" عقب نشینی لوطی جماران در نماز عید فطر "

پس از ضربه سنگین و غیر قابل تصوری که پاسداران کودتاگران و پشتیبان شان لوطی جماران در تظاهرات روز قدس از حضور مردم معترض و ناراضی دریافت کردند . آنگونه که نه امکان طرح ضرب و شتم ودستگیری موسوی و خاتمی و کروبی مسیر نشد ، بلکه لوطی جماران برای آرام کردن اوضاع انفجاری جامعه مجبور شد قبل از باز گشائی مدارس و دانشگاه ها و همچنین قبل از سفر پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور نا مشروع و تقلبی به آمریکا و حضور و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل و به خصوص قبل از نشست اخیر مجمع عمومی خبرگان، از طریق واسطه ها پیغام برای رفسنجانی بساز و بفروش رفسنجانی و سید حسن خمینی نوه ی خمینی شیاد و آخوند ناطق نوری بفرستد و اینان بخواهد تا که در نماز عید فطر حضور داشته باشند تا به پخش چند برنامه ی اعتراف گیری و نمایش بیداد گاه نمایشی و فرمایشی تلوزیونی با اتهامانت وارده به مخا طبان یا رهبران رقیب مغلوب که تا حال نه اینکه در این مورد سکوت معنی دار اختیار کرده بود بد ر اینکه ریاست پاسدار ضر غامی بر صدا و سیما را تمدید کرد . اما اکنون در خطبه ی عید فطر خود بطور تاکتیکی و مصلحتی انتقاد آبکی از پخش صحنه های اعترافات گیری تلویزیونی کرد و بطریقی از رفسنجانی و ناطق نوری و حسن خمینی و حتی بطور تلویحی از خاتمی و موسوی و کروبی دلجوئی نمود. ولی در پشت پرده ی این سیاست با دست پس کردن و با پا پیش کشیدن که مبتکر و متخصص اش رفسنجانی می باشد و تقسیم کار انجام شده با پاسداران کودتا گر و مطبوعات و خبر گزاری های و ابسته به آن به شیوه شیپور در در گادش نواختن دنبال شده است . زیرا که اکنون شاهدیم که خبر گزاری دولتی ایرنا علیه ی خاتمی اینگونه تیتر خبری و گزارش داده است:

"خاتمه خاتمی در خبرگزاری دولت! "خبرگزاری دولتی ایرنا نوشت: "خاتمه خاتمي" يکي از مهترين پيام هاي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري بود که به صورت کاملا زيرکانه اي از سوي طيف شکست خورده انتخابات مسکوت نگه داشته شد.

همچنین ورق ورق پاره ی کیهان سرباز جو حسین شریعتمداری مورخ 31 شهریور اینگونه تیتر درشت خبری در صحفه اول خود بازتاب داده است :

"به رغم تكذيب رئيس جمهور سابق جرج سوروس : با خاتمي2 ديدار به ياد ماندني داشتم " http://www.kayhannews.ir/880631/2.htm#other201

بالاخره اینکه به موازی ورق پاره ی کیهان ورق پاره ی کیهان خبر گزاری پاسداران کودتا گر فارس مورخ 30 شهریور نیز این چنین تیتر خبری تصویری زده است : جورج سوروس: خاتمي به من گفت با حكومت مذهبي نمي‌توان به دمكراسي دست يافت .خبرگزاري فارس: جورج سوروس رييس هيات مديره موسسه جامعه باز (OSI) در مراسمي كه به مناسبت هشتمين سالگرد حوادث يازدهم سپتامبر در نيويورك برگزار شد ، ضمن تاكيد بر لزوم تقويت رويكردهاي روادارانه در جهان اسلام، ديدار خود با محمد خاتمي در سال 2006 را در همين راستا ارزيابي كرد. http://www.kayhannews.ir/880631/2.htm#other201

در خاتمه اینکه عقب نشینی لوطی جماران نا مشروع در خطبه ی نماز عید فطر ناشی از وحشت شرایط انفجاری جامعه و نگران از باز گشائی مدارس و دانشگاه ها و ادامه ی موج تظاهرات اعتراضی با فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و دولت کودتا و استعفا استعفا می باشد که پیام روشن عدم مشروعیت رژیم کودتائی و تأکید بر تغییرات د مکراتیک در ایران می باشد که مشخص است چشم انداز نه عقب نشینی و کوتاه آمدن کودتا گران از ضرب و شتم و سرکوب و سانسور و خفقان در جامعه نمی باشد ، بلکه ادامه و اوج گیری اش می باشد . زیرا که در غیر اینصورت شانس ادامه ی بقای رژیم تروریستی کودتائی هر گز امکان پذیر نمی باشد.

هوشنگ – بهداد

31 شهریور ماه سال 1388