"تکرار سناریوی مشابه تبرئه کردن شاه برای جانشین وی"

دو گزارش خبری تصویری و نوشتاری در سایت خبری پیک ایران باز تاب داده شده که در خور توجه می باشد . چون حاوی نکات یا اعترافات مهمی است. ابتدا می بایست گفت هستند کسانی که بخاطر دارند در سال 56 که فضای باز سیاسی که اجازه نفس کشیدن به مردم ایران داده شد. چگونه خیلی زود میزان تنفر و خشم مردم ایران نسبت به شاه و سیستم پادشاهی مشخص شد آنگونه که در بحث و جدل هائی که در مجلس شورای ملی وجود داشت و بطور مستقیم از تلویزیون آن زمان پخش می گردید بعینه تلاش می شد با تکرار و تأکید شاه خودش آدم خوبی می باشد ولی اطرافیان و دور و بری هایش نه، چون اینان هستند که آلوده به فساد می باشند. خلاصه اینگونه وانمود می شد تا نشان داده شود که عملکرد اینان به حساب شاه و اریز می شود . بهرحال با قربانی و بر کنار کردن عباس هویدا نخست و زیر 13 ساله تلاش شد تا شاه تبرئه و بی گناه معرفی شود. ولی این اقدام نه اثری نکرد ، بلکه بر شتاب فروپاشی سیستم شاه افزود.

اما اکنون به نظر می رسد که سناریوی مشابه برای لوطی جماران در شرف تکوین است . چونکه پس از افشا شدن میزان جنایات اتفاق افتاده ی دوسه ماهه ی اخیر یعنی وقایع و فجایع پس از بر گزاری نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد که رخ داد و نام باز داشتگاه کهریزک بر سر زبان ها جاری شد و با وجود خفقان و سانسور حاکم و تحمیل شده ولی باز هم روزانه جنایات وحشتناک از طریق سایت های خبری اینترنتی پیرامون جنایات این بازداشتگاه کهریزک بازتاب داده شد که یک سند انکار نا پذیر جنایت علیه ی بشریت می باشد . ابتدا چپ و راست تلاش مذبوحانه شد تا که انکار شود . اما بدلیل پیگیری کروبی و باز گو کردن بخشی از این گزارشات مربوط به باز داشتگاه کهریزک تیغ فشار سانسور و تهدید تکذیب کنند گان نبرید. برای اینکه از ارگان فاشیستی کودتائی سپاه پاسداران و خبرگزاری فارس وابسته به وی گرفته تا ورق پاره ی کیهان سر بازجو حسین شریعتمداری و نیروی انتظامی که فر مانده اش باجناق پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد تا دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه به خصوص بازجو وشکنجه گر و قاتل سید مرتضوی و حتی مجلس کمدی و دکوری و انتصابی هشتم به خصوص رئیس انگلیسی و تشریفاتی اش پاسدار علی لاریجانی و شبکه ی صدا و سیما را در بر می گیرد که بطور همآهنگ در شیپور تکذیب و انکار شکنجه های اعمال شده جسمی و تجاوزات جنسی در باز داشتگاه کهریزک نواختند که با نقل قول کردن و افشا نمودن بخشی از جنایات اتفاق افتاده ی بازداشتگاه کهریزکاز سوی کروبی باز گو ودر اختیار اینان برای بررسی گذاشته شده بود .

در صورتی که لوطی جماران خامنه ای اشراف و آگاهی کامل از جنایات اتفاق افتاده ی باز داشتگاه کهریزک داشت. ولی به جای بررسی و مجازات عامل جنایات فقط اکتفا به صدور حکم تعطیلی باز داشتگاه کهریزک نمود . البته پس از صدور این حکم گزارش جنایات متعدد دیگری از این بازداشتگاه کهریزک باز هم گزارش شد که نشان می داد پس از صدور تعطیلی باز داشتگاه کهریزک ولی همچنان جنایات درون این بازداشتگاه ادامه دارد. عجیب و جالب اینکه فاش شد که سردار رادان جنایتکار بطور هفتگی با هلیکوپتر به این بازداشتگاه برای شکنجه کردن باز داشت شدگان پرواز داشت.

