"پیرامون اعتراف به خر نشدن مهدی خزعلی در اوین و حضور خامنه ای در نماز جمعه ی تهران"

اکنون با اعتراف به خر نشدن مهدی خزعلی درون زندان اوین البته که با پشتوانه پدرش ابو القاسم خزعلی وی توانست درون زندان اوین در برابر بازجویش خر نشود. چونکه پدرش از پاسدار گماشته احمدی نژاد دفاع می کند . بنابراین وی به اتکای این پشتوانه توانسته این شهامت را هم داشته باشد تا که در اوین هم خر نشود، هم اینکه ریسک کرده و دروبلاگ خودش این خر نشدن را باز گوو علنی کند . همین اعتراف ثابت می کند که دژخیمان درون زندان اوین و سایر سیاه چال ها چه بر سر سایر متهمان و دگر اندیشان می آورند؟

از سوی دیگر اثباتگر این واقعیت می باشد که آنچه برای فرمالیته و پاک کردن چنگال خونین لوطی جماران خامنه ای و پاسداران کودتاگر و بسیجیان و نیروی انتظامی و مأموران و باز جویان وزارت بد نام اطلاعات و به ویژه آدمکشان و آدمربان حرفه ای بخش اطلاعات سپاه فاشیستی – تروریستی – کودتائی پاسداران با وکیل الدوله هائی همچون فدائی و سروری و... در باز داشتگاه ها از جمله بازداشتگاه کهریزک تدارک دیده شده چه اندازه مضحک و دروغ می باشد که بصورت شوی نمایشی پیرامون این باز داشتگاه تهیه و از تلویزیون پخش شد تا نشان داده شود که عامل و مقصر جنایات اتفاق افتاده شده در این باز داشتگاه که خود یک سند انکار نا پذیر جنایت علیه ی بشریت است که مشغول تزریق بطری و باتوم و ... به مقعد بازداشتی ها بودند و مرتکب سایر شکنجه های جسمی دیگر شدند که منجر به چندین مورد مرگ شد فقط یک قاضی دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه است که هنوز آزادانه می گردد و یک سرهنگ و ستوان و دوسه درجه دار نیروی انتظامی بودند که خود سر نامیده شده اند .

یعنی از قماش همان نیروهای خودسر وابسته به وزارت بد نام اطلاعات هستند که تا رده ی معاونت امنیت این وزارتخانه آدمکش همچون سعید امامی نفوذ کرده بودند و دست به جنایات قتل های زنجیره ای و انفجار حرم امام رضا زدند که خاتمی مدعی کور کردن این چشم فتنه وجراحی این غده ی سرطانی شده بود . ولی شاهد بودیم که چگونه این غده ی رشد یابنده ی سرطانی که مقرش بیت جماران بود موفق شد در دو نوبت طرح کودتای 4 تیرماه 84 و 22 خرداد 84 را اجرا کند وقدرت را قبضه و انحصار نمایند و رقیب مغلوب دوم خردادی ها را نه اینکه از صحنه حذف کرد، بلکه مورد بدترین شکنجه و توهین ها قرار داد که یک موردش را اکنون مهدی خزعلی باز گو کرده است.

اما در این شرایط اپوزیسیون می بایست هشیار باشد که جای امام جمعه ی موقت تهران رفسنجانی را خامنه ای لوطی جماران گرفته است که نوعی فرار به جلو از ترس می باشد . برای اینکه پس از نمایش شوی تلویزیونی بازداشگاه کهریزک شرایط مناسب برای دست به توجیکاری زدن و پاک نمودن انگشتان خونین خود و پاسداران کودتاگر و سایر دژخیمان حامی کودتا و پاسدار احمدی نژاد رئیس جمهور تقلبی و نا مشروع به وجود آمده است. همچنین زمان مساعد اخطار علنی یا تلویحی دادن و بستن و مسدود و محدود کردن حیطه ی مانور رفسنجانی در روز قدس می باشد تا که نکند صحنه نماز جمعه ی 26 تیر تکرار شود . مهمتر اینکه زمان صحه مجدد گذاشتن و مشروعیت دادن بر نتایج نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی 22 خرداد و مراسم تنفیذ وتحلیف رئیس جمهور شدن گماشته اش احمدی نژادفراهم شده است بالاخره تأئید و حمایت کردن از رأی اعتماد دادن به 18 وزیر دولت دهم نا مشروع می باشد.

