"نمایش اسناد غیر قابل انکار جنایات ضد بشری پاسداران کودتاگر"

با اینگونه تیتر خبر از سوی خبر گزاری دولتی ایرنا بازتاب داده شده است " نماز جمعه اين هفته تهران به روال معمول در محل دانشگاه تهران اقامه مي شود.احمد خاتمي امام جمعه و احمدي نژاد سخنران پيش از خطبه‌ها در روز قدس"به گزارش ایرنا رييس ستاد نماز جمعه تهران اعلام كرد: در روز جهاني قدس نماز جمعه تهران به امامت آيت الله سيد احمد خاتمي امام جمعه موقت اقامه مي‌شود.حجت‌الاسلام مسعود مرادي اظهار داشت: احمدي نژاد سخنران پيش از خطبه‌ها است. ثابت می کند چگونه جنگ قدرت و ثروت گسترده و همه گیر شده است . بطوریکه پس از 25 سال خطبه خوان نماز روز قدس بودن رفسنجانی بساز و بفروش اکنون چه ساده از جایگاه کنار گذاشته می شود و بازی معرکه گیری و منحرف کردن اذهان عمومی به دو مهره ی آلت دست پاسداران کودتا گر داده شده است که اعتراف آشکار سیاست صدور تر وریسم و ارتجاع به منطقه با ابزار تبلیغاتی کردن فلسطین است که در راستای اهداف مشخص از جمله دفاع از پروژه ی هسته ای می باشد . به خصوص اینکه خطبه خوان جانشین آخوند احمد خاتمی است که شاگر آخوند انگلیسی مصباح یزدی غارتگر همراه کودتا گران پاسدار و دشمن رفسنجانی می باشد که معرکه گیر قبل از وی پاسدار گماشته احمدی نژاد است که جایگزین ناطق نوری شده است تا که از دولت کودتای نامشروع و علیه ی رقیب مغلوب و اسرائیل لغز خوانی کند . ناگفته نماند که اگر چنانچه رفسنجانی خطبه خوان روز قدس باشد . فرق چندانی نمی کند. چون ودتا گران پاسدار بیش از اندازه وی را تحقیر و تهدید کرده اند و از طریق آقازاده اش مهدی تبدیل به شمشیر داموکلس شده یک ریز فشار و تهدیدش می کنند.

همچنین این دو تیتر خبر باز تاب داده شده در و رق پاره ی کیهان "كروبي همان زمان كه پول حرام از شهرام جزايري گرفت سقوط كرده بود (خبر ويژه)""فعالان سياسي و كارشناسان ديني: كروبي بايد محاكمه شود " روزنامه ی کیهان 24 شهریور ماه سال 1388http://www.kayhannews.ir/880624/2.htm#other201 که این ورق پاره ی کیهان که متعلق به سربازجو حسین شریعتمداری شکنجه گر و پرونده ساز می باشد و همگام با خبر گزاری پاسداران فارس تبدیل به باز جویان پیگیر وسیار و تنظیم کیفر خواست و صدور کنندگان حکم دستگیری و محکومیت برای اعضای رقیب مغلوب شده اند . به خصوص وظیفه دارند که پرونده ی موسوی و کروبی و خاتمی را دنبال کنند تا با مقدمه چینی و سناریو و پرونده سازی کردن شرایط دستگیری و اعتراف و متهم و محکوم کردن شان را فراهم نمایند .

بنابراین اکنون بطور موازی و فشار گاز انبری در ورق پاره ی کیهان و خبر گزاری دولتی ایرنا و پاسداری فارس علیه موسوی و کروبی و خاتمی و گاهی هم موسوی خوئینی ها و رفسنجانی بساز و بفروش و به ویژه آقازاده مهدی پرونده سازی پیگیری می شود . همینطور از سوی یک آخوند متحجر انگلیسی و غا رتگر بنام جعفر شجونی که عضو باند مافیائی انگلیسی مؤتلفه است با دو آخوند متحجر وکیل الدوله ی دیگر علیه کروبی و بستر سازی شکایت و دستگیری شان استفاده شده است. برای همین گزارش از پول حرام گرفتن و رشوه خواری کروبی باچاشنی پرسشگری در تأخیر دستگیری و محاکمه کروبی تهیه و تنظیم شده است . یعنی اینکه از دریافت رشوه از شهرام جزایری در سالیان گذشته کروبی گفته شده و بی خیال شدن شتر با بارش می رود . یعنی بی پاسخ ماندن سئوالات مکرر چگونه صرف شدن مبلغ 300 میلیارد دلار در آمد نفت در 4 سال گذشته که از دولت نهم شد .اما حال لنگه پشه کوره گرفته شده است .

