" سایت مدافع پاسدار احمدی نژاد ثابت کرده که چرا آدم کر دو بار می خندد؟! "

گفته می شود که آدم کر در محفلی که موضوع یا طنزی خنده دار گفته می شود و حاضرین می خندند وی دو بار می خندد. چون یکبار به خنده ی دیگران می خندد و بار دیگر وقتی متوجه می شود که دلیل خنده ی دیگران چه بوده است شروع به خندیدن می کند. اکنون داستان گماشته پاسدار احمدی نژاد بی ترمز و دنده عقب کنده است که سکان دار قطار هسته ای است که سخنرانی های تاریخی اش در سازمان ملل چون حالت کمیک و تراژدیک دارد که موجب نزاح مضاعف شوندگان وهم آزارشان می شود . البته جالب است که چه زود حامیانش فراموش کرده اند که چگونه وی با حمل نیمه سوز نورانی شده عازم مقر سازمان ملل شد و برای انتقال عدالت با دانش هسته ای بومی به بندگان خدا در سراسر جهانهنگام رو خوانی کردن نطق خود مشاهده کرد که نمایندگان آنگونه با چشمان باز به خواب عمیق فرو رفته و بی هوش شده بودند که حتی قادر نبودند تا که حتی مژه های چشمان خود شان را بر هم بزنند . حال بماند تا گندش در آمد و تکذیب کرد و با منفجر کردن هواپیمای مسافری خبر نگاران و فیلم و صدا بر داران صدا و سیما که عازم مأموریت مانور نظامی پاسداران در زاهدان بودند از اینان به خاطر فیلم برداری پنهانی کردن هنگام گزارش نورانی دادن به آخوند هفت خط جوادی آملی در قم انتقام گرفت . البته سال بعد پس در سخنرانی خود در سازمان ملل از انحلال ساز مان ملل گفت و پیشنهاد تأسیس و بنای ساز مان ملل جدید داد مشروط بر اینکه در آن نمایندگان آمریکا و انگلیس و اسرائیل حضور نداشته باشند و رژیم کودتائی هم حق وتوی اتمی داشته باشد .

سپس در دنباله در سال بعد پاسدار گماشته احمدی نژاد بر ای رفع بحران اقتصادی و تورم ما لی جهانی صدور فرهنگ و اقتصاد بسیجی به جهان را برای درمان و مداوای این مشکل پیشنهاد داد و تأکید بر تغییر مدیریت ساختار بزودی جهان کرد . اکنون نیز با بی خیال شدن مسائل داخل کشور و موضوع کودتای پاسداری و تقلباتی � انتصاباتی و سر دادن فریاد های اعتراضی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و احمدی نژاد و اصرار بر استعفای دولت کودتا نمودن از سوی معترضان ناراضی، وبا نادیده گرفتن تجاوز و شکنجه ی باز داشت شد گان معترض در بازداشتگاه کهریزک و مشکوک دانستن ربودن و تجاوز نمودن و آتش زدن ترانه موسوی و کشته شدن ندا آق سلطان و برای پاسخ دادن یا از یک زن محجبه مصری کشته شده در آلمان گفتن یا پا فشاری کردن اینکه چاوز هم در ونزوئلا مشابه همین پرونده ی ساختگی و مشکوک ندا دارد . در عوض با آویزان شدن به فلسطین و اشک تمساح ریختن برای شان و دشمنی با اسرائیل کردن که این ترمز بریده ی دنده عقب کنده غیر قابل مهار و کنترل 3 برابر بیش از زمان تعیین شده مخ زنی و وراجی و روضه خوانی کرد تا که پاسدار گماشته احمدی نژاد نمایندگان حاضر در سالن سخنرانی سزمان ملل که اشتباهی با مسجد گرفته شده ، پا منبری ها را یکی یکی از پای منبر خود فراری داد. ولی اکنون سایت مدافع دولت نا مشروع و رئیس جمهور تقلبی و قلابی مدعی شده است که دلیل خالی شدن سالن سخنرانی سازمان ملل بدیل روده درازی 90 دقیقه ای معمر قذافی رئیس جمهور لیبی بوده است . البته بدون توضیح اینکه چرا هنگام سخنرانی دیگران اعتراضی نشد و سالن سخنرانی را ترک نکردند؟

بهر حال اکنون ستون جهت اطلاع ورق پاره ی جمهوری اسلامی مورخ 7 مهر پیرامون توجیکاری ترک سالن موقع سخنرانی پاسدار احمدی نژاد در سازمان ملل که با پاک کردن صورت مسئله آدرس غلط داده شدهh ین چنین به سبک واعظ غیر معتتظ نقل قول کرده است
.
هوشنگ - بهداد
سه شنبه 7 مهر ماه سال 1388