" قطعنامه ی یپایانی ششمین اجلاس خبرگان تکرار پیآمدآن از سوی خامنه ای "
کسانی که خوش خیالانه باور دارند که احتمال دارد پاسداران کودتا گر از قدرت فاصله گرفته و به پاد گان های خود باز خواهند گشت سخت در اشتباه می باشند . زیرا که قبل از بر گزاری نمایش خیمه شب بازی 27 خرداد و 4 تیر سال 84 که منجر به رئیس جمهور شدن پاسدار گماشته احمدی نژ اد شد . ورق پاره ی کیهان حامی و ار گان تبلیغاتی کودتا گران پاسدار آشکارا هرروز می نوشت که جریان مدعی اصول گرائی 26 سال است که با شعار عوامفریبی عاشقان خدمت و نه شیفتگان قدرت در صف نوبت بقدرت رسیدن بوده اند . بنا براین اکنون که در دو مر حله ی کودتای خاموش و خزنده ی 4 تیر سال 84 و کودتای عریان 22 خرداد قدرت را قبضه و انحصاری کرده اند مشخص است اکنون که رقیب مغلوب را حذف کرده ورژیم کودتائی را یک دست کرده اند و در شرایطی که رژیم کودتا گر و عمود خیمه ی نظام یعنی لوطی جماران علی خامنه ای نا مشروع شده و بی اعتبار شد و ایران یکپارچه تبدیل به فر یاد مرگ بردیکتاتور شده که نشان از رشد ضریب بالای جو نارضایتی عمومی و تلاش و فعالیت و مبارزه برای تغییرات دمکراتیک در ایران می باشد کاملاً قابل درک و پیش بینی است که پاسداران و بسیجیان کودتاگر هرگز حاضر نیستند که از قدرت فاصله بگیرند و بقول صادق زیبا کلام با پیشنهاد طرح آشتی ملی رفسنجانی بساز و بفروش و مکار گفت که آبی از این طرح گرم نمی شود تن به مصالحه با رقیب مغلوب دهد .

از سوی دیگر بنابر ادعای یکی از فسیل های مجمع خبر گان گفته است که طرح آشتی رفسنجانی منزلی ونه مجمع خبرگانی می باشد. زیرا که پس از انتشار قطعنامه ی 9 بندی پایانی ششمین اجلاس مجمع خبرگان که در غیاب رفسنجانی قرائت شد در دفاع و پشتیبانی از لوطی جماران نا مشروع و پاسداران کودتاگر و تقلبات گسترده ی خیمه شب بازی 22 خرداد و اعلام نتایج آن است که با تأکید و مانور تبلیغاتی دادن 85 % شرکت کننده و متهم کردن رقیب مغلوب به عنوان محرک و اغتشاشگر و طراح کودتای مخملین است . ضمن اینکه اثبات کننده ی این واقعیت است که چاقوهر گز دسته ی خودش را نمی برد و قرار نیست که مجمع خبر گان که از صافی شورای نگهبان رد و تأئید صلاحیت شده است که نهاد آلت دست لوطی جماران می باشد. پس موظف ست که قطعنامه ی 9 بندی در دفاع از لوطی جماران به جای رسیدگی و نظارت به و ظایف ولی فقیه و بر کناری وی منتشر کند تا که هموار کننده ی تکرار و تشریح با تهدید و متهم کردن رقیب مغلوب پیرامون بسط و تعمیم دادن همین 9 بند قطعنامه ی نمایشی و فرمایشی پایانی ششمین اجلاس مجمع خبرگان باشد که لوطی جماران در دیدار اعضای خبر گان با حضور رفسنجانی آن را رله و تشریح بیان کرد.
یعنی اینکه لوطی جماران و کودتا گران یکبار دیگر چوب و پیاز را به خورد رفسنجانی رفسنجانی بساز و بفروش زور چپان کردند . یعنی اینکه هم وادار به تسلیم و زانو زدنش کردند تا جای خطبه خوان نمازجمعه ی تهران بودن در صف اول نماز عید فطر پشت سر لوطی جماران نامشروع بایستد . هم در مجمع خبرگان به جای بررسی شرایط کنونی و جانب مردم معترض را گرفتن و همدردی با خانواد های داغدار و عزادار و وقایع اخیر و نگران خانوانده های باز داشت شدگان درزندان کند. اما دست به تملق و چاپلوسی برای لوطی جمران زد تا خطر بر کناری خود و دستگیری اعضای خانواده و اطرافیانش را دفع یا کاهش دهد .

