"چگونه برداشت های غلط تصحیح و نا گفته های سخرانی خامنه ای در نماز عید فطر بیان شده است؟"

پیرامون یادداشت " هم اين و هم آن (نكته)" سرباز جو حسین شریعتمداری در ورق پاره ی کیهان می بایست گفت خصلت ملا های حکومتی غیر مولد بودن و مفتخوری می باشد که فلسفه شان این است دیگی که برای اینان نجوشد بهتر است که در آن کله ی سگ بجوشد . از سوی دیگر عادت مزمن و ترک نا پذیر دارند مسائل را آنگونه که خود می پسندند به نفع خودشان تعبیر و تفسیر و تحلیل کنند. نا گفته نماند که حامیان و پادوها و جارچیان و مداح شان نیز از اینگونه صفات با تملق و چاپلوسی بر خوردار می باشند.

بنابراین بی ربط نیست که پس از سخنرانی و خطبه ی عقب نشینی آلت دست کودتا گران پاسدار، علی خامنه ای یا لوطی جماران در روز عید فطر که نوعی نان قرض دادن و دلجوئی از رفسنجانی بساز و بفروش کردن فرصت و جاه طلب بود . زیرا که رفسنجانی برای حفظ موقعیت خود ودفع کردن خطر بر کناری خودش و دستگیری آقازاده و اطرافیانش پشت سر لوطی جماران در صف اول نماز عید فطر ایستاد . به خصوص اینکه قبل از باز گشائی مدارس و دانشگاه و سفر احمدی نژاد به آمریکا و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل که اعتراض گسترده ی ایرانیان علیه اش تدارک دیده شده است . بنابراین به رفسنجانی در اجلاس مجمع خبر گان رهبری نیاز است که تاریخ برگزاری این اجلاس یک ماه به تعویق افتاد تا همزمان با مورد ذکر شده داشته باشد.

آری زمانی رفسنجانی زا نو زد و تسلیم شد و پشت سر لوطی جماران اقتداء کرد که از خطبه خوانی نماز جمعه روز قدس حذف شد . از طرف دیگر فریاد خشمگینانه ی ایرانیان معترض و نا راضی مرگ بر دیکتاتور در روز قدس در سراسر ایران طنین انداز شد که عجیب کک بر توی تنبان خامنه ای و کودتا گران انداخته است . لذا چون لوطی جماران مجبور شده بطور تاکتیکی در خطبه ی روز عید فطر خود عقب نشینی کند . امااین جا زدگی مقطعی خوشآیند سخنگوی رسمی و اعلام نا شده ی پاسداران کودتا گر یعنی سرباز جو حسین شریعتمداری واقع نشده است .

بنابراین اکنون برای اینکه جلوی فرصت طلبی و مانور تبلیغاتی رقیب مغلوب در مطبوعات را سد کند تا زیادی ذوق زده نشوند و صابون بر دل خود نمالند که تصور کنند داستان دستگیری و شکنجه و اعتراف گیری و محاکمه کردن تمام شده است. پس آنگونه که خود و کودتا گران حاکم خواسته خطبه ی لوطی جماران را تفسیر و تحلیل کرده و نتیجه گیری نموده است که لوطی جماران گفت که شکنجه کردن و اعتراف گیری نمودن و اتهام زدن ایراد شرعی ندارد، ولی تا ثابت نشده نمی بایست بطور علنی از تلویزیون پخش شود که موجب آلوده شدن فضا به تهمت و سوء ظن و بد بینی مسموم گردد.

