روز نامه ی جمهوری اسلامی سه شنبه 24 شهریور ماه سال 1388

نقد و بررسی سرمقاله " مسلمانان غرب را تنها نگذاريد"

http://www.jomhourieslami.com/1388/13880624/index.html

" در دفاع از صدور تروریسم و ارتجاع و تلاش برای عبور از بن بست و بحران، گیر به دولت بلژیک داده شده است"

زمانیکه این روز ها فیلم و خبر و گزارشات مستندی از طریق شبکه ی اینترنت باز تاب داده می شود که چه میزان ضد انسانی و فاجعه انگیز می باشد . برای اینکه مر تبط به اقدامات تجاوز گرایانه ی جنسی است که همراه با شکنجه های وحشیانه ی جسمی در سیاه چال و باز داشتگاه های رژیم ضد بشری کودتائی پاسداران می باشد که در باز داشتگاه ا اتفاق افتاده است که مر بوط به دوران لواط گری قوم لوط می باشد . همچنین از سوی دیگر جائیکه در حکومت ضد بشری و کودتائی مدعی مذهبی دختران ربوده و مورد تجاوز دژ خیمان لباس شخصی و بسیج و پاسدار واقع می شوند . سپس اجسادشان با اسید سوزانیده و به آتش کشانیده و در بیابان ها رها می شوند . همینطور خیلی وقت است که تن فروشی کردن زنان خیابانی همچون اندام فروشی تبدیل به شغل برای امرار معاش این نگون بختان و نفرین شد گان محروم وتهی دست شده است . مشخص نیست که برای چه و با چه روئی قلم بر دست سیاست انتقادی در برابر دولت بلژیک اتخاذ کرده است که چرا در مدارس این کشور مبارزه با حجاب شروع شده است و از این اقدام به عنوان ننگ دولت بلژیک یاد و ربط به کشته شدن یک دختر مصری در آلمان داده شده است؟ به خصوص اینکه بر خلاف ادعای مبارزه که با غرب به خصوص دشمنی با آمریکا می شود . اما در ستون جهت اطلاع این ورق پاره همین شمارهاین چنین گزارش از زد و بند های پشت پرده نقل قول شده است:

"درحالي كه تقريبا همه مقامات مرتبط با هواپيمايي كشوري از جمله وزارت راه و ترابري و سرپرست هواپيمايي كشوري پيشنهاد اوباما مبني بر در اختيار گذاردن شانزده تا بيست فروند بوئينگ در قبال دارايي هاي ايران را تكذيب كرده اند خبرهاي منتشره حاكي از اين است كه تاكنون شماري از اين هواپيماها به ايران فرستاده شده است . به گزارش تابناك سايت خبري اسرائيلي « نشنال نيوز » در گزارشي مدعي شد تاكنون بخشي از اين تعداد بوئينگ با واسطه گري ونزوئلا به ايران فرستاده شده و اين درحالي است كه در اين چند روز ايلخاني سرپرست هواپيمايي كشوري و بهبهاني وزير راه و ترابري ايران اين خبر را تكذيب كرده اند"

البته اکنون با نوع نگرش و شیوه ی برخوردی که به معترضان خیابانی پس از نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد شده است . تا جائیکه بد ترین اتهامات بسیار سنگین به مهره های کیفی رقیب مغلوب دوم خردادی ها زده می شود. بنابراین دیگر هیچگونه شک و شبهه ای در اذهان عمومی باقی نگذاشته است که اینگونه بازی ها و مانور تبلیغاتی دفاع از حجاب اسلامی کردن همچون دین ابزاری شده تر فند و شگرد وسیله کردن دین در راستای اهداف مشخص است. از جمله بهانه ی برای سرکوب و دفاع از شرایط متزلزل حاکمان دین فروش و صد البته چاشنی سیاست صدور تروریسم و ار تجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی سایر کشورها ست .به خصوص منحرف کردن اذهان عمومی برای برون رفت از شرایط بحرانی و فرو رفتنگی در بن بست کودتاگران پاسدار می باشد.

مسخره تر اینکه اقدام دولت بلژیک مترادف اسلام ستیزی غرب نا میده شده است حال چه مرجع و مقامی این حق ویژه را به این قلم زن داده است تا که نماینده ی جهان اسلام و زنان مسلمان جهان شود لابد پاسخش در خود خوانده ی رهبر یت جهان اسلام و ام القرای جهان اسلام از سوی لوطی جماران ا مشروع می باشد که آنقدر در داخل ایران منفور می باشد که مردم خشمگین و ناراضی ایران روزانه مرگ نثار خودش و آقا زاده اش مجتبی طراح و همکار کودتا گر پاسدار می کنند.

درخاتمه اینکه سئوال است که آیا تخریب کردن اسلام و ضربه زدن به آن عامل غرب و به خصوص مبارزه با حجاب کردن دولت بلژیک و یا کتاب آیات شیطانی سلمان رشدی بوده است که طبق ادعای قلم بر دست پس از انقلاب دنبال شده است . یا نه شیوه ی رفتار بر بر منشانه و تاریک ادیشانه ی حاکمان دین فروش در 30 سال گذشته بوده است که با فتوای یا رو سری یا توسری و صدور ارتجاع از سوی خمینی شیاد و فتوای مرگ برای سلمان رشدی با و جایزه برای کشتن وی تعیین کردن که منجر به ترور چند مترجم کتاب وی شد و .... از سوی خمینی پایه ریزی شد و پیروانش ادامه دادند . به ویژه اینکه با ادامه ی جنگ خانمان برانداز ایران و عراق ، که ایران ویران شد ولی این جنگ نعمت الهی نامیده شدکه 1000 میلیار دد لار خسارات مالی و اقتصادی بر جای گذاشت. همچنین با ادامه ی سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز و رکورداری جهانی نقض مداوم حقوق بشر ملقب و مفتخر به پدر خوانده ی تروریست جهانی و یاغی بی المللی شده است . البته این چند مورد فقط بخشی از تخریب کردن اسلام ابزار و وسیله ی قدرت و ثروت شده می باشد .

هوشنگ – بهداد

سه شنبه 24 شهریور ماه سال 1388