روز نامه ی جمهوری اسلامی شنبه 21 شهر یور ماه سال 1388
نقد و بررسی سر مقاله " زير ذره بين هستيم"

"افسوس خوردن از باد رفتن فرصت و سرمایه ها و نگرانی از شکاف عمیق و صف آرائی جناح های در گیر قدرت و ثروت در برابر همدیگر "

درست است که مقاله نویس اعتراف کرده است که میان بازی جنگ قدرت وثروت میان جناح کود تاگر غالب باجناح مغلوب دوم خردادی که پیروز وبرنده ای و جود نداشته است زیرا که به دلیل اتفاقاتی گه قبل و پس از بر گزاری نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد رخ داده شد وی اذعان کرده که جز خسارت برای رژیم کود تا گر ضد انسانی، بر نده ای دیگر در بر نداشته است . البته می بایست افزود درست است که طبق اعتراف مقاله نویس میان دو جناح غالب و مغلوب برنده ای وجود نداشته است . همچنین از طرف دیگر انکار شدنی نیست که هزینه ی بس سنگینی به مردم معترض و نا راضی ایرانی وارد شده است. اما از سوی دیگر موجب توهم زدائی هم شده است.

بنابراین به جرأت می توان گفت که بر نده نهائی هم همیهنمان آزادیخواه می باشند که خواهان تغییرات دمکراتیک در ایران هستند. برای اینکه ماهیت 30 سال پنهانکاری و تکذیب و کتمان کردن ها اکنون و اقعیات چنان شفاف وبعینه ثابت شده است که این رژیم کودتائی و تر وریستی و قرون و سطائی هر گز اصلاح و تغییر پذیر شدنی نمی باشد. زیرا که 30اکنون به همه سیاست حقه بازی و نیرنگ و فریبکاری 30 ساله پایان داده شده است که بطور سیستماتیک با دین فروشی و عوامفروشی و شیاد گری و و سیله و ابزاری کردن دین با دروغگوئی و هذیان و وازرونه گوئی همراه بوده است و حاکمان غارتگر و شیاد توانسته اند به بقای ننگین اشان ادامه دهند که اکنون همه ی این تر فند و شگرد ها لو رفته و تابلو وبی ارزش شده است . چونکه پاسخش با فریاد مرگ بر دیتاتور و خامنه ای و احمدی نژاد توی خیابان ها داده می شود.

بهر حال مقاله نویس پس از بررسی کردن شرایط و فرصت های بر باد رفته ی نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد که مدعی است اگر چنانچه نتایج بطور و اقعی اعلام می شد می توانست کام همگان را شیرین کند . ولی چون این نتیجه نمی توانست مورد خوشآیند با ند های مافیائی شیفته قدرت و عاشق انباشت ثروت باشد. بنا براین تصمیم گرفتند تا میز بازی را باکودتا و تقلب و سرکوب به نفع خودشان بر هم زنند و با حذف کردن رقیب شرایط را به نفع خود رقم زنند که حاصل تلاش این کودتا ی رقیب غالب را مقاله نویس سو نامی بد رفتاری نامیده و تأسف خودش از این کنش و واکنش های طرفین دعوا پس از بر گزاری نمایش خیمه شب بازی انتصباتی 22 خرداد و عوارض جانبی اش را به سو نامی های بد رفتاری و بد اخلاقی عمیق تشبیه و نامیده است و این چنین بقول خودش موجب دغدغه ی عمیق شده را بیان ترسیم و کرده است:

"متاسفانه كش و واكش هاي پس از انتخابات و سونامي هاي رفتاري و اخلاقي آن آنچنان در كشور عميق و ادامه دار شده كه دغدغه هاي بسياري را درباره حفظ آرمانهاي انقلاب و رسالتهاي جهاني آن در داخل و خارج كشور در ميان دلسوزان انقلاب ايجاد كرده است . صف آرايي نيروها و سرمايه هاي انقلاب در مقابل همديگر خوف يك تنش فرسايشي را دامن زده و رفته رفته اختلاف ها را به شكاف هاي اجتماعي و سياسي مشكل ساز تبديل مي كند "