در دنباله مثل همیشه این سربازجوی پرونده ساز و تحریف گر یقه مطبوعات وابسته به رقیب مغلوب دوم خردادی ها و رسانه های خارجی حامی شان را گرفته است که چرا سخنان عید فطر ارزشمند آلت دست پاسداران کودتا گر خامنه ای را آنگونه خود خواسته تحلیل و بازتاب داده اند و در ادامه اینگونه بر داشت های غلط مطبوعات رقیب مغلوب را تصحیح و ناگفته ها را تشریح و بیان کرده است:

" اين بخش از سخنان ارزشمند، الهي و حقوقي ايشان را به گونه اي پوشش داده و براي آن «تيتر» و تحليل و گزارش تهيه كردند كه گويي عاملان كودتاي مخملي و سران فتنه اخير نه فقط هيچ جرم و جنايت و خيانتي مرتكب نشده اند، بلكه مردم و نظام به خاطر مقابله با وطن فروشي آنان قابل ملامت نيز هستند! تلاش مشترك رسانه هاي خارجي، سايت هاي ضدانقلاب و مدعيان اصلاحات در سوءاستفاده از بيانات رهبر معظم انقلاب براي سرپوش نهادن بر جرايم عاملان اصلي و سران فتنه اخير در حالي است كه ايشان پي گيري قانوني و بدون مسامحه مجرمان را وظيفه و تكليف قطعي دستگاههاي اجرايي و قضايي دانسته و ضمن تاكيد بر ضرورت اين پي گيري فرموده بودند «دستگاههاي اجرايي بايد مجرم را تعقيب كنند، دستگاههاي قضايي بايد مجرم را محكوم كنند، با همان روشي كه ثابت مي شود و در قوانين اسلامي و قوانين عرفي ما هست و هيچ هم در اين زمينه نبايد كوتاه بيايند.» رهبر معظم انقلاب، ضمن آن كه ادعا و اتهام افراد عليه ديگران را فاقد حجيت شرعي مي دانند، ضرورت پي گيري اين ادعاها و اتهامات را از طريق قانوني نه فقط نفي نمي فرمايند، بلكه اين بررسي و پي گيري را ضروري نيز مي دانند و در اين باره مي فرمايند ممكن است در دادگاهها اتهاماتي به افراد نسبت داده شود كه «در واقع راست باشد، اما مادامي كه ثابت نشده است، ما حق نداريم آن را بيان كنيم» بنابراين از نگاه ايشان كه نگاهي منطقي و قانوني نيز هست، اتهام به افراد اگرچه دليل مجرميت نيست، ولي دليل «عدم مجرميت» هم نيست، بلكه فقط يك ادعاست كه بايد مورد بررسي دقيق و قانوني قرار گيرد، و قبل از اثبات، منتشر نشود.حاميان داخلي و خارجي آشوبگران، بخش دوم بيانات حكيمانه و مستدل رهبر معظم انقلاب را كه تاكيد بر پي گيري قانوني اتهامات است ناديده مي گيرند و به گونه اي خبر مي سازند و تحليل مي نويسند كه انگار هرچه متهمان بازداشت شده درباره خيانت افراد ديگر گفته و اعتراف كرده اند، اساسا فاقد وجاهت قانوني بوده و غيرقابل تعقيب است! و سخن آقا درباره حجت نبودن اين اتهامات را به معناي توقف پي گيري اتهامات ياد شده قلمداد مي كنند! اين «اشتباه عمدي»! نه فقط -آنگونه كه اشاره شد- با سخنان دقيق و حكيمانه رهبرمعظم انقلاب مغايرت دارد، بلكه اساساً اگر قرار باشد اعتراف متهمان درباره عاملان اصلي و شركاي جرم و جنايت، پي گيري قانوني نشود، گريبان عاملان اصلي فتنه از پنجه عدالت دور مانده و عدالت تنها نسبت به عوامل دست چندم به اجرا درمي آيد! و حال آن كه رهبرمعظم انقلاب در خطبه نمازعيدفطر بر پي گيري بدون كوتاه آمدن درباره مجرمان تاكيد ورزيده اند و بديهي است كه پاي برخي از مجرمان اصلي از طريق پي گيري قانوني و عادلانه ادعاها و اتهامات مطرح شده عليه آنان به ميان كشيده مي شود. به عنوان مثال وقتي فلان متهم ادعا مي كند كه فلان سردمدار فتنه اخير با فلان عامل تابلودار سازمان «سيا» ارتباط داشته و از مدتي قبل دستور اعلام تقلب در انتخابات را به وي ديكته كرده است، اين اتهام به تنهايي حجت نبوده و قابل انتشار نيست اما وظيفه دادگاه پي گيري دقيق آن است تا در صورت اثبات، مجرم اصلي از پنجه عدالت فرار نكند"