مورد دیگر برای اینکه بیشترلوطی جماران و کودتا گران بر توی سر رفسنجانی زده و تحقیرش کرده باشند تا که مشروعیت کاذب مقطعی 26 تیر درنماز جمعه ی تهران کسب نمود تبدیل به تنفر و خشم معترضان شود وی را مجبور کرد ند تا که در جمع اعضای خبر گان بدیدار لوطی جماران برود و با بیان تملق و چاپلوسی لوطی جماران نا مشروع شاهد تحقیر و متهم شدنش در کنار موسوی و کروبی و خاتمی باشد .

بهر صورت فراز هائی که از سخنان لوطی جماران در دیدار با اعضای مجمع خبر گان و حضور رفسنجانی بساز و بفروش البته با غایب بودن شیخ محمد یزدی نایب رئیس ممع خبرگان که رقیب و دشمن رفسنجانی است به نقل از سایت خبری فرا رو مورخ 3 مهر چنین است :

رهبری در دیدار با خبرگان رهبری : توطئه برنامه‌ريزي‌شده پس از انتخابات به سمت طراحان آن كمانه كرد: رهبر عالی مقام جمهوری اسلامی ایران با تأكيد بر اينكه بلواهاي بعد از انتخابات كاملاً برنامه ريزي شده بود، افزودند: اين توطئه بفضل الهي شكست خورد و تير دشمن به سمت خودش كمانه كرد. به گزارش پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت الله خامنه اي روز پنجشنبه در ديدار رئيس و نمايندگان مجلس خبرگان رهبري در سخنان مهمي ضمن برشمردن نقاط قوت و اميدآفرين نظام اسلامي و جايگاه مستحكم آن، به برنامه ريزي پيچيده و گسترده دشمن در شرايط كنوني اشاره كردند و با تبيين ابعاد گوناگون و خطوط اصلي طراحي مخالفان نظام جمهوري اسلامي در جنگ نرم، لزوم هوشياري، بصيرت، و شجاعتِ خواص و نخبگان و حفظ وحدت را مورد تأكيد قرار دادند. در مقطع فعلي دشمن با يك جنگ رواني كه جنگ نرم ناميده مي شود به مقابله با نظام اسلامي آمده و در اين جنگ هدف اصلي دشمن تبديل نقاط قوت و فرصت هاي نظام به نقاط ضعف و تهديدها است. نظام در جنگ نرم با استفاده از ابزارهاي فراوان تبليغاتي و ارتباطاتي، ايمانها، معرفت ها، عزم ها، و پايه ها و اركان يك نظام و كشور را مورد تهاجم قرار مي دهد كه مقابله با آن نيازمند حضور هوشيارانه، آگاهانه، و همراه با تدبير در وسط ميدان است كه البته چنين حضوري، كمك الهي را نيز درپي خواهد داشت. رهبر انقلاب اسلامي سپس به تبيين خطوط اصلي طراحي دشمن در جنگ نرم با نظام اسلامي پرداختند و افزودند: مخدوش كردن نشانه هاي اميد و تبديل آنها به نشانه هاي يأس و ترديد، و القاي بن بست و سياه نمايي، و در نهايت گرفتن پويايي جامعه يكي از خطوط مخالفان است.
لوطی جماران پشتیبان کودتاگران بدون توجه به فریاد های فراگیر مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و احمدی نژاد کوتوله از سوی مردم ناراضی بافرصت طلبی و وارونه گوئی چنین خاطرنشان كرد:
حضور 85 درصدي مردم در انتخابات رياست جمهوري و اعلام چنين پايبندي و دلبستگي به نظام اسلامي بعد از گذشت سي سال، و همچنين انتخاب رئيس جمهور با رأي بالا و بي سابقه، يك نقطه قوت بسيار مهم بشمار مي آيد كه مخالفان نظام تلاش دارند اين امتياز را به نقطه ترديد و يأس تبديل كند. امروز نشانه هاي وحدت عمومي و همدلي مردم قابل مشاهده است كه مناظر بي نظير آن، حضور مردم در نمازهاي جمعه ماه مبارك رمضان، حضور گسترده در راهپيمايي روز قدس، و حضور با عظمت در نماز عيد فطر در سراسر كشور است. همه بايد در مقابل اين وحدت سرتعظيم فرود آورند و در جهت تحكيم آن تلاش كنند.

