روز نامه ی کیهان 2 مهر ماه سال 1388

معجزه ! (گفت و شنود)

گفت: گشوده دهان گشاد و داده اش چاک

گفته استچگونه بر سرش ریخته شده خاک ؟

این سخنگو وبلند گوی کودتا گران سپاه

توضیح داده چرا پوشیده است لباس سیاه؟

البته در دنباله افزوده است که چگونه مرده

چگونهبا معجزه گری صدا و سیا شده زنده؟

گفت: ديدي چه خاكي بر سرم شد؟
گفتم: چي شده؟ چرا لباس مشكي پوشيده اي؟ چرا گريه مي كني؟
گفت: يكي از اقوام نزديكم فوت كرده.
گفتم: اين كه گريه و زاري نداره! اگر يكي دو هفته صبر و حوصله كني دوباره زنده مي شود!
گفت: چرا پرت و پلا ميگي؟! چطور ممكنه كه دوباره زنده بشه؟!
گفتم: همين الان به دفتر موسوي و كروبي زنگ بزن، و بگو فاميل شما دستگير شده بود و در زندان زير شكنجه فوت كرده.
گفت: مرد حسابي فاميل ما اصلاً بازداشت نشده بود ، او بر اثر بيماري سرطان فوت كرد.
گفتم: تو به اين چيزها كاري نداشته باش، تو فقط به آنها زنگ بزن. آنها اعلام مي كنند كه فاميل شما در زندان و زير شكنجه فوت كرده، بعد خودشان به راديو اسرائيل و بي بي سي و راديو آمريكا خبر مي دهند و برايش مجلس ختم مي گذارند و بعد...
گفت: بعد چي؟!
گفتم: بعدش فاميل فوت كرده شما هم مثل بقيه آنهايي كه موسوي و كروبي خبر كشته شدنشان را داده و برايشان ختم گرفته بودند، زنده مي شود! و قضيه به خوبي و خوشي پايان مي گيرد

گفت : واقعاً چقدر لغز وچرند باهجو و هذیان گوئی؟

چپ و راست تکرار کردنش با پر روئی و پر گوئی

گفتم : مگر چه شده جوش آوردی و شدی عصبانی؟

مگر دوباره جنایت جدیدی کرده است رژیم جانی؟

گفت: سربازجو معتاد و ابله شر یعتمداری

با چشمه هنری بازچوئی کرده معرکه داری

گفتم : مگر غیر از این سربازجوی جنایتکار؟

غیر از این تخصص و هنری دارد این نا بکار؟

حال بر گوی که چگونه گفته چرند جدید؟

چگونه پرونده سازی کرده است یا تهدید؟

گفت: گشوده دهان گشاد و داده اش چاک

گفته استچگونه بر سرش ریخته شده خاک ؟

این سخنگو وبلند گوی کودتا گران سپاه

توضیح داده چرا پوشیده است لباس سیاه؟

البته در دنباله افزوده است که چگونه مرده

چگونهبا معجزه گری صدا و سیا شده زنده؟

گفتم : این پرده بازی و سیاهبازی برای چیست؟

پیام و مخاطب این بد نام سرباز جو کیست؟

گفت : این سرباز جوی منفور شده زمین گیر

به افشاگری های موسوی و کروبی داده گیر

مدعی شده که بیماران مرده ی سرطانی

این دو نفر نسبت می دهند به رژیم جانی

برای نفی شکنجه و تجاور و قتل داده تحلیل

ربط داده به تبلیغات رادیو آمریکا و اسرائیل

خلاصه با شیوه بازجوئی کرده است شلوغ

ادعاکرده شکنجه کردن باقتل ها هست دروغ

گفته برای کشته ها که گرفته میشه مجلس تحریم

دوباره زنده می شوند تا حلوای خود را کنند تقسیم

گفتم : روزی همشیره لوطی جماران از رادیو فارسی

در عراق گفت داستانی از جنگ بسیجی با دیپلماسی

نقل قول کرد که خبرنگاری از یک 13 ساله بسیجی

کرده بود سئوالی با روش معروف چماق و هویجی

انگیزه تو از رفتن چبهه ی جنگ ایران و عراق چیست؟

پیام تو برای مخاطبان این رادیو از این هدف چیست؟

بسیجی این چنین گفته بود از آرزو، داده بود نوید

می خواهددر جبهه با دشمن بجنگند،تا کندش تهدید

تا به آرزوی خود رسد . یعنی اینکه وی شود شهید

سپس سالم به آغوش خانواده بر گردد این رشید

کنون سر بازجو علیه کروبی و موسوی گرفته بهونه

باز گوئی آن داستان بسیجی را کرده است وارونه