"کشف های جدید سربازجو حسین شریعتمداری در ورق پاره ی کیهان"
پس از داستان موش و گربه بازی کردن و بهوا جستن ها و تکذیب و انکار کردن های وجود هرگونه شکنجه و جنایت در با زداشتگاه کهریزک ولی اکنون که با روش با ضرب سیلی صورت زرد ورنگ پریده مجرمان سرخ شده تا وانمود گردد لوطی جماران و سایر دست اندر کاران کود تا گران در گیر تدارک تقلبات نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد نبوده. همینطور تلاش مذبوحانه می شود تا اینکه آمرین و عاملین جنایات وقایع و فجایع اخیر و به خصوص شکنجه گران و اعتراف گیرندگان و تشکیل دهند گان بیداد گاه های نمایشی – فرمایشی – فله ای تبر ئه شوند و پرونده شان سفید سازی گردد . در صورتیکه اینگونه اقدامات عجیب خود زنی آشکار و نقش شلیک تیر خلاص زدن بر گیجگاه پاسداران کودتاگر و لوطی جماران را داشته که پشتیبان شان است . بنابراین برای مقدمه چینی و پیش در آمد ناچاراً گزارش تصویری- تلویزیونی از باز داشتگاه کهریزک از تلویزیون نمایش داده شده است ، که نه همچون گذشته خبر و اثری بر انکار و تکذیب بر جنایات این باز داشتگاه نمی باشد ، بلکه مهر تأئید هم بر آن زده شده است . البته با این حساب که عاملین و مقصرین چند پرسنل از رده ی سرهنگ به پائین تا سطح درجه دار نیروی انتظامی و چند قاضی آدمکش بی نام و نشان معرفی هستند .

اما از سوی دیگر در ورق پاره ی کیهان مورخ 16 شهریور از موضع فرار به جلو وآی دزد کنان سرباز جو حسین شریعتمداری سراسیمه وارد صحنه شده است . زیرا که همچون لوطی جماران و پاسداران کود تاگر وحشت از عاقبت این گزارش تصویری – تلویزیونی باز داشتگاه کهریزک دارد وبه نظر می رسد که سخت نگران سرنوشت خود و کودتاگران پاسدار همکارش می باشد . زیرا که وی جزو دست اندر کاران کودتا گر و تنظیم کنندگان خبر های پوششی تبلیغاتی برای شان بوده است . همچنین پرونده ساز علیه رقیب مغلوب و سایر دگر اندیشان در ورق پاره ی کیهان می باشد . پس اکنون شیپور را از در گشادش نواخته است ودر برابر بیانیه ی جدید شماره 11 موسوی که نه نشانی از تسلیم نیست بلکه بیشتر دست اندر کاران کودتای 22 خرداد را افشا کرده و خواهان بررسی و تحقیق و پیگیری و شناسائی و محاکمه عاملین جنایات وو قایع اخیر شده است . لذا سربازجو حسین شریعتمداری در گزارش همکارانش اینگونه کشف کرده است "گزارش تحليلي خبري كيهان بيانيه جديد موسوي ، رونويسي از نسخه سيا" اماجالب است که در این تحلیل و یا بیانیه ی موسوی که نسخه ی سیا نامیده شده است و بصورت تیتر درشت در پیشانی صحفه ی اول ورق پاره ی کیهان حک شده و به نمایش گذاشته شده است در این گزارش تحلیلی تناقض گوئی آشکار شده است . برای اینکه از یک سو موسوی متهم به نسخه بر داری از سیا شده است و از طرف دیگر به چراغ سبز دادن به مخالفان بر انداز رژیم کودتاگر نامشروع ضد بشری متهم شده است . ضمن اینکه آویزان به بد نام تر از خودش شده واز اعضای باند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه علیه موسوی و این بیانیه ی جدید شماره 11 نقل قول کرده است.

همینطور از سوی دیگر در همین صحفه ی اول این ورق پاره ی کیهان چاشنی این سناریوی کشف شده نسخه نویسی موسوی از سیا از هنوز نمردن حسین رسام این چنین "رسام دستگير شده من كه نمرده ام! (خبر ويژه)"خبر داده شده است. البته که مخاطب سربازجو حسین شریعتمداری فائزه ی رفسنجانی است که چرا وی دست به افشا کردن سیستم تبلیغاتی اتهاماتی پاسداران کودتاگر زده و گفته است که سفارت انگلیس در تهران وظایف روز مره ی خودش را دنبال کرده است که بخش هم مربوط جمع آوری خبر ها و تحلیل از اوضاع و احوال مر بوط به ایران می باشد؟ مهمتر اینکه افزوده خمینی شیاد هم در فرانسه بود و دانشجویان ایرانی هم در آمریکا مبارزه می کردند و این دلیل بر وابسته بودن اینان نمی شود .

اما در بخش دیگر در این ورق پاره یقه ابراهیم نبوی رهبر نهضت آزادی با این تیتر خبری "مذاكره حضوري رابط آمريكا با منافقين جديد (خبر ويژه)" به عنوان منافق گرفته شده است که چرا وی با رادیو فارسی دویچه وله ی آلمان گفتگو کرده و از اعلام همکاری با کروبی و خاتمی و موسوی گفته و تأکید بر شکست راست حاکم نموده است که اکنون موجب عصیت و بر افروختن سربازجو حسین شریعتمداری در ورق پاره ی کیهان شده است .

هوشنگ - بهداد