روز نامه ی جمهوری اسلامی چهار شنبه 11 شهر یور ماه سال 1388
نقد و بررسی سر مقاله " طرحي براي خوش خدمتي به اشغالگران"

"نماینده ی مردم فلسطین شدن و با اشک تمساح ریزی مخالفت با پیشنهاد صلح و آشتی ولیعهد پادشاه بحرین دادن "

سگی که مبتلا به مرض هاری است . می بایست که یک ریز پارس و حمله کند . اکنون داستان رهبر مسئولان و قلم بر دستان و جارچیان رژیم تروریستی کودتائی نامشروع می باشد که بدلیل ماهیت ضد مردمی و متزلزلی که دارند و از قیام وواکنش های اعتراضی مردم ناراضی همیشه در حالت و حشت و نگرانی بسر می برند . پس می بایست پیوسته فضای رعب وو حشت و اختناق و سانسور و ضرب و شتم و بگیر و به بند و شکنجه و زندان و اعدام را در داخل کشور حاکم کنند و سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و مداخله گری در امور داخلی سایر کشور های همجوار منطقه ی خاور میانه را در دستور کار خود قرار دهند تا با صدور بحران و جنگ افروزی شرایط انحراف ااذهان عمومی از پیگیری مسائل مهم داخلی فراهم شود .

بنابراین با بی خیال شدن عدم پیگیری مطالبات مردم و نا دیده گرفتن شرایط کودتائی و سانسور و جنگ و گریز در مجلس ارتجاعی و کمدی و دکوری و انتصابی هشتم که مشغول دوئل و تو سر هم زدن با وزاری کابینه دولت نامشروع دهم هستند.ا لبته که هر وزیری از دیگری بی عرضه تر و سر سپرده تر است . به خصوص اینکه دولت مدعی ساده زیست با بر پائی بساط سور و افطار و شام در هتل های مجلل با رشوه به وکیل الدوله ها دادن تا که رأی اعتماد به وزاری بی عرضه ی دولت نا مشروع بدهند . عجیب است که در این اوضاع و احوال آشفته ملای سرمقاله نویس شیپور را از در گشادش نواخته است و نماینده ی مردم فلسطین و کشور های عربی شده و یقه و لیعهد دولت بحرین را گرفته است که چرا وارونه ی ادعای تهدید آمیز پاسدار گماشته احمدی نژاد را مطرح کرده است و چرا به جای تهدید به نا بود کردن اسرائیل خطاب به کشور های عربی گفته است که چرا به نقش دولت اسرائیل برای پیگیری و عملی کردن صلح با فلسطین و آشتی کردن با این کشور کم بها داده شده است؟ پس بی جهت نیست که در راستای دشمنی عریان با هر گونه نظر یا پیشنهاد صلح فلسطین با اسرائیل و بر قراری و ایجاد رابطه با اسرائیل که از سوی هر کشور عربی داده می شود. بلافاصله در جا با واکنش تهدید و تحقیر آمیزی امثال این مدعی قلم بر دست مواجه خواهد شد که خودش اینگونه را صاحب سر زمین فلسطین و نماینده ی مردمش و سخنگوی ملت های کشور های عربی می داند و برای همه با خطاب و عتاب کردن تعیین تکلیف می کند:

اين براي نخستين بار نيست كه دربارهاي بي افتخار عرب در جهت تامين منافع اشغالگران به خوش خدمتي پرداخته اند ولي آنچه اين « مقاله سفارشي » را از ساير موارد متمايز مي سازد تاكيد بر واژه « مردم اسرائيل » است كه آنها را « يكي از مهمترين طرفهاي درگير » معرفي مي نمايد. ولي آن شاهزاده نادان اعراب را عامل ناكامي و نفرت معرفي مي كند و مي گويد اعراب با « مردم اسرائيل » ! كه وي آنها را « يكي از مهمترين طرفهاي درگير » معرفي نموده ارتباط خوب و مناسبي را برقرار نكرده اند! اين نقطه ضعف بزرگي است كه البته شرمساري آن گريبانگير دنياي اسلام و دنياي عرب شده و خواهد شد. نبايد به شاهزاده هاي نادان و دربارهاي مرتجع عرب فرصت داد كه از جانب دنياي اسلام و دنياي عرب سخن بگويند و اشغالگران را « تبرئه » كنند و بخاطر خوش خدمتي به دشمن سخناني بگويند و مواضعي اتخاذ كنند كه اينگونه زمينه هاي تضييع حقوق بين الملل اسلامي را بهمراه داشته باشد. البته ارتجاع عرب هيچگاه خدمتي واقعي و مستمر به آرمان فلسطين ارائه نكرده و با كمك هاي مشروطش نيز صرفا فلسطيني ها را به دنبال خود كشانده و آنها را به ذلت پذيري در هر مقطع وادار ساخته است . ضعف و حقارت امروز تشكيلات خودگردان هم دليل و توجيهي غير از اين ندارد. راه عزت و افتخار و آزادي قدس شريف و نجات تمامي سرزمين هاي اشغالي فلسطين عزيز هم با مقاومت جانانه در برابر اشغالگران هموار خواهد شد و تجربه هاي لبنان و فلسطين در جنگهاي 33 روزه و 22 روزه نشان داد كه تنها اين راه پرفراز و نشيب است كه به پيروزي منتهي خواهد شد."
در خاتمه اینکه دلیل مخالفت کردن با نظرات و لیعهد دولت بحرین و سایر کشور های عربی و رهبر خود مختار فلسطین کا ملاً مشخص می باشد . زیرا گذشته از اینکه بقای ننگین رژیم کودتائی و ضد مردمی و نا مشروع و جنگ افروز حاکم بر ایران بر اساس گرو گان گیری و ناامنی و بی ثباتی وجنگ افروزی خاور میانه امکان پذیر بوده است . از سوی دیگر تننها کشوری که در 30 سال گذشته بدترین خنجر خیانت از پشت به جنبش آزادیخوهانه ی مردم فلسطین زده و میان شان شکاف و جنگ برادر کشی ایجاد کرده است همین رژیم تروریستی فاشیستی کودتائی حاکم بر ایران می باشد که اهداف جنایت آمیزش را شیادانه و عوامفریبانه با اشک تمساح ریزی برای فلسطین دنبال کرده است. برای همین است که هرگونه تحرک صلح طلبی و تلاش ثبات سیاسی و امنیت در کشور های منطقه و خاور میانه و کوشش برای صلح اسرائیل و فلسطین حکم طناب دار برای رهبر ولی فقیه یا لوطی جماران و پاسداران کودتا گر متزلزل را دارد .
هوشنگ – بهدادhttp://www.jomhourieslami.com/1388/13880611/index.html
چهار شنبه 11 شهر یور ماه سال 1388