لوطی جماران نا مشروع ردانه و طلبکارانه و با پاک کردن صورت مسئله و آدرس غلط دادن مخالفت و اعتراضات مردم نا راضی را این چنین دجالانه بطور وارونه تفسیر و بیان و تبدیل کرد :
از سرمايه گذاري مخالفان نظام به منظور منصرف كردن ذهن مردم و خواص از دشمني خود، به عنوان يكي ديگر از خطوط اصلي مقابله با رژیم کودتاگران ياد كردو افزود: اين موضوع به معناي ناديده گرفتن تقصيرهاي شخصي و اجتماعي در نارسايي ها و مشكلات جامعه نيست اما نمي توان از طراحي ها و اقدامات واضح دشمن نيز غافل شد و آنرا ناديده گرفت. آيا مي توان خوشحالي دشمن را از برخي مسائل و حوادث بعد از انتخابات نديد و خود را به غفلت زد دولت انگليس با كارنامه دويست ساله سر تا پا سياه خود در قبال ايران و همچنين دولت امريكا، و برخي دولتهاي ديگر از اقدامات برخي افراد تمجيد مي كنند و مي گويند ما طرفدار ملت ايران هستيم در حاليكه مردم جزو نظام اسلامي هستند، بنابراين نبايد از دشمني مخالفان براي توطئه و ايجاد تفرقه غافل شد.

همچنین لوطی جماران رهنمود تهدید آمیز تسلیم شدن همه کرد به خصوص رفسنجانی که قبلاً در آزمون الهی مردودش کرده بود تا اینکه به جای در کنار دشمن قرار گرفتن با هشیاری در مقابلش بلوای بر نامه ریزی شده ی دشمن این چنین بایستد که وی توصیه کرد:
همه و بخصوص خواص بايد مراقب باشند تا با اقدامات و يا اظهارات خود تكميل كننده طراحي و اهداف معارضان نظام نباشند. : وقتي دشمن آشكارا و بدون پرده پوشي در بلواهاي بعد از انتخابات حضور داشت، چگونه مي توان اين حضور واضح را انكار كرد، بنابراين بصيرت بسيار مهم است زيرا وجود آن در افراد باعث تغيير خيلي از رفتارها خواهد شد. علی خامنه اي وظيفه ولايت در جامعه اسلامي را حفظ كل اين مجموعه دانستند و خاطرنشان كردنداسلام هايي كه با عناوين اسلام سلطنتي، اسلام التقاطي، و اسلام سوسياليستي و با شكل ها و رنگ هاي مختلف و بدون اين عناصر اصلي عرضه مي شوند، اسلام امريكايي هستند. : نخبگان و خواص بايد در فتنه، با بصيرت به روشنگري جامعه بپردازند و بسيار مراقب باشند زيرا برخي اوقات سكوت و كنار كشيدن آنان، كمك به فتنه است. بلواهاي بعد از انتخابات كاملاً برنامه ريزي شده بود، اين توطئه بفضل الهي شكست خورد و تير دشمن به سمت خودش كمانه كرد. انقلاب اسلامي ايران بعد از گذشت سي سال، اكنون بسيار قوي و مستحكم است و انسان دست قدرت الهي را نيز مشاهده مي كند اما تفضل الهي تا زماني است كه همه خالصانه در خدمت انقلاب و اهداف آن باشيم و از هيچ تلاشي در اين مسير دريغ نكنيم. يكي از ويژگيهاي بي بديل مجلس خبرگان، حضور چهره هاي برجسته روحاني و آشنا با علم دين برشمردند و تأكيد كردند: دغدغه هاي نمايندگان اين مجلس همواره دغدغه هاي عمومي و ملي در چارچوب انقلاب و اسلام و صحنه دفاع از اصول و ارزشها بوده و مسائل شخصي، و جناح بنديها و خط بازيهاي سياسي هيچگاه در مجلس خبرگان جايگاهي نداشته و نخواهد داشت.