البته که هدف دفاع از پروژه ی هسته ای و دشمنی با مذاکرات صلح منطقه با دفاع تاکتیکی از فلسطین وحماس کردن و همینطور بی ارزش و اعتبار کردن نامه های افشاگر و مستند کروبی نیز در دستور کار می باشد . زیرا که به عنوان پیش در آمد هم به دفتر کمیته پیگیری آسیب دیدگان اخیر حمله شد و اسناد و مدارکش برده شد که از سوی علی بهشتی فرزند سید حسین بهشتی سر پرستی می شد . هم اینکه به دفتر کروبی تهاجم مشابه شد و اسناد و مدارکش ربوده شد تا که هشدار تهدید آمیز و کار شکنی آشکار به کروبی داده شود تا که مجبور شود دست از پیگیری پرونده ی جنایات و فجایع اتفاق افتاده شده اخیر بردارد که پس از نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد به وقوع پیوست. البته که واکنشی هم نسبت به بیانیه شماره ی 11 موسوی هم نشان داده خواهد شد . زیرا که پیرو آن حسین هاشمیان رئیس فراکسیون اقلیت مجلس ارتجاعی هشتم خواهان پیگرد قضائی رئیس گزمکان و کودتا گران پاسدار محمد علی جعفری شده است .

از طرف دیگر گفته می شود که از سوی تعدادی از مراجع دینی از جمله آقای منتظری و آخوندهای سرشناس حوزه ی علیمه قم در شرف تکوین موضع گیری مشترک انتقادی علیه ی لوطی جماران بدلیل حمایت و پشتیبانی وی از رئیس جمهور نامشروع احمدی نژاد می باشند که همین موضوع بد جوری کک بر توی تنبان لوطی جماران انداخته است . آنگونه که وی مجبور شده برای دفعع خطر شتاب زده به عنوان امام جمعه تهران وارد صحنه شود.

در خاتمه اینکه در چنین شرایطی اکنون اپوزیسیون نمی بایست با سکوت خود اجازه دهد که فریاد مطالبات روز مردم ایران که مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای است بفراموشی سپرده شود و نقش محوری لوطی جماران و آقا زاده اش مجتبی و سایر کودتا گران از جمله پاسداران و بسیج نا دیده گرفته شود . مهمتر اینکه با بازگو و تکرار گزارشات جنایات اخیر درون بازاشتگاه ها و سیاه چال ها که همچنان ادامه دارد و هرروز سند جنایت جدیدی بر کارنامه ی ننگین کودتاگران افزوده می گردد باید بطور جد از سوی مقامات سازمان ملل و به خصوص آمریکا درخواست شود تا که اجازه داده نشود که رئیس جمهور نامشروع تقلبی کودتائی احمدی نژاد ویزای ورود به آمریکا در یافت کند و اجازه ی حضور در مجمع عمومی سالیانه سازمان ملل داشته باشد و صحنه ی تدارک شده ی لابی های پشت صحنه در آمریکا اجرا وعملی گردد که برنامه ترسیم کرده اند اوبا ما و قذافی و احمدی نژاد در یک صحنه امکان رو در روئی با م دیگر داشته باشند تا تبدیل به مقدمه ی تبلیغاتی ادامه ی سیاست خائنانه ی مماشات گرایانه ی تجارت خون و نفت و پایمال شدن هر چه بیشتر حقوق بشر در ایران و تقویت و تثبیت رژیم کودتا گردد گردد.

هوشنگ – بهداد
شهریور ماه18 سال 1388
http://naghdematboat.blogspot.com/