روزنامه ی کیهان یکشنبه 15 شهریور ماه سال 1388
نقد و بررسی " كي بود سيلي زد ؟! "(يادداشت روز)
"اعتراف رأی بالا به پاسدار تروریست وحیدی دادن که زیر پیگیرد پلیس بین الملل است برای سیلی به آمریکا و اسرائل زدن و فاش کردن شگرد موسوی و خاتمی است "
سربازجوحسین شریعتمداری بدون آنکه ازتنها وزیر زن کابینه ی دهم نا مشروع سخن بگوید که مرضیه وحید دستجردی است که پس از 30 سال وزیر بهداشت شده است. البته گفته می شود که وی دختر افسر رکن ضد اطلاعات زمان شاه است که پس از انقلاب کشته شد و برادرش مصطفی فرمانده ی سپاه پاسداران می باشد. نا گفته نماند وزیر بهداشت شدن همسر سربازجو حسین شریعتمداری به بهای بر کناری پاسدار محمد حسین صفار هرندی از وزارت فرهنگ سانسور تفتیش عقاید ارشاد اسلامی تمام شده است که معاون مدیر مسئول سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری در ورق پاره کیهان بود .
از سوی دیگر سربازجو حسین شریعتمداری بدون توجه به افشا گری محمد رضا باهنر نایب رئیس مجلس دکوری و کمدی و انتصابی بازار مکاره ی هشتم که بند را آب و لو داده و گفته است که اگرچنانچه توصیه ی لوطی جماران نبود حداق به تعداد 8 یا 9 وزیر پیشنهادی بسیجی و پاسدار و امنیتی رأی اعتماد داده نمی شد . حال بماند که اکنون مشاور مطبوعاتی پاسدار گماشته احمدی نژاد جوانفکر در وبلاگ خودش یقه محمد رضا با هنر ر ا گرفته و وی را سین وجین کرده است که این چگونه سر سپردگی ولایت مداری می باشد که نظر خصوصی لوطی جماران به اعضای هیئت رئیسه را فاش نموده ای؟ و با فاش کردن این نظر صحه مجدد بر تقلبات گسترده ی خیمه شب بازی انتصاباتی 22 خرداد گذاشته ای که جای رئیس جمهوری شدن موسوی را پاسدار گماشته احمدی نژاد گرفت و جنایات و فجایعی که پس از آن اتفاق افتاد که مجلس ار تجاعی بازار مکاره آلت دست و انتصابی رأی اعتماد به وزاری پیشنهادی پاسداران و امنیتی ها و بسیجی ها داد آنگونه که بالا ترین رأی را به پاسدار تروریست وحیدی در پست و زارت دفاع داده شد . در صورتیکه بعد از انفجار مركز تجاري يهوديان در بوئنوس آيرس آرژانتين - 18جولاي 199 نام وی در کنار اسامی چند ترورریست دیگر زیر پیگرد پلیس بین الملل قرار گرفت که اکنون سربازجو حسین شریعتمداری ذوق زده مداح این پاسدار تروریست وزیر دفاع شده است . بطوریکه نقل قول نموده که تنها مخالف نامنویسی کرده ی و کیل الدلوله ی بی اراده بلافاصله و معجزه آسا تبدیل به مدافع و موافق وی شد تا ثابت کند قدرت پاسداران فاشیست کودتا گر تا کجاست و چگونه دولت و مجلس را تبدیل به ابزار های آلت دست خودشان کرده اند؟
البته سئوال است که چگونه است که وزیر دفاع به جای یک نظام ارتشی یک پاسدار با پیشینیه ی تروریستی می شود و با پرروئی با ز هم ادعا می شود که برای حذف کردن رقیب مغلوب کودتای پاسداری با تقلبات نشده و دست به سرکوب و کشتن و مجروح کردن و ضرب و شتم معترضین با بازداشت گسترده و شکنجه و اعتراف گیری و بر پا کردن بیداد گاه های فرمایشی و نمایشی نشده است ؟ بالاخره اینکه سربازجو حسین شریعتمداری بدون توجه به توصیه ی لوطی جماران که خواست رأی به وزاری دولت نامشروع داده شود . همچنین با گفتمان تملق گوئی مشمئز کننده ی لپمنی پاسداری در وصف یک پاسدار آدمکش حرفه ای و تروریستی اینگونه اراجیفی را با هذیان گوئی پیرامونش بیان کرده است