فراموش نشود که زانو زدن و تسلیم شدن رفسنجانی بساز و بفروش مکار و مجیز گوئی با تملق و اپلوسی لوطی جماران نا مشروع و منفور اینگونه در ابتدای این دیدار گزارش شده است :
در ابتداي اين ديدار آيت الله هاشمي رفسنجاني رئيس مجلس خبرگان رهبري، ضمن تشكر صميمانه از ايجاد فرصت ديدار نمايندگان مجلس خبرگان با مقام معظم رهبري، بيانات ايشان را همواره راهگشا دانست و گفت: اجلاس اخير مجلس خبرگان، با وجود برخي مسائل اخير، بسيار رضايتبخش بود و بحثهاي خوبي انجام شد.

در خاتمه همانگونه که اشاره شد کودتا گران هر گز قصد باز گشت به پاد گان و دل کندن از قدرت را ندارند. زیرا که این قدرت پشتوانه ی انباشت ثروت و چشم دوختن به خصوصی سازی رقم 2000 میلیاردی اموال عمومی یا شرکت مؤسسات و شرکت و بنگاه ها و بانک های دولتی بسوی کودتاگران دوخته شده است . به خصوص اینکه هدف نهائی کودتای پا سداران شتاب دادن به دسترسی به سلاح هسته ا ی برای تضمین رژیم نا مشروع و منفور و ضد مردمی کودتائی می باشد . برای همین رقیب مغلوب و از صحنه حذف شد . البته لوطی جماران آلت و ابزار تبلیغاتی تئوریک و توجیکاری پیشبرد اهداف کودتا گران می باشد که هرگونه تضعیف کردنش بمنزله بیشتر متزلزل شدن جایگاه و موقعیت کودتا گران پاسداراست. بنابراین تلاش برای تخریب و بی اعتبار و حذف رفسنجانی برای دفع مانع در مجمع مصلحت نظام ر بستر خصوصی سازی اصل 44 قانون اساسی سرمایه ی کلان اموال عمومی به نفع پسدارن کود تا گر می باشد . بهر حال باید رفع هر گونه ابهام از اصلاح پذیری درون رژیم کودتائی و عقب نشینی کودتا گران از قدرت و پایان داده شود و کوچکترین توجهی به بازی گرفتن رقیب مغلوب با طرح آشتی ملی نشود . آنچناکه نمی توان به دست بر داشتن از سرکوب و خففقان و سانسور و زندان و شکنجه و اعراف گیری و تشکیل بیداد گاه های نمایشی و فر ما یشی شک نکرد، بلکه می بایستتلاش همگانی برای تغییرات دمکراتیک ایران شود به ویژه برای رادیکال و ادامه دار کردن اعتراضات مردم ناراضی داخلی در آستانه ی باز گشائی مدارس و دانشگاه ها کوشش شو دتا به مبارزه برای تغییرات دمکراتیک در ایران شتاب داده شود.

هوشنگ � بهداد
مهر ماه3 سال 1388