"شیوه ی سئوال در برابر سئوال به جای جواب دادن به سئوال "


و قتی که در ختی از ریشه آلوده و فاسد می باشد که تولیدش نیز آلوده دارد و شاخه های ریز خشک شده اش باریزش برگ هایش آلودگی محیط زیستی می آورد . پرسش است که راه علاج با این درخت از ریشه فاسد و گندیده چیست ؟ آیا راه اصولی علاج قطع درخت از ریشه است و جایش نهال سالم جدید کاشتن می باشد یا نه اینکه تزئین کردنش از طریق سبک کردن و زدن برخی از ساقه وشاخه های خشک بدون جراحی ریشه می باشد؟

اکنون بیش از 30 سال است که رژیم دین فروش و غارتگر و عوامفریب به مرحله ای رسیده است که ضریب فاسد و آلوده بودنش فرا گیر و علنی شده است آنگونه که با همه بگیر و به بند و ضرب و شتم ها و باز داشت و بکش بکش و شکنجه و تجاوز و اعتراف گیری و تشکیل بیداد گاه های نمایشی و فر مایشی که از سوی پاسداران کودتاگر اعمال می شود و سرکوب و سانسور و خفقان که با شدت تمام ادامه دارد ولی با این وجود تظاهرات گسترده ی اعتراضی همچون تظاهرات روز قدس بر گزار می شود و مردم ناراضی فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و احمدی نژاد کوتوله سرمی دهند . یعنی اینکه با صدای رسا پیام مرگ یا قطع ریشه ای رژیم کودتائی نا مشروع و فاسد و گندیده سر می دهند . زیرا که بخوبی اشراف و آگاهی دارند که این ریشه فاسد و آلوده هر گز قابل تر میم و اصلاح شدنی نمی باشد.

بنا براین گماشته پاسدار احمدی نژاد تعلیم و تربیت و پرورش یافته ی این مکتب شیادی و دروغگوئی و دین فروشی شاخه ای آلوده از این شجره ی این درخت فاسد و گندیده می باشد و نمی توان انتظار داشت که دست از دروغگوئی و عوامفریبی بر دارد و در برابر سئوالاتی که از وی می شود به جای پاسخ منطقی و قانع کننده به پرسشگر دادن از موضع باز جوئی تلاش می کند با پاک کردن صورت مسئله جواب سئوالات را با مطرح کردن سئوالات بی ربط به موضوع بدهد . یعنی اینکه شیوه ی سئوال در برابر سئوال قرار دادن به جای جواب به سئوال دادن استفاده می شود.

نمونه ی این شیوه ی شیادانه ی از روی جواب پریدن و سئوال مقابل سئوال قرار دادن گزارشی است که پارلمان نیوز به نقل از خبر گزاری دولتی ایرنا کپی کرده که مربوط به گفتگوی پاسدار احمدی نژاد رئیس جمهور نامشروع با « ان پی آر » رادیوی سراسری آمریکا است که اینگونه رله و بازتاب داده شده است :

"احمدی‌نژاد:هیچ کس بخاطر مخالفت با من به زندان نرفته است/ اگر آزادی نبود خاتمی هم باید در زندان می‌بود"

پارلمان‌نیوز: محمود احمدی نژاد در گفتگو با «ان پی آر» رادیوی سراسری آمریکا، تصریح کرد:من شخصا از اینکه کسی در زندان باشد، ناراحت و متأسف هستم ولی در جمهوری اسلامی ایران کسی بی دلیل به زندان نمی رود و هیچ کس به دلیل مخالفت با من، به زندان نرفته است.به گزارش ایرنا، رئیس دولت در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات خاتمی مبنی بر زندانی شدن افراد به دلیل اظهار نظر و تحت فشار بودن اعترافات بازداشتی های اخیر انتخابات، گفت: در ایران آزادی وجود دارد و همه می توانند اظهار نظر کنند.این نظر آقای خاتمی است و اگر این گونه بود، خود آقای خاتمی هم باید در زندان می بود.احمدی نژاد در پاسخ به پرسش مجری شبکه رادیویی «ان.پی.آر» مبنی بر بودن آزادی بیان در ایران ، آیا تضمینی وجود دارد که زندانیان حوادث اخیر آزاد و روزنامه های منتقد از حالت توقیف خارج شوند؟ گفت: ده ها روزنامه در ایران علیه من مطالبی عنوان کرده اند اما من از هیچ کدام از آنها شکایتی نکردم. دستگاه قضایی نیز در ایران مستقل بوده و طبق قوانین کشور عمل می کند.وی در پاسخ به این سوال که آیا درست است که برخی معترضین به نتیجه انتخابات در ایران شکنجه و مورد تجاوز قرار گرفته اند و اظهارات آقای کروبی در این زمینه صحت دارد، اظهار داشت: چنین مطالبی صحت ندارد.وی افزود: اگر نیروهای امنیتی در این خصوص تخلفی انجام داده باشند ، دستگاه قضایی با آن طبق قوانین ایران قاطعانه برخورد خواهد کرد. کمیته رسیدگی به این موضوع در ملاقاتی با آقای کروبی در این خصوص از وی اسناد و اطلاعاتی خواستند که ایشان گفت به دلیل اینکه عصبانی بوده ، آن مطالب را عنوان کرده و اسناد و مدارکی در دست ندارد.احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که در روز قدس کسانی بودند که شعار می دادند فلسطین را رها کنید و به فریاد ایران برسید، آیا مطرح کردن موضوع هولوکاست در روز قدس ابزاری برای کمرنگ کردن مسائل اخیر در ایران می باشد، اظهار داشت: این مطالب مبنایی ندارد.وی تصریح کرد: ده ها هزار نفر در تهران تظاهرات کردند و چند هزار نفر هم حرف دیگری می زدند. این هیچ منافاتی با هم ندارد ، چرا که در ایران دموکراسی حاکم است و اکثریت حاکم حرفشان همین است که دولت می گوید.وی افزود: موضوع هولوکاست به هیچ وجه یک موضوع انحرافی نیست و نمی شود برداشت این چنینی از صحبت های من کرد. من بیشترین انتقاد ها را به سیستم اداره کشور داشته ام و این مطالب موضوع انحرافی نیست زیرا حرف من حرف مردم است.