گفت و شنوددروغ نامه کیهان 9 اسفند-89

تحصن (گفت و شنود)

گفت:سربازجوی آلوده به لجن و گُه

خود زنی کرده ، خودش راداده لو

نقل کرده از طریق دستگاه شنود

در آورده دختر چنی داده رهنمود

تا رقیب در ادامه مبارزه و تفنن

در مساجد دست زنند به تحصن

گفت: سايت «ايران گلوبال» كه از آمريكا و زير نظر اليزابت چني، دختر ديك چني اداره مي شود توصيه كرده كه فتنه گران در مساجد تحصن كنند.
گفتم: اي دل غافل! مثل اين كه بر و بچه هاي وزارت اطلاعات و سپاه در اين سايت نفوذ كرده اند.
گفت: سايت وزارت خارجه رژيم صهيونيستي هم، اين پيشنهاد را موثر دانسته است.
گفتم: ظاهرا در سايت وزارت خارجه اسرائيل هم نفوذ كرده اند!
گفت: از كجا مي گويي؟!
گفتم: از قرار معلوم نفوذي هاي سپاه و وزارت اطلاعات در «سيا» و «موساد» با القاي اين پيشنهاد قصد داشته اند اگر از فتنه گران چيزي باقي مانده باشد، آنها را هم لو بدهند.
گفت: چطوري؟
گفتم: خب! مطابق دستورات اسلامي، اگر نقطه اي از مسجد آلوده و نجس شود، پاك كردن آن بر همه مسلمانان واجب است.

گفت:سربازجوی آلوده به لجن و گُه

خود زنی کرده ، خودش راداده لو

نقل کرده از طریق دستگاه شنود

در آورده دختر چنی داده رهنمود

تا رقیب در ادامه مبارزه و تفنن

در مساجد دست زنند به تحصن

گفتم : چگونه سربازجوی دغلکار؟

موفق شده تاکشف کند این ابتکار

یعنی چگونه با این میمون کاری؟

توانسته است تا کند چنین کاری

گفت : هر چه تاکنون همه جا رقیب

پی گیری کرده است و هم تعقیب

با اتهام و پرونده سازی و تحلیل

متهم شان کرده به جاسوس اسرائیل

یاهستندستون پنجم آمریکای دشمن

اما حال باغزل خوانی خر در چمن

فاش ساخته مأمورات اطلاعات وسپاه

هستند نفوذی های "موساد" و "سیا"

گفتم : حال که سربا زجوی کلاش

اعتراف کرده همه اتهام زنی و تلاش

بوده است وارونه است و فرافکنی

چگونه باید به وی زد ه شود تودهنی؟

گفت : طبق فتوا ودستورات اسلامی

به مسلمانان داده شده است پیامی

هر گاه دیده شدکنج مسجدشده آلوده

تمیزکردنش واجب دانسته طبق فرموده