سنفونی امام جمعه های حکومتی چرا موسوی و... هنوز دستگیر نشده اند؟"

با حضور علی خامنه ای لوطی جماران به عنوان امام جمعه ی تهران که از سوی پاسداران کودتاگر طراحی شده چونکه به وی مأموریت داده شد تا که پیام ویژه به مخاطبان رقیب مغلوب و رفسنجانی داده شود . از جمله وی ضمن ابراز نگرانی کرد از باز گشائی دانشگاهیان و اعتراضات دانشجوئی که در راه می باشد . از سوی دیگر برای مشروعیت دادن به اعلام نتایج نمایش انتصاباتی 22 خرداد و قبول کردنش از سوی رقیب مفلوب که همراه با کودتای پاسداران و بسیج و تقلبات بود و منجر به رئیس جمهور شدن پاسدار گماشته ی احمدی نژاد شد . از طرف دیگر هدف خطبه خوانی لوطی جماران خامنه ای از دولت و رئیس جمهور نامشروع دفاع کردن بود. برای همین لوطی جماران ادعای 40 میلیون رأی حمایتی به رژیم کودتائی و نا مشروع را چاشنی خطبه ی خود کرد وبه رخ رقیب مغلوب کشید تا تفهیم کند تقلب و کودتائی در کار نبوده است .

خلاصه اینکه خطبه خوان نماز جمعه ی تهران اعتراف کرد در صورتیکه منتقدین رقیب مغلوب اقدامی نکنند و حامی کودتا و دولت نامشروع شوند با اینان کاری نیست، در غیر اینصورت با منتقدین بر خورد تند می شود . لذا لوطی جماران تأکید کرد و پیام داد که اگر منتقدین می خواهند در امان باشند و تحمل شوند می بایست دست از انتقاد کردن از نتایج انتصابا ت و دولت و کودتا گران بر دارند. زیرا که اینگونه روش نه ضرر ندارد ، بلکه برای نظام خوبست. البته بدون نام بردن مستقیم زمینه ی سازی انتقاد از حضوررفسنجانی در روز قدس علیه ی رقیب مغلوب را نیر بطور آشکار اعتراف کرد. یعنی اینکه گفت نباید با تجمع و حضور در چنین روزی به نفع رقیب مغلوب با انتقاد کردن از سیاست نتایج نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد و اقدامات و فجایع پس از آن دیگر در روز قدس اتفاق بی افتد . بهر حال تلویحاً هشدار به رفسنجانی و شرکت کنندان روز قدس داد و تأکید کرد که نمی بایست دست از پا خطا کنند . البته نا خواسته پذیرفت که عامل تحرک و تقلب و حذف رقیب و ادامه ی سرکوب و خفقان از سوی کودتا گران خودش می باشد .

از سوی دیگر برای اینکه سیاست و خط و خطوط ترسیم شده در نماز جمعه ها که از مرکز خاص همآهنگ شده است و برای آخوند های حکومتی و در خدمت کودتا برنامه ریزی می کند که چه می بایست بیان کنند . بنابراین بی جهت نیست که برخی از آخوندهای جیره خوار و مجیز گوی حامی کودتا گران در نماز جمعه پرسشگری کردند چرا هنوز موسوی و کروبی و سایر سران اغتشاشگر دستگیر نشده اند؟ از طرف دیگر همزمان با لوطی جماران برخی دیگر ازآخوند های حکومتی و مجیز گویان در خدمت کودتا گر خطبه خوان در شهرستان ها رهنمود و پیام کنترل شرکت کنندگان در روز قدس با دفاع تا کتیکی از فلسطین داده اند تا که به نفع رقیب مغلوب اقدام نکنند که گزارش گران خبر گزاری پاسداران فارس این چنین اخطار و پرسش و توصیه های این مداحان و غلامان حلقه بر گوش روضه خوان های نماز بعضی از نماز جمعه جمعه های حکومتی مورخ 20 شهر یور را بازتاب داده اند:
هوشنگ – بهداد
خبرگزاری پاسداران فارس 20 شهریور ماه سال 1388