کودتا گران نه مجمع روحانیون مبارزه را تحمل نمی کنند ، بلکه متهم به کودتای براندازی مخملین شان کرده اند "

می بایست که چگونه نشان داده و ثابت شود که رژیم تروریستی و کودتائی قرون وسطائی اصلاح پذیر نیست . زیرا که متعلق به این عصر و زمان نمی باشد و هیچگونه ساز گاری با دنیای مدرن کنونی و رعایت حقوق بشر ندارد حتی نه پای بندی به قوانین تصویب شده ی خودش نیز نمی باشد، بلکه باور به آزادی و دمکراسی و عدالت ندارد واز اساس سر دشمنی و تضاد با این مقولات دارد و همانگونه که خمینی شیاد گفته بود که اقتصاد مال خر است . اکنون پیروش که رئیس جمهوری کودتائی شده اعتراف کرده است که باور به تئوری اقتصادی ندارد. برای همین است که رهبر و رئیس جمهور و سایر مسئولان این رژیم کودتائی و ضد بشری بی توجه نسبت به 3 برابر شدن واردت نسبت به صادرات هستند . همچنین بیش از 3 برابر شدن حد اقل دستمز زیر خط فقر قتصادی تعیین و تصویب شده نه اینکه برای شان مهم نیست ، بلکه مسئولی هم نه اینکه در این مورد پاسخگو نیست ، بلکه کسی هم حتی حاضر نیست تا پاسخگو باشد یا که توضیح دهد ریشه و عامل روند نرخ تورم و گرانی لجام گسیخته با تورم و گرانی در جامعه چیست و چه باید کرد که طناب بر دور گردن جمعیت 80 % کشور پیچیده شده که در زیر خط فقر اقتصادی حالت خفگی دست وپا می زنند بگوید که چگونه می شود این طاب را کمی شل کرد تا فشار حالت خفگی کمتر شود .

البته بموازات شاهد بودن 30 ساله ی این شرایط که هرروز بد تر از قبل شده است و هیچگونه جای خوش باوری و تغییر شرایط بسوی بهبود اوضاع در چشم انداز نمی باشد . جنگ قدرت باندی و جناحی نیز بطور فشرده ادامه داشته است آنگونه که اکنون این تضاد و اختلاف وجنگ و نزاع قدرت باندی اظهر المن الشمس شده است . زیرا که شمشیر های از رو بسته شده ی رقبای غالب در گیر جنگ قدرت و ثروت علیه ی رقیب مغلوب بطور عریان برای قلع و قمع کردنش به مصاف بر خاسته اند . صد البته که دست بالا را کودتا گران حاکم دارند . برای اینکه هم قدرت را قبضه و انحصاری کرده اند . هم اینکه از امکانات حمایت و پشتیبانی ارگان های سر کوبگر پاسدار و بسیجی و نیر وهای انتظامی و اطلاعاتی و مطبوعاتی و خبر رسانی باتفاق لوطی جماران و آلت دستش شورای نگهبان آلوده و مجلس ار تجاعی و کمدی ودکوری و انتصابی هشتم و قوه ی قضائیه آلوده به فساد و رشوه و رانت خواری و تبعیض و بی قانونی و نماز جماعات بر خوردار می باشند . ضمن اینکه مسلح به گفتمان عوامفریبی و دروغگو ووارونه و هذیان کوئی و جنگ افروزی و غار تگری و دین فروشی اتهام زنی با پرده ی دین فروشی و دین ابزاری ووسیله شده می باشند و اخبار را آنگونه که خود می خواهند باز تولید و با پرونده سازی کردن پخش می کنند تا که زمینه ی دستگیری و باز داشت سران رقیب و دگر اندیش یا مخالفین دیگر فراهم شود . تازه حق پاسخگوئی برای متهم وجود ندارد .

بطور نمونه پس از بر گزاری نمایش خیمه شب بازی انتصابات ریاست جمهوری 22 خرداد که با تقلبات گسترده و جا بجائی نامزدان اعلام نتیجه شد که موجب اعتراض گسترده ی عمومی مردم نا راضی شد که بطور وحشیانه و بربر منشانه معترضان مورد تهاجم و ضرب و شتم و کشته و مجروح شدن و شکنجه جسمی و تجاوز جنسی در بازداشتگاه باز داشت شدگان واقع شدند . همینطور با شکنجه و اعتراف گیری کردن بیداد گاه های کمدی استالینی فله ای تشکیل داده شد تا که اعتراف کنند گان بگویند که چرا سران رقیب مغلوب در رابطه با طرح بر اندازی انقلاب یا کودتای مخملین بوده هم اینکه جاسوس بیگانه می باشند و انتقاد کنند که چرا اینان هنوز باز داشت نشده اند . اما چون پخش اینگونه سریال های کمدی اثر منفی بر جای گذاشته است که نه آبی برای برنامه ریزان کودتا گر و بازجویان شکنجه گر و لوطی جماران گرم نکرده است ، بلکه اوضاع را انفجاری و خطری تر و بیش متزلزل نموده است . لذا ارگان فاشیستی و کودتاگر پاسداران بطور علنی وارد میدان شده اند تا که نقش کودتاگری خودرا عیان ساز ند .