:
"سردار وحيدي از جمله مردان پاكباز و متعهدي است كه هرچه به آنها نزديكتر مي شوي برشيفتگي ات مي افزايند. ايمان و خلوص و كارآمدي و فداكاري او اگرچه از نگاه نمايندگان مردم پنهان نبود ولي حمايت يكپارچه روز سه شنبه مجلس از سردار وحيدي علت ديگري فراتر از آن نيز داشت"
اما رأی اعتماد به این پاسدار متهم به تروریست و زیر پیگرد پلیس بین المللی و اینگونه از وی دفاع کردن ناشی از علنی شدن شدن نا مشروع بودن کابینه ی دهم و متهم کردن رقیب مغلوب به بر اندازی کودتای مخملین و همسو ئی داشتن با دستگاه جاسوسی آمریکا و اسرائیل می باشد .البته آنسوی سکه ی تز نابود کردن اسرائیل و دفاع از پروژه ی هسته ای می باشد . همینطور اثبات این و اقعیت است که وکیل الدوله ها و رهبران و مسئولان ومهره های وابسته به جناح ها و باندهای متخاصم در سر فصل های حساس و خطیر همچون رأی اعتماد به مشتی پاسدار و بسیجی و امنینتی بی عرضه دادن همصدا می شوند و دیگر اختلافی میان شان نیست . به خصوص اینکه ابزار تبلیغاتی و تا کتیکی مبارزه کردن با شیطان بزرگ و آمریکا بهانه ای نخ نما شده همچون دین ابزاری و وسیله ی قدرت و ثروت و حذف رقیب مغلوب و خفه کردن صداهای معترضان و دگر اندیشان می باشد. چون رژیم ضد بشری که بریده وجدا شده از مردم ودشمن اشان می باشد که جز ترفندهای تهدید آمیزعوامفریبی وهذیان گوئی وکتمان کردن حقایق ودست آویزداشتن مانورتبلیغاتی برای ارگان های سر کوبگر و کودتائی و دست اندرکارجنایت علیه ی بشریت در باز داشتگاه ها از جمله باز داشتگاه کهریزک است تا که پاسداران کود تاگر بتوانند فضای انفجاری جامعه را کنترل کنند .
در خاتمه اینکه مگر سر بازجو حسین شریعتمداری می تواند که از پاسداران کودتا گر به ویژه یک پاسدار تروریست سخن بگوید وبا دروغ و نیرنگ و دغل و فریبکاری ازوی و دولت نا مشروع دهم دفاع کند. ولی انتظار داشت که به مخاطبین اصلی اش موسوي و خاتمي اشاره نکند و با شیوه ی از ریش بریدن و پیوند سبیل کردن در پایان یادداشت روز خودش چنین پرسش نکند آيا شباهت اين شگرد صهيونيست ها با شگردي كه موسوي و خاتمي در جريان نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی 22 خرداد بکار گرفتند که تقلبات را افشا کردند ربط ندهد و تأکید بر تمامي اسناد اعترافی از طریق شکنجه در باز داشتگاه ها بزور تزریق بطری و باتوم نکند و مدعی نشود که اینان در شيپور فريب تقلب در انتصابات - تقلبات مي دميدند و در نهایت خطاب به محاطبین خودش افزوده که آیا عبرت انگيز نيست؟
!
هوشنگ – بهدادhttp://www.kayhannews.ir/880615/2.htm#other206
یکشنبه 15 شهریور ماه سال 1388