روزنامه ی کیهان دوشنبه 16 شهریور ماه سال 1388
نقد و بررسی " انتخابي براي غرب " (يادداشت روز)
"قلم زن یادداشت یادداشت روز نویس هوار زده که هیچ تهدید و موانعی قادر به توقف پروژه ی هسته ای نیست"
پس از اینکه با تیتر درشت گزارش تحلیل نسخه سیا برای موسوی در صحفه ی اول ورق پاره ی کیهان بازتاب داده شد. همچنین در ستون گفت و شنود هم هشابه ی همین عنوان دنبال شده است که نشان از همآهنگ سرچشمه و منشأ توطئه مشترک می دهد . اکنون نیز قلم بر دست یادداشت وز نویس ورق پاره ی کیهان در یادداشت روز خود پیرامون دفاع از پروژه ی هسته ای مدعی شده است که رسانه ها و مقام های غربی چون آگهی از معنای درست آمادگی مسئولین هسته ای رژیم تروریستی کودتائی و محتوای ارائه ی بسته ی جدید به گروه 6 ندارند . چونکه اینان از درک این موضوع شناخت عملکرد و خواست و اهداف حاکمان تهران عاجز مانده اند. برای همین نمی دانند که پرونده ی هسته ای دیگر وجود ندارد . زیرا که با توافق مدالیته انجام شده با آژانس در سال 2007 دیگر چیزی به نام پرونده ی هسته ای باقی نمانده است .
البته قلم بر دست یادداشت روز نویس از یک جهت راست می گوید زیرا که پاسدار ترکشی و موجی جنگ خانمان بر انداز ایرن و عراق سعید جلیلی کاره ای نمی باشد جز اینکه نقش فلش و جهت نشان دادن را دارد . به خصوص اینکه اکنون رژیم نا مشروع کودتائی ضد بشری دچار بحران و در بست فرورفتن می باشد . زیرا که کودتای تقلباتی 22 خرداد منتهی به حذف رقیب مغلوب و منجر به قدرت گیری پاسداران و بسیجیان شده است . بنابراین بدلیل تسلط کامل پاسداران و زائده اش بسیجیان که بر تأسیسات هسته ای و پیگیری اهداف نظامی اش دارند. لذا جارچی پاسداران کودتاگر در ورق پاره ی کیهان در دفاع کردن از اهداف پروژه ی هسته ای اعتراف کرده است که از ابتدای شروع پنهانی این پروژه تا کنون دسترسی به سلاح هسته ای هدف و خواست پاسداران بوده که حال این آرزو به نام ایران جازده شده و در موردش چنین گفته شده است:
"ايران هسته اي واقعيت مسلمي است كه ايران براي تثبيت آن نيازي به اجازه گرفتن از غربي ها ندارد همچنانكه روزي كه وارد اين مسير مي شد از كسي اجازه نگرفت. تمامي راه هاي بازداشتن ايران از توسعه فناوري هسته اي امتحان شده و يكي يكي به بن بست رسيده است"
در دنباله یادداشت روز نویس مدافع پروژه ی هسته ای برای اینکه ثابت کند که هدف پروژه ی هسته ای از اول تا حال نظامی بوده است. برای همین افزوده است که هیچگونه اقدامی نه اینکه مانع از تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای نمی شود ، بلکه در صورت هر گونه اقدام تحریم یا تهاجم دیوانه ی نظامی اینگونه موجب شتاب دادن تلش برای دسترسی به سلاح هسته ای خواهد شد :
"نه تحريم و حمله نظامي گزينه هايي براي بازداشتن ايران از تبديل شدن به يك قدرت هسته اي نيستند؛ تحريم عملاً امكانپذير نيست و حمله نظامي هم حتي اگر ديوانه اي براي اجراي آن پيدا شود، روند هسته اي ايران را شتاب مي دهد بدون اينكه قادر به اخلال در آن باشد. ايران اكنون به خوبي مي داند كه با چه موقعيتي وارد مذاكرات خواهد شد. غرب در حالي وارد گفت وگو مي شود كه چاره اي جز گفت وگو براي آن باقي نمانده است. اين موضوع قطعي است كه اگر غربي ها مي توانستند به روش هاي غيرمذاكراتي موضوع را حل كنند هرگز خفت التماس به ايران براي مذاكره را بر خود هموار نمي كردند. به طور طبيعي در هر گفت وگويي در آينده اين موضوع مدنظر خواهد بود كه گزينه هاي روي ميز غرب، «واقعاً» به يك گزينه يعني مذاكره تقليل پيدا كرده و بقيه گزينه ها فقط در فضاي رسانه اي به حيات خود ادامه مي دهند بي آنكه حقيقتي داشته باشند. مهم تر از اين، نظام جمهوري اسلامي اكنون داراي يك سرمايه اجتماعي 40 ميليوني و دولت ايران برخوردار از حمايت 80 درصدي مردم است. احمدي نژاد در حالي رئيس جمهور ايران شد كه غربي ها همه سرمايه داخلي و خارجي خود را براي جلوگيري از تكرار دولت او به كار گرفته بودند"