اکنون بدلیل عدم عقب نشینی کروبی و تسلیم نشدنش و در آمدن گند افتضاح جنایات ضد بشری باز داشتگاه کهر یزک که هر گز انکار شدنی نمی باشد . ازطرف دیگر علنی شدن نامشروع بودن رژیم پاسداری کودتائی و طنین انداز و همه گیر شدن فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و احمدی نژاد و حتی مجتبی خامنه ای که آقا زاده ی لوطی جماران است که وی در کنار وحید و رئیس گزمکان پاسدار محمد علی جعفری و آخوند بسیجی طائب و بسیجی فیروز آبادی و سعید مرتضوی نقش کلیدی در کودتا و تقلبات داشته است. به خصوص اینکه نه از موج اعتراضات و نارضایتی عمومی کاسته نشده ، بلکه بر سمت و سوی رادیکان شدنش افزوده شده است. همینطور با فاش کردن توصیه ی لوطی جماران به مجلس ار تجاعی کمدی و دکوری و انتصابی و آلت دست هشتم از سوی محمد رضاباهنراعتراف شده که لوطی جماران گفته می بایست به وزاری دولت دهم نا مشروع رأی اعتماد داده شود . به ویژه اینکه در مجلس ارتجاعی و آلت دست با فر یاد مرگ بر اسرائیل به پاسدار وحیدی بالا ترین رأی اعتماد داده شد.

در صور تیکه این پاسدار تر وریست به جرم دخالت در اقدامات بمب گذاری در آرژانتین زیر پیگرد پلیس بین المللی می باشد و رأی اعتماد گرفتنش برای پست وزارت دفاع موجب اعتراض و انتقاداتی از سوی اسرائیل و آمریکا و دیگران شده است . بعلاوه از سوی باند مافیائی انگلیسی کودتاگران حاکم ازترس حضور مردم ناراضی و فریاد مرگ بر دیکتاتور سر دادن امسال اجازه داده نشد تا که شب های قدر بر آرامگاه خمینی شیاد مراسم وجود داشته باشد تا خاتمی و ناطق نوری فرصت سخنرانی نداشته باشند . مهمتر اینکه موج انتقادات نسبت به متهم کردن به کودتای مخملین و رو در روئی با لوطی جماران خاتمی و موسوی و بهزاد نبوی از سوی رئیس گزمکان پاسدار محمد علی جعفری در حال افزایش است . طوریکه حسین هاشمیان نماینده ی رفسنجان و رئیس فراکسیون اقلیت در مجلس ارتجاعی خواهان پیگرد قضائی پاسدار محمد علی جعفری به اتهام امام زدائی شده است.

بنابراین پس از رأی اعتماد گیری 18 وزیر دولت نا مشروع دهم که نوعی مشروعیت کاذب دست و پا کردن برای نتایج وارونه با تقلبات گسترده ی کودتای مراسم خیمه شب بازی 22 خرداد است. به خصوص در شرایطی که جامعه در حالت انفجاری قرار دارد آنگونه که حاکمان کودتاگر در وحشت تجمع اعتراضی گسترده با فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای در مناسبت های مختلف بسر می برند. اکنون توطئه ای طراحی شده است که تکرار الگوی تبرئه کردن سال 56 برای شاه که اشاره شد قرار است سناریو اش برای جانشین وی اجرا شود . البته نمایش این شو از سوی پاسدار ضرغامی رئیس صدا و سیما آن سوی سکه ی خود زنی پخش تلویزیونی مناظره های نامزدان ریاست جمهوری نیز می باشد که پس از آن برنامه که تبدیل به محاکمه کردن عملکرد 30 ساله رژیم ضد بشری شد اکنون نمایش تلویزیونی وبه تصویر کشانیدن و انتقاد کردن از باز داشتگاه کهریزک صحنه پردازی شده از شبکه ی تلویزیونی پخش شده است تا که بر خی از رده های از سرهنگ به پائین تا درجه دار نیروی انتظامی مقصر جنایات بازداشتگاه کهریزک معرفی شوند.

ناگفته نماد هدف این ترفند از زیر تیغ بدر بردن لوطی جماران و آقا زاده اش مجتبی خامنه ای و کمرنگ کردن فریاد مرگ بر دیکتا تور وخامنه ای در مرحله ی اول و سفید کردن پرونده ی دست اندر کاران کودتاگران پاسدار و بسیج و مأموران وزارت بد نام اطلاعات و لباس شخصی های دژخیم است که توی خیابان ها به معترضان یورش و تهاجم و حشیانه می کردند و با کارد و قمه و گلوله می کشتند و مورد ضرب و شتم قرار می دادند و باز داشت کردند . سپس شکنجه و اعتراف گیری در بازداشتگاه ها نمودند و در بیدادگاه های فرمایشی نمایشی وابسته به دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه بصورت فله ای از سوی همکاران سعید مرتضوی بازجو و شکنجه گر و قاتل محاکمه شدند.

