" مگر کوسه و ریش پهن می شود؟"

نظر سنجی ارائه و باز تاب داده شده در ورق پاره ی کیهان مورخ 30 شهریور گذشته از تناقضات آشکار ارقام که وجود دارد. اما برای افشا کردن مچ نظر سنج دروغ پرداز پاسداران کودتا گر وارونه گو پرسش است که اگر چنانچه این ادعای نظر سنجی تنظیم و سرهم بندی شده واقعیت دارد پس این 83% حامیان رژیم کودتاگر روز قدس کجا بودند و چرا تعدادشان نسبت به مخالفان فریاد زن مرگ بر دیکتا تور اینقدر کمتر بود ؟ از سوی دیگر اگر این نظر سنجی تداعی کننده ضرب المثل گنجشک و منار نمی باشد پس این سر کوبگری ها و ضرب و شتم و کشتن ها و مجروح کردن ها و باز داشت و شکنجه های جسمی و تجاوزات جنسی و اعتراف گیری ها و نمایش بیداد گاه های فله ای اعتراف گیری تلو یزیونی سفارشی نمایش برای چیست؟ بد تر اینکه چرا با روش بازجوئی و اتهام وخود زنی موسوی نخست وزیر دوران جنگ و خاتمی رئیس جمهور مدعی اصلاح طلبی و کروبی دو دوره رئیس مجلس ارتجاع متهم به خیانت و جنایت و همکار و همگام و جاسوس اسرائیل و آمریکا متهم شده اند ؟ در نهایت اینکه چرا به ادامه اینگونه فضا سازی و سانسور و خفقان و سرکوب گری در جامعه پایان داده نمی شود و در مقابل برای اثبات صحت و سقم این ادعا یک همه پرسی آزاد در ایران بر گزار نمی شود تا رسوا شود هر که در او غش باشد؟ بالاخره مگر کوسه و ریش پهن می شود.

کیهان 30 شهر یور ماه سال 1388
بر اساس نتايج يك نظرسنجي 83 درصد ايرانيان به نتايج انتخابات رياست جمهوري اعتماد دارند


بر
اساس نتايج نظرسنجي يكي از مراكز نظر سنجي معتبر جهاني، 83 درصد مردم ايران اعلام كردند كه به نتايج انتخابات رياست جمهوري كه منجر به انتخاب مجدد محمود احمدي نژاد شد، اعتماد دارند.
به گزارش خبرگزاري فرانسه، مركز نظرسنجي ورلد پابليك آپينين (
World Public Opinion) در يك نظر سنجي كه از مردم ايران انجام داده است، اعلام كرد كه 83 درصد ايرانيان به نتايج انتخابات رياست جمهوري ايران كه به انتخاب مجدد «محمود احمدي نژاد » منتهي شد، اعتماد دارند ، البته 62 درصد اعلام كردند كه اطمينان بسيار زيادي به نتايج اعلام شده دارند.
نظرسنجي اين مركز از يكهزار و 3 شهروند ايراني صورت پذيرفته است.
ورلد پابليك آپينين مدعي است كه در اين نظر سنجي 63درصد پاسخ دهندگان خواستار از سرگرفته شدن روابط ديپلماتيك با آمريكا شده اند. از اين تعداد 18درصد از برقراري مجدد رابطه با آمريكا به شدت حمايت كردند و 27درصد نيز مخالفت خود را براي برقراري ارتباط با آمريكا اعلام كردند.
همچنين 60درصد شركت كنندگان در اين نظر سنجي از مذاكرات كامل و بدون پيش شرط واشنگتن و تهران حمايت و 30درصد نيز با اين مذاكرات مخالفت كردند.
در اين نظر سنجي فقط 25 درصد مردم ايران اعتقاد دارند كه «باراك اوباما » رئيس جمهور آمريكا به اسلام احترام مي گذارد و 59 درصد چنين نظري نداشتند.
طي نظر سنجي اين موسسه 71 درصد از مردم ايران معتقدند كه اوباما براي اداره امور جهاني اقدامات صحيحي انجام نمي دهد.
اين نظر سنجي نشان مي دهد 77درصد ايرانيان ديدگاه مساعدي نسبت به دولت آمريكا ندارند و از اين تعداد 69درصد به شدت ديدگاه نامساعدي به دولت آمريكا دارند.
اين نظر سنجي تلفني كه توسط يك پرسشگر فارسي زبان صورت پذيرفته بين روزهاي 27 آگوست تا 10 سپتامبر ]5 شهريور تا 19 شهريور[ و با ضريب خطاي 1/3درصد صورت پذيرفته است