"برجسته و علنی شدن نقش پاسداران در کودتا و تشکیل کابینه ی فضای نظامی و امنیتی و اطلاعاتی"

بمرور هر چه زمان بیشتری که از بر گزاری نمایش خیمه شب بازی22 خرداد می گذرد و با بحرانی شدن شرایط و فرورفتن در بن بست کود تاگران که موقعیت شان متزلزل تر می شود. بنابراین با کنار رفتن نقش آخوند های ریز و درشت و به حساب سیاسیون و و کیل الدوله های در خدمت لوطی جماران و کودتا گران پاسدار که نقش پوششی و عادی سازی کردن کودتا را بر عهده داشتند رنگ باخته است . در مقابل مدتی است که فرمانده های پاسداران وارد صحنه شده اند تا حضور و نقش شان در طراحی کودتای پاسداری را عیان سازند .از پاسدار یدالله جوانی رئیس اداره ی سیاسی پاسداران و ورق پاره ی جوانش تل محمد علی جعفری فر مانده ی کل سپاه پاسداران عجیب فعال شده اند. البته این پاسدار جعفری جزو اعضای اصلی ستاد کو دتا گران است که در کنارش آخوند طائب و مجتبی خامنه ای و وحید و سعید مر تضوی حضور داشته اند و مسعود صدر الاسلام ، جواد آزاده و فر هاد نظری و محمود فدائی و ... در بازجوی در بازداشتگاه کهریزک اینان را همراهی می کنند. و گفته می شود که در مقر پاسداران در قصر فیروزه سعید حجاریان و بهزاد نبوی و رمضان زاده و امین زاده و تعاد بیشتری از جوانان دیگر باز داشت شدگان اخیر را در اختیار خود دارند. اینگونه اقدامات برای اثبات این و اقعیت است تا دیگر هرگونه ابهامی پیرامون کودتای پاسداران زوده شود . اما پس از اینکه پاسدار محمد علی جعفری آخوند محمد موسوی خوئینی ها و خاتمی را به تدارک طرح کودتای نرم افزاری بر اندازی مخملین و رو در روئی خامنه ای یا لوطی جماران متهم کرد . در دنباله پاسدار یدالله جوانی نیز این چنین از تهدید جنگ نرم به وارد شدن عملی جنگ نرم سخن گفته است :

" سپاه: در حال 'جنگ نرم' با دشمن هستیم" رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران در ایران گفته است که حکومت این کشور درگیر یک "جنگ نرم" با دشمن است.سرتیپ یدالله جوانی روز چهارشنبه ۱۱ شهریور (۲ سپتامبر) در گفت و گو با سایت رسمی سپاه پاسداران (سپاه نیوز) گفته است: "امروز دیگر بحث 'تهدید نرم' مطرح نیست، بلکه ما وارد 'جنگ نرم' شده ایم؛ بدین معنا که دشمن اکنون تهدیدات خود را به فعلیت رسانده است و ما در حوادث پس از انتخابات به وضوح شاهد تلاش آنان برای براندازی نرم بودیم".آقای جوانی گفت که اگر سپاه پاسداران در این حوادث نقش ایفا نمی کرد، "امروز کشور وضعیت دیگری داشت".او در پاسخ به انتقاد کسانی که می گویند حذف اصلاح طلبان از صحنه سیاسی ایران جامعه را "تک صدایی" خواهد کرد گفت که این "شبهه افکنی ها" از "القائات گروه های برانداز و ناشی از ترس آنان از برملا شدن خیانت شان است"

