روز نامه ی کیهان پنجشنبه 2 مهر ماه سال 1388
نقد و بررسی " ديپلماسي مجنون ! " (يادداشت روز)
"ا عتراف به سیاست تر مز بریده ی جنون وار غیر قابل مهار خارجی صدور تررویسم و ارتجاع به برون مرز"
گفته می شود از کوزه همان برون تراود که در اوست . اکنون مگر با طنین انداز شدن فریاد مرگ بر دیکتاتور در سراسر ایران که روز تظاهرات قدس هم تبدیل به این فریاد شده است . بطوریکه به جای فریاد علیه ی اسرائیل مبدل به ابراز و بیان اعتراضی مردم ناراضی علیه ی حاکمان کودتا گر و نا مشروع و دین فروش و جنگ افروز شده است که به معنی بیان این واقعیت است که ترفند سوء استفاده ی تا کتیکی و فرصت طلبانه از نام و مبارزه مردم فلسطین لو رفته است و پس از 30 سال دیگراز سوی مردم آگاه شده و ناراضی بر ضد خودش بکار برده می شود . در حقیقت اینگونه فریاد مرگ بر دیکتاتور در چنین روزی زدن، لو رفتن و نخ نما و افشا شدن شگرد سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های همجوار و منطقه است .
بنا براین طبیعی است که از اینگونه سیاست واکنشی دیوانه حاکمان کودتا گر نمی توان انتظاری جز اعتراف دیپلماسی مجنون داشت که بصورت فرافکنی ی با شیوه ی پاک کردن صورت مسئله از سوی قلم بر دست یادداشت روز نویس بیان شده است . به خصوص اینکه اکنون پاسداران برای حذف کامل رقیب و یک دست کردن رژیم نا مشروع کودتائی و انحصاری کردن قدرت دست به کودتا زده اند و مشتی شیفه ی قدرت و عاشق انباشت ثروت بقدرت خزیده جنون وار دست به سرکوب و شبیخون و جنایت می زنند و هر گونه اعمال ضد بشری را که می خواهند بدون هیچگونه واهمه و پیگیری نه نسبت به مخالفان و معترضان و دگر اندیشان در باز داشتگاه و سیاه چال ها اعمال می کنند ، بلکه بدتر توهین و اهانت و اتهامات ها را نیز نثار رقیب مغلوب می کنند.
بهر حال اکنون که نشست سالیانه سازمان ملل بر گزار شده است و پاسدار گماشته احمدی نژاد با هیئت همراه خود با هواپیمای مسافری سوپر لوکسی سفر به آمریکا کرد که پایان دوره ی خاتمی خریداری شد که هم انتقاد به خاتمی شد که چرا آن را خرید. هم اینکه تأکید شد که با آن هر گز سفر نخواهد شد ؟ چون دولت ادعای کمدی ساده زیست بودن داشت که سفر کردن با این هواپیما لوکس و تشریفاتی با همدیگرهمخوانی ندارد . بهر حال از سوی دست اندر کاران رژیم کودتا گران به خصوص شهر وند آمریکائی حمید مو لانا مشاور ویژه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد بر نامه ریزی شد با تا با حضور پاسداراحمدی نژاد و سفر با این هواپیمای لوکس همچون سال های گذشته با گریز به صحرای کربلا زدن ادعای نورانی شدن و صدور عدالت مهر ورزانه با دانش بومی هسته ای به بندگان خدا در سراسر جهان را داشت و وعده اش را داد و تأکید بر انحلال سازمان ملل متحد و تشکیل سازمان ملل دیگر بدون حضور نماایندگان آمریکا و اسرائیل و انگلیس را داد . امسال نیز باز هم روضه ی علیه ی اسرائیل و در دفاع از فلسطین خواند . آنگونه که اینگونه روضه خوانی ومخ زنی کردن و حاشیه رفتن و خارج از موضع و زیادی از وقت تعیین شده لغز خوانی بی ربط نمود لذا موجب شد تا که نمایندگان برخی از کشور های عضو سازمان ملل موقع روضه خوانی این پاسدار گماشته احمدی نژاد به عنوان اعتراض سالن سخنرانی را ترک کنند.
البته پیگیری این سیاست دشمنی و علیه ی اسرائیل و آمریکا موضع گیری کردن ادامه ی همان سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز و کارشکنی و دشمنی کردن با روند مذاکرات صلح خاور میانه است که لوطی جماران در خطبه ی نماز عید فطر سال گذشته رهبران کشور های عربی را تهدید به عدم حضور در کنفرانس صلح خاورمیانه در آنا پولیس کرد. نا گفته نماند آنسوی معادله سیاست جنگ افروزی و بحران آفرینی و نا آرام سازی و بی ثبات کردن منطقه ی خاور میانه است که دو مورد تلاش برای بر پائی جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان و جنگ 22 روزه ی حماس با اسرائیل است که از سوی سپاه فاشیستی تروریستی پاسداران طراحی شد که پس از وقوع آن بطور زنجیره ای بعنوان امتیاز و باج گیری و قدرت نمائی علیه ی آمریکا و اسرائیل و چانه زنی مذاکرات هسته ای استفاده شده است.
در خاتمه اینکه اکنون که سیاست صدور ارتجاع و ترویسم به برون مرز لو رفته است. همچنین سخنرانی پاسدار گماشته احمدی نژاد در سازمان ملل اثبات بر عدم اصلاح و تغییر نا پذیر بودن رژیم کودتائی می کند. ضمن اینکه پس از کودتای پاسداری 22 خرداد و سر کوبگری و حشیانه ای که در داخل کشور علنی و عریان شده است که دیگر نه خبری از ادعای اصلاح طلبی و تغییر از درون هر نیست . چونکه هرگز این رژیم وحشی و قرون وسطائی نه اینکه رفرم پذیر نمی باشد ، بلکه حتی از سوی کودتا گران حاکم رهبران مدعیان اصلاح طلبی نیز تحمل نمی شوند . از طرف دیگر سر و سوزنی از تلاش دسترسی به سلاح هسته ای از سوی کودتا گران در چشم انداز نه اینکه و جود ندارد ، بلکه بر سیاست دشمنی و مخالفت کردن با روند مذاکرات صلح خاور میانه افزوده شده است. زیرا که این سیاست پشتوانه و چاشنی باجگیری اهداف پروژه ی هسته است . بنابراین ادامه ی این سیاست بمنزل ی شکست کامل سیاست خائنانه و مماشات گرایانه ی مذاکرات هسته ای با پیشبرد سیاست تجارت و خون و نفت می باشد که اکنون می بایست از سوی غرب اعلام پایان پذیری براین سیاست پلید و کیف زده شود و در مقابل از فعالیت و مبارزه ی مردم ایرن برای تغییرات دمکراتیک درا یران حمایت و جایگزین سیاست آزمون و شکست خورده ی چندین ساله ی مذاکرات غرب با رژیم کودتائی نا مشروع شود.
هوشنگ � بهداد

http://www.kayhannews.ir/880702/2.htmپنجشنبه 2 مهر ماه سال 1388