از سوی دیگر برای خنثی و بی اعتبار کردن نامه های مستند و افشاگر کروبی پیرامون تجاوزات جنسی و شکنجه های جسمی در باز داشتگاه ها که نه از سوی پا سداران کودتا گر و لوطی جماران پشتیبان شان و کمیته ی 3 نفره دستگاه آلوده ی به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه تکذیب شده ا ست ، بلکه چپ و راست کروبی متهم به دروغگوئی و فضا سازی علیه ی رژیم کودتائی پاسداری می شودو هرروز حلقه ی تهدید برای سکوت و تسلیم یا دستگیر شدن کروبی تنگ تر می گردد. اما در این شرایط شاهدیم که با نمایش برخی فیلم های مستند شکنجه و تجاوز و نقض عریان حقوق بشر که خبرش برروی شبکه های خبری اینترنتی به نمایش گذاشته می شود . بطور مثال پس از نمایش فیلم مستند اعتراف متهم یک قربانی به باز داشت و شکنجه جسمی و تجاوز جسمی در اینترنت که از سوی رضا علامه بشکل مکاتبه و گفتگوی گفتاری و نوشتاری و تصویری تهیه و تنظیم شده است که پاسخ دندان شکن به هجو گویان و تکذیب کنندگان می باشد . اکنون فیلم مستند ویدئوئی یا سند دیگری برروی شبکه ی اینترنتی به نمایش گذاشته شده است که مر بوط به سیلی زدن یک پاسدار آدمکش حرفه ای بر توی گوش پدر جانباز 40% یک قربانی جان باخته است که حین بحث و سئوال و پرسش کردن در پایان پاسدار عراقی پس از تهدید کردن و خط و نشان کشیدن و تهدید نمودن این جانباز 40% که چرا به خاطر کشته شدن فرزندنش رضایت نداده است با عصبیت و حالت تهاجمی بسویش و بر با هل دادنش بر توی صورتش سیلی نواخته است تا که ماهیت پلید و ضد انسانی پاسداران دژخیم و کود تا گران را به معرض دید همگان بگذارد و ثابت نماید که این آدمکشان حرفه ای پاسدار در سیاه چال ها ب خصوص باز داشتگاه کهریزک چه کرده و می کنند و برای چه تا اعمال و اقدامات ضد انسانی شان فاش می شود و لو می رود سرا سیمه وارد صحنه شده و دست به تکذیب می زنند .

اکنون مشخص نیست با ادامه ی رشد و دامنه ی افشاگری های مستند که هر روز بر روی شبکه های اینتر نتی باز تاب داده می شود و مکمل نامه ای روشنگر کروبی می شوند قرار است که ار گان های دروغ پرداز و تکذیب کنندگان و اقعیات و کتمان کنندگان جنایت اتفاق افتاده در باز داشتگاه ها که سند محرز جنایت علیه ی بشریت می باشد چگونه و با چه ترفند و شگرد وارونه گوئی باز هم انکار کنند و بر ادامه ی بازی کمدی تکذیب و از موضع فرافکنی و صورت مسئله پاک کردن و وارونه و هذیان گوئی نمودن اتهام دروغگوئی و جاسوس بیگانه بودن به افشاکنندگان و رسوا گران دژخیم شکنجه گر و حامی و پشتیبان شان زده شود و پیگیر کنند گان تجاوزات جنسی و شکنجه های جسمی را متهم به دروغگوئی و خبر سازی جعلی نمایند؟

در خاتمه اینکه خطاب به سیاست بازان و مماشات گران غربی پرسش است که اینان تا کی می خواهند همچنان چشمان خود را برروی واقعیات ملموس در ایران بر بندند و بیش از این شاهد وناظر آشکار نقض سیستما تیک حقوق بشر در ایران باشند و نه اینکه هیچگونه اقدام مثبت انسان د وستانه ای برای مانع شدن اینگونه جنایات ضد بشری در ایران انجام ندهند ، بلکه همچون گذشته باز هم با تلاش مذبوحانه پیگیر سیاست خائنانه ی ضد بشری خود برای تجارت نفت و خون با پوشش مذاکرات هسته ای ادامه دهند به امید پوشالی و واهی مبنی بر مهار کردن اهداف پروژه ی هسته ای و توافق توقف غی سازی اورانیوم از سوی رژیم کودتائی پاسداری فراهم شود.

هوشنگ – بهداد

فيلم : صحنه تکاندهنده سیلی‌ زدن یک پاسدار به جانبازی که پسرش را کشته اند!

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=6628

صحنه تکاندهنده سیلی‌ زدن یک پاسدار به جانبازی که پسرش را کشته اند.
صحنه ی تکان دهنده ای است. مرد، در حضور امنیت بخش یک روحانی، فرمانده ی سپاه را عتاب می کند که پسرم را کشته اید و من را تهدید می کنید. فرمانده ی سپاه پاسخ می دهد: تقصیر خودت است! برو رضایت بده تا خلاص شوی!

فيلم : تجاوز در زندان های ایران، شاهد سوم

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=6572

سندی تازه از رضا علامه زاده در مورد تجاوز به زندانیان حوادث پس از انتخابات.