بالاخره سربازجو حسین شریعتمداری بدون آنکه اشاره به چگونگی ارتباط زنجیره ای با پاسداران کودتاگر و سر کوبگران و شکنجه گران و اعتراف گیران کند. یا اینکه سخنی از مر تبط با دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه و همکاری پاسدار ضرغامی رئیس صدا و سیما بگوید که چطوری عملکرد کار جمعی و مشترک شان بشکل تشکیل بیداد گاه های فله ای - نمایشی - فر مایشی متهمان و پخش آن از شبکه ی تلویزیون می باشد . در عوض مدعی شده است که بر خلاف ادعای مطبوعات رقیب مغلوب، نه اینکه مطبوعات وابسته به مدعیان اصول گرا مخاطب خطبه ی عید فطر لوطی جماران نمی باشند، بلکه آنچه اینان بازتاب داده اند کپی همان است که پخش شده است که ممنوعیت بازتاب دادن هم نداشته است . همچنین افزوده که لوطی جماران بر اعترافات صریح و مستند متهمان تأکید هم کرد . در نهایت در پایان گفته که طيف گسترده پيروان امام شیاد و جانشین نا خلف حاضر وی، دستور مراد و مقتداي خويش لوطی جماران درباره عدم انتشار اتهامات اثبات نشده را نيز مانند ساير دستورات و فرامين ايشان به جان مي خرند، ضمن آنكه به سران و عاملان اصلي فتنه که منظور رهبران مغلوب است گوشزد هم مي كنند كه مقصود لوطی جماران، عدم انتشار اتهامات اثبات نشده بوده و نه عدم پي گيري قانوني اينگونه اتهامات است که همچنان ادامه دارد.

در خاتمه اینکه با اینگونه تحلیل و تفسیر کردن سر بازجو حسین شریعتمداری جا دارد تا که به سخنرانی خاتمی در مشهداشاره شود که پس از طراحی کودتا خاموش و خزنده ی 4 تیر سال 84 که پاسدار احمدی نژاد رئیس جمهور شد که بلافاصله به مشهد سفر کرد تا شرایط سفر مرشدش آخوند انگلیسی مصباح یزدی به مشهد را فراهم نماید. پس از اینکه آخوند مرشدش به مشهد رفت و در جمع انصار حزب الله علیه ی 16 سال ریاست جمهوری دوران رفسنجانی و خاتمی گفت و اینان را متهم به خیانت به اسلام و ملت و انقلاب در این مدت کرد. مدتی بعد خاتمی به مناسبت تولد حضرت علی به مشهد رفت ودر سخنرانی خود فاش ساخت که یک جریان متحجر مشکوک و و ابسته به بیگانه بقدرت خزیده است که گرچه اکنون با سنگر و دفاع از ولایت فقیه جلو آمده وحرکت می کند ولی در ادامه برای تثبیت قدرت خود و حذف رقیب دست به تسویه ی فیزیکی رقیب خواهد زد و افزود که وی حاضر است که در این نبرد با این جریان مرموز و متحجر و ابسته به بیگانه بایستد و جانش را نیز فدا کند . همینطور خاتمی تأکید کرد که اینان به زودی از ولایت فقیه یا لوطی جماران عبور خواهند کرد . اکنون این پیش بینی خاتمی به و اقعیت پیوسته است. چونکه نه اینکه کودتا گران رو در روی لوطی جماران ایستاده اند، بلکه نشان داده اند که لوطی جماران فقط سپر و دست آویز اهداف شان می باشد و بیش از این برای شان ارزشی ندارد.

هوشنگ – بهداد

31 شهریور ماه سال 1388

لینک نکته شریعتمداری در ورق پاره ی کیهان

http://www.kayhannews.ir/880631/2.htm#other204