" صادق زیبا کلام جناح کودتائی پیروز تن به مصالحه نمی دهد "

صادق زیبا استاد دانشگاه که سابقه ی دفاع و حمایت از رفسنجانی بساز و بفروش دارد کلام باور دارد که طرح آشتی ملی رفسنجانی که پیش در آمد آن در سخنرانی وی در اجلاس اخیر مجمع خبرگان ایراد و اشاره شد هیچگونه آبی را نمی تواند گرم کند زیرا که جریان کودتا گر غالب که سه نهاد قانون گزاری و قضائیه و مجریه و ار گان های اطلاعاتی – امنیتی و نظامی را در اختیار خود دارد و خودش را پیروز نمایش خیمه شب بازی انتصابات – تقلبات 22 خرداد می داند دلیل ندارد که به رقیب مغلوب و بازنده وارد مذاکره و مصالحه شود و باج دهد . به خصوص اینکه تأکید کرده است درست است که نظرات رفسنجانی بساز و بفروش مصلحت گرایانه است و همیشه نگران تضعیف جایگاه ولایت فقیه است ولی افزوده که نظر کنونی طرح آشتی ملی وی که ادامه یا مترادف همان سخنان وی در خطبه ی نماز جمعه ی 26 تیر تهران است در برابر رفتار و اقدامات و اهداف کودتاگران حاکم کار برد ندارد و راهگشا نمی باشد.

از سوی دیگر تأکید کرده است چونکه پس از مرگ خمینی شیاد قدرت رفسنجانی بساز و بفروش و مصلحت گرا پیوسته در حال افول بوده است. به خصوص اینکه پس از کودتای خاموش و خزنده ی 4 تیر سال 84 و کودتای 22 خرداد 88 این کاهش قدرت رفسنجانی شتاب گرفته است.

بنابراین می توان گفت با سخنرانی تاکتیکی و سیاهکاری لوطی جماران در عید فطر که با شوت توپ وارد زمین رفسنجانی کرد . چونکه وی پشت سر لوطی جماران نامشروع و منفور و مسئول اصلی کودتا و جنایات و فجایع اخیر است به نماز ایستاد تا لوطی جماران با هنر سیاه بازی مقطعی از رفسنجانی دلجوئی تلویحی کند تا که بتواند به وی مأموریت دهد تا که کنترل کننده جلسه و پیام دهنده ی نکته نظرات لوطی جماران در آستانه ی حضور پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور نا مشروع در ششمین اجلاس مجمع خبر گان رهبری باشد تا که با عدم حضور شیخ محمد یزدی نایب رئیس و رقیب رفسنجانی در پایان اجلاس که رئیس آخوند دزد و قاتل عراقی شاهرودی شود و با وجود اینکه تعداد 20 رأس از اعضای این خبرگان مفتخوری و ارتجاعی و سر سپردگی غایب بودند قطعنامه ی 9 ماده ای از سوی آخوند احمد خاتمی قرائت شود که نوچه و شاگرد آخوند انگلیسی و متحجر و غارتگر مصباح یزدی است که مرشد پاسدار گماشته احمدی نژاد و تئوری پرداز مکتبی کوتا گران می باشد .

بهر حال در این 9 ماده ی قطعنامه ی پایانی نشست مجمع خبر گان رهبری آنگونه است که حتی کلامی از مردم و منافع و مطالبات و خواست شان گفته نشد جز اینکه تأکید اعلام سر سپردگی با تملق و چاپلوسی و پشتیبانی از لوطی جماران شده است . همچنین از کودتا گران و و تقلبات کودتائی گسترده ی 22 خرداد با ادعای 85% شرکت کننده دفاع شده و با تبریک گفتن پیروزی به رئیس جمهور شدن احمدی نژاد و برسمیت شناختن دولت و رئیس جمهور نا مشروع ، و متهم کردن رهبران مغلوب به عنوان آشوبگر و آلوده به همکار ی کردن با بیگانه اضافه شده است. همینطور با دفاع و قدر دانی کردن از 10 سال ریاست آخوند دزد دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائی آخوند عراقی شاهرودی و تبریک گفتن به جانشین انتصابی وی محمد صادق لاریجانی انگلیسی که عضو خبرگان آخوندی می باشد از جنگ خانمان برانداز ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق دفاع شده است .

در خاتمه اینکه مشخص است باند مافیائی کودتا گر که از دوم خرداد سال 76 که با آغاز تلاش سیستماتیک هر 9 روز یک بحران شروع کرد و فعالانه در طرح قتل های زنجیره ای و در سرکوب قیام 6 روزه دانشجوئی تیر ماه سال 78 و توقیف مطبوعات و ترور ناموفق تئوریسین دوم رداد سعید حجاریان حضور داشت و اهداف خودش را دنبال کرد تا که بالاخره اکنون موفق شده است رقیب مغلوب را از قدرت و حتی فعالیت سیاسی حذف کند لذا محتوای این قطعنامه ی پایانی خبر گان آخوندی آنگونه باشد تا که به وضوح اثبات کننده ی نظر صادق زیبا کلام باشد که تأکید نموده است باند مافیائی کود تائی غالب کودتاگر حاضر نیست که هیچگونه مسامحه و دادن امتیاز به رقیب مغلوب کند . بهر صورت تحلیل زیبا کلام پیرامون سخنان رفسنجانی بساز و بفروش و طرح آشتی ملی اخیر وی چنین در سایت خبری فرارو باز تاب داده شده است :

هوشنگ – بهداد

2 مهر ماه سال 1388

صادق زیبا کلام در گفتگو با «فرارو»:

جناح پیروز تن به مصالحه نمی دهد

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=6983