بهر حال فراموش نشود چون فرمانده ی نیروی انظامی احمدی مقدم است که باجناق پاسدار گماشته احمدی نژاد است پس مسئولیت جنایات بازداشتگاه کهریزک بر عهده ی وی و سر دار رادان جنایتکار می باشد ونه چند سرهنگ و در جه دار نیروی انتظامی و چند قاضی بی نام و نشان که قرار است بعنوان نیروی خود سر همچون گذشته معرفی و متهم شوند . همچنین جنایات فقط مرتبط به نیروی انتظامی و باز داشتگاه کهریزک نمی شود . زیرا که شامل حال بسیج و سپاه و وزارت بد نام اطلاعات و لباس شخصی ها و سایر سیاه چال ها نیز می شود از جمله زندان اوین و مقر فرماندهی سپاه در قصر فیروزه و امثالهم است. همینطور نمی توان نقش حضور و باز جوئی و شکنجه کردن در باز داشتگاه کهریزک برخی از وکیل الدوله ها نادیده گرفته شود که از پرویز سروری و محمود فدائی و... نام برده می شود. به خصوص اینکه رئیس مجلس کمدی و دکوری و انتصابی پاسدار علی لاریجانی که به جای پاسخ مثبت دادن به تقاضای پیگیری و بررسی جنایات بازداشتگاه کهریزک از سوی کروبی بلافاصله آن را تکذیب نمود . بدتر اینکه به جای بازداشت و محاکمه ی سعید مرتضوی که نقش بس مهمی در جنایات اخیر دارد امابا کمال تعجب از سوی رئیس انتصابی کاخ مخروبه ی دستگاه آلوده به رشوه و تبعیض قضائیه ارتقای شغلی یافته است.

در خاتمه اینکه برای انحراف اذهان عمومی و تبرئه کردن چنگال خونین آمرین و عاملین و مقصرین اصلی این شوی گزارش تلویزیونی از بازداشتگاه کهریزک جدید تدارک دیده شده است که لینک گزارش تصویری و نوشتاری اش ضمیمه شده است. مشروط بر اینکه یک گزارش دستگیری دیگر هم افزوده شده است که اثبات می کند جنایات روزانه و زنجیره ای نه مختص باز داشتگاه کهریزک و چند سرهنگ و درجه داران نیروی انتظامی نمی باشد ، بلکه اپیدمی همه گیریست که ویروس این مرض لا علاج در همه سطوح رژیم کودتائی ضد بشری سرایت کرده است که نقش و مسئولیت خامنه ای یا لوطی جماران از سایر جنایتکاران همکاران و نها دهای زیر مجموعه ی زیر فرمانش برجسته تر است که نه اینکه نمی بایست فریب اینگونه شوی سیاه بازی تلویزیونی را خورد، بلکه می بایستهر چه بیشتر فریاد مرگ بر دیکتا تور و خامنه ای بلند تر کرد و بر تلاش و مبارزه ی تغییرات دمکراتیک در ایران افزود.

هوشنگ – بهداد
شهر یور16 ماه سال 1388
گزارش تكان دهنده 20:30 از بازداشتگاه كهريزك
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=6277
فيلم : فيلم صدا و سيمای جمهوری اسلامی از بازداشتگاه کهريزک
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=6276
عاطفه امام، فرزند جواد امام بازداشت شد
نوروز: عاطفه امام، دختر 18 ساله جواد امام به طرز وحشیانه ای در خیابان طالقانی توسط افراد ناشناس بازداشت و به محلی نامعلوم منتقل شدبه گزارش خبرنگار نوروز، ساعاتی پیش چند نفر مرد نا شناس، عاطفه امام فرزند 18 ساله جواد امام عضو زندانی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی را با هتاکی و در حالیکه چادر از سر وی کشیده بودند بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل نمودند.پس از این بازداشت وی در تماس کوتاهی به مادرش گفته است که با چشم بسته به محلی نامعلوم برده شده است و با این عنوان که لیاقت چادر ندارد چادر را از سرش کشیده اند.از محل نگهداری و نهاد بازداشت کننده وی اطلاعی در دست نیست.