صحنه های تصویری با شیوه ی مدل محفل قهوه خانه ای بنگ کشی و سبک سفره اندازی حضرت ابوالفضل یا ابوالفضل پارتی بر گزار کردن آنهم هنگام رأی اعتماد گیری در مجلس ارتجاعی کمدی و دکوری و انتصابی نشان می دهد که چگونه با ند های ما فیائی وابسته به پاسداران کودتاگر بطور گله ای و همچون دانه های تسبیح بهم وصل می باشند . زیرا که این وکیل الدوله دارند با هم مشورت می کنند تا که با الگو بر داری از روش تقلب و کپی کردن همچون آرای خیمه شب بازی انتخاباتی – انتصاباتی به خصوص ریاست جمهوری رأی اعتماد به بی عرضه های وزیر دولت نا مشروع کودتائی دهند . گند تقلب آنگونه در آمده و همه گیر شده است که یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس ارتجاعی هشتم خطاب به و کیل الدوله ها می گوید که اگر تقلب کنید می بریمتات کهریزک . البته اعتراف به قتلگاه این باز داشتگاه نیز می باشد .ضمن اینکه عدم استقلال ووابسته بودن وکیل الدوله ها نیز برجسته شود که چگونه زیر نفوذ برنامه ریزان و خط دهندگان پشت صحنه می باشند . البته که وکیل الدوله ها در برابر فریاد زنان معترض مرگ بر دیکتا تور وخامنه ای یا لوطی جماران و گماشته ای احمدی نژاد ایستاده اند و دهان کجی به خانواده ها عزدار و داغداران و باز داشت و شکنجه شدگان وقایع اخیر کرده اند که روزانه در پشت دیوار زندان اوین به صف ایستاده اند تا که آگاهی یا اطلاعی از عزیزان خود کسب کنند . همچنین این مترسکان آلت دست هیچگونه توجهی به روند تورم و گرانی لجام گسیخته و فقر و بیکاری در جامعه ندارند که چگونه گلوی 80% جمعیت کشور که بر زیر خط فقر اقتصادی می فشارد؟ بهر حال این تصاویر را با دقت نگاه کنید تا باز هم بیشتر بدانید سر نوشت مردم ایران در دست کیست و چگونه هم بازیچه شده و هم به گروگان در آمده اند؟

عکس : رای گيری برای تائيد وزرا و شمارش آرا در جلسه امروز مجلس


http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=6151
فيلم : تقلب بشه ميبريم کهريزک
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=6156
در این فیلم که از مراسم زنده رای اعتماد به وزرا است، صدای هیات رییسه روی آنت رفت بدون اینکه خود آنها دقت کنند. در این فیلم صحبتهای هیات رییسه در مورد تقلب در انتخابات و کهریزک و آرای 120 درصدی و... بحثهای تامل برانگیزی میشه.... دقت کنید که صدای آنها بعد از مدتی قطع میشه و شخصی به آقای لاریجانی تذکر میده.

در خاتمه اینکه وکیل الدوله ها با رأی اعتماد دادن به وزرای کابینه ی دهم نامشروع به خصوص اینکه بالاترین رأی را به پاسدار وحیدی دادند که بدلیل نقش بمب گذاری در سفارت اسرائیل در آرژاانتین زیر پیگرد پلیس بین الملل می باشد. وزیر دفاع و کشور هم پاسدار هستند . وزیر اطلاعات هم یک آخوند جنایتکار ارتجاعی ضد اهل تسنن و همگام با کودتاگران پاسدار است . بنابراین با این رأی دادن و تشکیل کابینه ی نظامی امنیتی اطلاعاتی این وکیل الدوله ها ثابت کرده اند که تا کجا زیر کنترل پاسداران کودتا گران می باشند و هیچگونه اراده و استقلالی از خود ندارند؟ به ویژه اینکه از ترس پرونده سازی در ورق پاره ی کیهان به همسر سربازجو حسین شریعتمداری سخنگوی رسمی و اعلام ناشده ی پاسداران کود تا گر وحیده دستجردی برای وزارت بهداشت نیز رأی اعتماد دادند. اما عجیب تر اینکه در مقابل اینهمه خوش خدمتی که برای کابینه ی دهم نا مشروع در خدمت پاسدارن کود تاگر انجام شده است . اما نگون بختی که در ارومیه به جرم روزه خواری و متهم به 30 ضربه شلاق شد که در روز هشتم شهریور که حین جرای شلاق زدن در ملاء عام متهم دچار شوک و تشنج می شود و جان می بازد . اما بازهم وکیل الدوله های مجلس ارتجاعی و کمدی و دکوری و انتصابی همچون جنایت ضد بشری در باز داشتگاه کهریزک اینان مهره سکوت خفقان آمیز بر لبان خود زده اند.

هوشنگ – بهداد
شهر یور13 ماه سال 1388