فراموش نشود که اینگونه لغز خوانی و هذیان گوئی های مغرورانه و از موضع ضعف قدرت نمائی کردن قلم زن یادداشت روز نویس حاصل و دستأورد دو پارامتر است که یکی مر بوط به 30 سال سیاست شتر گاو پلنگی امور خارجه ی آمریکا می باشد که پیرامون رژیم تروریستی و ضد بشری کودتائی حاکم برایران دنبال شده که دربست در کنترل لابی های آمریکائی و ایرانی اش می باشد که این سیاست دربست به نفع حاکمان ایران و کمک بقای ننگین اش بوده است . البته ادامه ی این سیاست گفته می شود که تلاش می شود طوری بر نامه ریزی شود که در یک لحظه ی سخنرانی یا نشیت عمومی آینده در مجمع عمومی سازمان اوباما و قذافی و پاسدار احمدی نژاد با هم دیگر رو برو شوند تا شاید پوز یا نیش خندی و دست بلند کردن ها همچون چشمک زدن کلینتون و خاتمی خبر ساز تحلیل و گزارشات خبری بعدی باشد . دیگر نتیجه ی سیاست خائنانه و مماشات گرایانه تجارت خون و نفت مذاکرات هسته ای غرب می باشد که با سیاست فرصت سوزی کردن فقط زمان برای ادامه ی پیشترفت پروژه ی هسته ای رژیم کودتائی فراهم کرده است .
در خاتمه اینکه مشتی ادعای دروغ با وارونه و هذیان گوئی که از سوی پاسدار قلم زن یادداشت روز نویس همکار سرباز جو شریعتمداری ردیف شده است ناشی از اثبات انکار و تکذیب شده هاست که بوضوح نشان می دهد رژیم کودتائی نامشروع و متزلزل فروفته در بحران وقرار گرفته در بن بست چگونه از وحشت و نگرانی قیام و خیزش مردم ناراضی و خشمگین مجبور است که دروغگوئی کند و قلم زنان به خدمت گرفته شده اش باید رله و تکرار کننده ی دروغ کذائی لوطی جماران و پاسداران کودتاگر باشند که مدعی شدند 85 % جمعیت کشور در خیمه شب بازی 22 خرداد شرکت کرد و 40 میلیون رأی داد تا بهمت کودتا و تقبات گسترده پاسدار احمدی نژاد رئیس جمهور شود . تا سپس از موضع قدرت از پروژه ی هسته ای و اهدافش در مذاکرات هسته ای دفاع کند . همچنین اذعان شود که غرب دیگر چیزی برای روی میز مذاکره و فشار آوردن ندارد. اگر اینگونه ادعای مضحک نشود . باید که پاسدار هذیان و وارونه گوی اعتراف کند که وارونه و هذیان گوئی می کند و اذعان به این واقعیت کند که اگر رژیم نا مشروع و ضد مردمی 40 میلیون رأی دهنده حامی و پشتیبان دارد پس چه نیازی به کودتا کردن علیه ی رقیب مغلوب داشت ؟ یا اینکه چرا دست به اقدامات گسترده ی جنایت آمیز علیه ی معترضان توی خیابان و باز داشتگاه و سیاه چال هایش زد که خود یک سند جنایت علیه ی بشریت می باشد؟ اما پیام اینگونه یادداشت روز به مخاطب غربی اش مشخص است که حاصل سیاست مماشات خائنانه ی مذاکرات هسته ای است که تابع سیاست تجارت خون و نفت و پایمال کردن حقوق بشر در ایران می باشد که منجر به ادامه ی پروژه ی هسته ای ونه وقف آن شده است و بدون شک با ادامه ی این سیاست دور نیست زمانی که پاسدران کودتا گر اعلام کنند که صاحب سلاح هسته ای یا بمب اتمی شده اند.
هوشنگ – بهداد
روزنامه ی کیهان دوشنبه 16 شهریور ماه سال 1388
http://www.kayhannews.ir/880616/2.htm#other200