روزنامه ی کیهان 26 شهریور ماه سال 1388

سقوط (گفت و شنود)

گفت : چون عقل نداره، هواپیما داشت می کرد سقوط

همه مسافران نگران بودند از رفتن هواپیما به برهوت

یکی داشت ساندویج می خورد ، از وی کردند سئوا ل

تو نگران نیستی از سقوط هواپیما ، اما این بی خیا ل

جواب داد بمن چه ، مگر هواپیما هست مال بابای من

تا نا راحت از سقوط آن باشم چون هست از آن دشمن

گفت: امسال براي اولين بار طي 30 سال گذشته صهيونيست ها از عده اي خواسته اند تا در راهپيمايي روز قدس شركت كنند.
گفتم: «كدوم اتاق روشن تره، اون بيخي»! مگر چنين چيزي ممكن است؟! آخر، تظاهرات روز قدس براي نابودي اسرائيل است و هفت پشت صهيونيست ها هم از آن وحشت دارند.
گفت: مرد حسابي! صهيونيست ها از هواداران موسوي و كروبي خواسته اند براي برهم زدن تظاهرات روز قدس در راهپيمايي حاضر شوند و شعارهاي انحرافي بدهند!
گفتم: ولي توده هاي عظيم مردم، سال هاست منتظرند تا مستقيماً با عوامل اسرائيل روبرو شوند و از اين جرثومه هاي فساد و تباهي و عوامل داخلي آنها انتقام بگيرند.
گفت: با اين حساب چرا اسرائيلي ها عوامل داخلي خودشان را به خطر مي اندازند؟
گفتم: كسي كه به آخر خط مي رسه به سيم آخر هم مي زنه.
گفت: ولي به ضرر خود رژيم صهيونيستي هم ميشه.
گفتم: عقل نداره كه... هواپيما داشت سقوط مي كرد و همه مسافرها نگران بودند اما يكي راحت ساندويچ مي خورد. از او پرسيدند، تو نگران نيستي؟ جواب داد؛ به من چه مگه هواپيما مال باباي منه كه ناراحت باشم!!

گفت : دوباره این مرتیکه پاسدار هالو

این شکنجه گر بد نام منفور و سربازجو

به شیوه وارونه و هجو گوئی کرده گفتگو

مدعی شده که دسته خود می برد چاقو

گفتم : مگر این معتاد روانی چه دسته گل داده بر آب؟

چگونه هذیان گوئی نموده،بر عکس تعبیر کرده خواب

گفت : پیرامون روز قدس و راهپیمائی

نقل قول از اسرائیل کرده این هر جائی

پس از سپری شدن نمایش کمدی 30 سال

کنون کشف نموده این پادوی دزدان بیت المال

با هنر بازجوئی و تحریف گری وی بدهد تحلیل

درخواست حضوررراهپیمائی روز قدس کرده اسرائیل

گفته تا حامیان خاتمی و موسوی در آن کنند شرکت

در راهپیمائی علیه اسرائیل داشته باشند مشارکت

تا با سردادن شعار های انحرافی مرگ بر دیکتاتور

توانند کند کنند سرعت نا بودی اسرائیل را مو تور

غافل از آنند که قمه کشان در خدمت حکومت

منتظرند تا بدون هیچگونه مانع و مزاحمت

با روش تجربه ی جنگ خانمان براندز نعمت

بسیار ساده و بدون هیچ درد سر و زحمت

با چماقداران جانی رژیم کودتائی بی آبرو

در صحنه با عوامل اسرائیل ، شوند روبرو

تا به اسرایل و عوامل داخلی اش دهند پیام

همچون باز داشتگاه کهریزک می گیرند انتقام

گفتم : پس با این حساب بهانه است فلسطین

چون لوطی جماران رهبر رژیم کودتائی ننگین

بادفاع تاکتیکی از فلسطین خود کرده شیرین

بسیج کرده چماقدار و بسیج و بازجویان اوین

تادر دفاع ازکودتا گران حاکم وعلیه رقیب مغلوب

معترضان مرگ بر دیکتاتور گوی را کنند سرکوب

همچنین بگوچرا طراحان رژیم کودتائی جنا یتکار؟

رفسنجانی را در روز قدس کرده اند بر کنار

چون کودتاگران از حضور مردم شده اند نگران

تلاش کرده اند کنترل کنند روز قدس را پاسداران

گفت : به سیم آخر زده اسرائیل و حامیانش

نمی دانندبه ضرر خودشانست و اطرافیانش

گفتم : مگر موسوی نخست وزیر و خاتمی، نبود رئیس جمهور؟

چرابا فریاد نابود اسرائیل، اینان اسرائیلی کرده سربازجو منفور؟

گفت : چون عقل نداره، هواپیما داشت می کرد سقوط

همه مسافران نگران بودند از رفتن هواپیما به برهوت

یکی داشت ساندویج می خورد ، از وی کردند سئوا ل

تو نگران نیستی از سقوط هواپیما ، اما این بی خیا ل

جواب داد بمن چه ، مگر هواپیما هست مال بابای من

تا نا راحت از سقوط آن باشم چون هست از آن دشمن