"پیرامون تأئید وتکذیب دیدار خاتمی با جرج سوروس در آمریکا "

با اینکه خاتمی دیدار خود با جرج سوروس را تکذیب کرده است ولی جار چیان و مداان و پرونده سازان وصل به پاسداران کودتا گران با فلسفه ای که گفته می شود نر است ولی بدوش تلاش مذبوحانه می کنند تا که خاتمی قبول کندکه با جرج سوروس دیدار داشته و اقرار کرده است که با حکوت دینی نمی توان به دمکراسی رسید. پس از آن طرح کودتای مخملین ریخته شد .

اماا ین اعتراف عدم تجانس و همآهنگی میان حکومت دینی با دمکراسی نوعی دیگر ترجمان و بیان هشدار زنده یاد آیت الله طلقانی در اوای انقلاب است که وی تأکید کرد حکوت مذهبی بدتر ین نوع حکوت دیکتاتوری می باشد که اکنون امثال خاتمی پس از 30 سال به این و اقعیت پی برده و رسیده است .

از طرف دیگر گرچه حمید رضلا ترقی وکیل الدوله ی مجلس دکوری و کمدی و انتصابی هشتم و که عضو باند ما فیائی غارتگر انگلیسی مؤ تلفه ی انگیسی است که اعضای این باند مافیائی و غارتگر انگلیسی به یمن وجود حکومت فاشیستی دینی به ثروت های نجومی و بسیار کلان و باد آورده ای رسیده اند و برای حفظ و ادامه ی این شرایط سخت کوشش و جدیت می کنند . بهمین دلیل اکنون حمید رضا ترقی فتوا صادر کرده است که کودتا گران پاسدار متزلزل در بحران و بن بست فرو رفته می بایست پیگیر ی موضوع دیدار خاتمی با جرج سوروس باشند تا شرایط باز داشت خاتمی و کروبی و موسوی فراهم شود به امید آنکه شاید بازجویان در خدمت کود تا گران پاسدار مجبور به اعتراف شان کنند وبا حضور شان در بیداد گاه های نمایشی نه خاتمی اعتراف به این دیدار کند ، بلکه به جاسوس بودن خود و کروبی و موسوی برای بیگانه نیز اقرار نماید. تا آنگاه بتوان موج انفجاری و اعتراضی در جامعه را به سوی خاموشی سوق داد و دیگر با حضور وزیر علوم دولت نا مشروع دهم در دانشگاه تهران و رئیس جمهور قلابی در دانشگاه علم و صنعت با فریاد اعتراضی مرگ بر دیکتاتور و حکومت کودتا استعفا استعفا ی دانشجویان مواجه نشوند.

غافل از آنکه پیگیری کردن این موضوع دیدار خاتمی با جرج سوروس در شرایطی که مشاور ویژه ی رئیس جمهوری قلابی و تقلبی احمدی نژاد حمید مو لا نا شهروند آمریکائی می باشد که مغایر قانون اساسی است . بنا براین دامن زدن به این دیدار نه اینکه اعتراف خاتمی به عدم همخوانی حکومت دینی با دمکراسی منافاتی ندارد آنهم برای مردمی که بیش از 30 سال تجربه ی اثبات این و اقعیت را دارند که خودشان عدم این رابطه را با رگ و پوست و استخوان و جان شان دارند. بلکه دیگر هیچگونه شکی برای تغییرات دمکراتیک در ایران و جدائی دین از حکومت برای مردم ایران وجود ندارد . برای همین است که در هر فرصت تظاهرات اعتراضی که کسب می کنند این مردم معترض و خسته و بیزار از حکومت فریبکار و دین فروش و جنگ افروز و غارتگر و سرکوبگر و انحصار طلب علیه اش فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و احمدی نژاد سر می دهند و با صدای بلند تأکید بر حکومت کودتا استفا استعفا می کنند و خواهان تغییرش می باشند.

هوشنگ – بهداد

سه شنبه 7 مهر ماه سال 1388