فراموش نشود که رژیم تروریستی قرون وسطائی کودتائی نا مشروع ونامتعارف است و تعلق به این زمان ندارد . برای اینکه گذشته از اینکه اعمال و رفتار و بینش و تفکرش ساز گاری با جهان مدرن و متمدن کنونی ندارد ، بلکه ادا و اطوار های کمدی اش با هذیان ووارونه گوئی و ابداع و اختراغ و تغییر دادن لغات و تبدیل کردن کلمات بهمدیگر وتعویض کردن معانی و کار بردشان آنگونه که خود می خواهد وبه آن نیاز مند می باشد مزید بر علت و سبب تمسخر شده که بیانگر واقعیت اصلاح و تغییر نا پذیر بودنش شده است . بطور مثال افشا و بی آبرو شدن با تهدید کردن هم دیگر در مناظره ی ریاست جمهوری تلویزیونی که در حقیقت به محاکمه کشانیدن عملکرد 30 ساله ی رژیم تروریستی کودتائی راه برد . سپس با تقلبات گسترده و جا به جائی نامزدان ریاست جمهوری در هم آمیخته و تنیده شد آنگاه پیآمد های گسترده ی اعتراضات عمومی را بهمراه داشت که در ادامه با ضرب و شتم و کشتن و مجروح نمودن و باز داشت گسترده معترضان منجر شد که در دنباله به شکنجه و اعتراف گیری و تشکیل بیدادگاه های نمایشی و فرمایشی فله ای منتهی شد و اکنون در ادامه ی قرار است به دستگیری رهبران رقیب مغلوب ختم شود .

در خاتمه اینکه با وجود اینکه بر خلاف تکذیب و انکار کردن شکنجه و اعمال تزریق و باتوم و ... پس از باز داشت ها که به عنوان تجاوزات جنسی و شکنجه های جسمی در باز داشتگاه کهریزک به وقوع پیوست و انجام شد. اما بلیل انتشار نامه های افشاگر کروبی که از این جنایات و تجاوزات ضد انسانی اتفاق افتاده روشنگری. بالاخره پس از بازی موش و گربه ی تکذیب و انکار کردن نا چاراً بخشی از اعترافات صحنه های جنایات ا عمال شده در باز داشتگاه کهریزک از تلویزیون پخش و تأئید شد. اما هم اکنون از اینگونه مقولات و رقابت های تهدید و تحقیر آمیز به عنوان بد اخلاقی و بد رفتاری نام برده می شود . عجیب است که سر مقاله نویس نگران ظلم و ستم یا سند جنایت علیه ی بشریت اعمال شده در باز داشتگاه ها و سیاه چال ها نیست که نسبت به متهمین قربانیان مهم چگونه رفتار شده است برای اینکه افسوس می خورد که چرا اینگونه اقدامات موجب ضربه زدن به سیاست صدور سیاست تر وریسم و ارتجاع به برون مرزشده است؟ زیرا که باور دارد اینگونه بد اخلاقی ها به سیاست رسالت جهانی بروز مرز خدشه و ضربه وارد کرده است و افسوس دیگرش این است که وحشت از صف آرائی رقبای در گیر جنگ قدرت و ثروت دارد که از اینان سرمایه های انقلاب نام برده است که چرا اینان اکنون در صف مقابل هم دیگر ایستاده اند ؟ البته وی نگفته است که تعریف و اهداف انقلاب چیست و مردم ایران از این انقلاب چه می خواستند و پس از 30 سال چه نصیب شان شده است؟ بد تر اینکه نگفته که عامل اصلی چیست که بقول خودش حال میان شرکای غارتگر و دزد و سرکوبگر سابق اکنون چنین شکاف عمیق و آشتی نا پذیر ایجاد شده است؟

هوشنگ – بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1388/13880621/index.html
شنبه 21 شهر یور ماه سال 1388