برای همین بطور موازی پاسدار یدالله جوان دبیر اداره ی سیاسی پاسداران و محمد علی جعفری فرمانده ی کل سپاه پاسداران وارد صحنه شده اند و به استناد اعترا ف کنندگانی همچون آخوند محمد علی ابطحی یا کفتر پر قیچی در اختیار کودتا گران موسوی خوئینی ها و خاتمی و موسوی و کروبی و ... را متهم به طراحی براندازی نرم افزاری کودتا مخملین کرده اند.

اکنون به نظر می رسد که برای برخی از خوش باوران و ابهام زدگان گویا نیاز به زمان 30 ساله بود تابا تحمل هزینه ی بس سنگین همچون 8 سال جنگ خانمان بر انداز 8 ساله ی ضد ملی و ضد میهنی در می گرفت که منجر به میلیون های کشته و مجروح و موجی و آواره با 1000 هزار میلیارد دلار خسارت شد تا بقول خمینی شیاد نعمت الهی نامیده شود .

یا اینکه می بایست اعدام های زندانیان سیاسی پس از 30 خرداد سال 60 و قتل عام زندانیان سیاسی تابستان سال 67 اتفاق می افتاد تا معنی جنایت عله ی بشریت بودن رهبر و سران این رژیم تروریستی و قرون و سطائی کودتای به اثبات می رسید. یا اینکه سرکوب قیام 6 روزه ی دانشجوئی و سرکوب آن از سوی آمرین و عاملین قتل های زنجیره ای رخ می داد تا که چاشنی سیاست سانسور و خفقان و ارعاب و اعدام در جامعه با توقیف و تعطیلی مطبوعات می شد که باید از سوی باز جو وشکنجه و قاتل سعید مرتضوی بمر حله ی اجرا گذاشته می شد تا اینکه بالاخره مقد مه ی اجریس طرح کودتای خاموش و خزنده با چراغ خاموش در 4 تیر سال 84 بوقوع می پیوست تا که بستر ساز کودتای دوم و نهائی پاسداران وحذف رقیب مغلوب در 22 خرداد عملی می شد تا با تهدید کردن نوچه های سابق خمینی شیاد و تیغ کشی نمودن بر روی شان متهم به جاسوسی برای بیگانه و داشتن طرح کودتای بر اندازی مخملین شوند تل کهگلاب بر سر و صورت لوطی جماران زده شود که در جمع بسیجیان چماقدار دانشجو جا زده شده گفته بود هنوز برایش ثابت نشده است که رهبران رقیب مغلوب وابسته به بیگانه می باشند .

در خاتمه اینکه اینگونه اقدامات رخ داده شده در 30 سال گذشته است تا که اکنون بدون ابهام و لکنت زبان خود کودتا گران و متتهمان همچون مجمع روحانیون مبارز اعتراف کنند که این رژیم ضد بشری و قرون وسطائی و کودتائی نه اینکه هر گز اصلاح و تغییر پذیر می باشد ، بلکه مشابهت با چنین رژیم ضد بشری و عوامفریب و فریبکار و جنگ افروز و غارتگر و سر کوبگری در تاریخ یافت نمی شود. برای اینکه نه اینکه بهمه حرکات مردم ایران دخالت می کند ، بلکه خیلی ساده برای بقای ننگینش دست بهر جنایت و اتهام و پرونده سازی و تهدید نیروهای کیفی خودش می زد. بناابراین راه علاج تغییرات دمگکراتیک در ایران می باشد که نه دشمن مردم ایران و عامل بی ثباتی و نا امنی منطقه است ، بلکه بدلیل پیگیر پروژه ی هسته ای عامل تهدید کننده امنیت و صلح جهانی می باشد. بهر حال اکنون مجمع روحانیون مبارز با انتشار اطلاعیه ای این چنین پاسخ به اتهامات پاسدار محمد علی جعفری فر مانده ی کل سپاه پاسداران کودتاگررا داده است.

هوشنگ - بهداد
شهریور12 ماه سال 1388