی در صحنه ی اعتراضی برای چیست؟ چرا فریاد علیه حاکمان کودتاگر با مرگ باد سر می دهند؟ یاا ینکه بگوید که چرا 30 سال است که حاکمان با دروغ و عوامفریبی و شیادی و دین فروشی و جنگ افروزی و غارتگری و قتل و جنایت و شکنجه و تجاوز دین را تبدیل به ابزار قدرت و ثروت و خفقان و سانسور و حذف دگر اندیشان کرده اند که اکنون نتیجه ی این سیاست منجر به حضور اعتراضی مردم ایران شده است که با سپری شدن تجربه ی 30 ساله به خصوص آزمون خیمه شب بازی 22 خرداد که تبدیل به کودتا با تقلبات گسترده شد و برای رئیس جمهوری کردن احمدی نژاد دست به فجایع و جنایات ضد انسانی زده شده است . مردم ناراضی هم از هر فرصتی که کسب می کنند مطالبات و خواست شان را با شعار و فریاد های شان بیان می کنند . به و یژه اینکه مردم کروبی و موسوی و خاتمی را با فشار پرزور از پائین وادار به روی صحنه کرده ند به این امید که برای تغییرات دمکراتیک در ایران مسیر مسالمت آمیز و نه قهر آمیز پیموده شود .

ولی ااحمد توکلی پس از اعتراف به شکست نامه نگاری و عریضه نویسی به کروبی با خاک پاشین بر چشمان مردم آگاه و هشیار شده ی ناراضی اکنون مأموریت یافته است تا با تنظیم نامه ی سفارشی سر گشاده به موسوی و خاتمی تلاش مذبوحانه کند به نیت اینکه از طریق این نامه ی سر گشاده به موسوی و خاتمی و متهم کردن شان به معارضه با خمینی شیاد و انقلاب ملا و پاسدار خور شده پیام منحرف کننده به اینان منتقل کند دهد تا شاید اعتراضات مردم ناراضی و خشمگین را مهار شود. غافل از آنکه اینگونه نامه ی سرگشاده ی تهدید و اتهامی تنظیم و منتشر کردن نوعی اعتراف آشکار وحشت از عواقب رژیم کودتائی و عدم تضمین به بقایش می باشد.

بهر حال بخش هائی از این نامه که در خبر گزاری پاسداران فارس مورخ 29 شهریور باز تاب داده شد با لینک کامل ضمیمه شده ی این نامه ی سرگشاده این چنین است:

هو شنگ – بهداد

29 شهریور ماه 1388

نامه سرگشاده احمدتوكلي به موسوي و خاتميمعارضه خيانت به امام و انقلاب است؛ تصميم به بازگشت بگيريدخبرگزاري فارس: احمد توكلي در نامه سرگشاده اي خطاب به موسوي و خاتمي اعلام كرد: گويا مي‌خواهيد حاكميت را به برخورد با خود بكشانيد. ترديدي نيست كه معارضه چيزي جز خيانت به امام، انقلاب، اسلام، مردم و ايران نيست. تصميم به بازگشت بگيريد

بسمه تعالي